Лампата на акумулатора светва, при форсиране изгасва.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kokoshka
Мнения: 59
Регистриран на: Вто 04 сеп 2007 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Лампата на акумулатора светва, при форсиране изгасва.

Мнениеот kokoshka » Съб 10 яну 2009 10:53


Привет Колеги,

Проблемът ми е следния, от време на време ми светва лампата на акумулатора и след като форсирам колата до към 5000 оборота изгасва. Напоследък почна да го прави все по често на няколко дни.
Имате ли идея от какво може да е и какво е решението на проблема?

Докато работи на празни обороти (около 800 са и малко по-малко), фаровете и другите светлини на колата пулсират (увеличават се и се намаляват).
Незнам дали има връзка?




Потребителски аватар
libris
Мнения: 60
Регистриран на: Чет 27 ное 2008 17:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

колега

Мнениеот libris » Съб 10 яну 2009 10:55


нали сме от един отбор виж тука прочети внимателно защото ако не го направиш акумолаторат ще хвърлиш http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=123031


Потребителски аватар
kasidi
Мнения: 173
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 18:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот kasidi » Съб 10 яну 2009 11:29


Послушай колегата смъкни си релето и виж за четките.А,ако питаш мен лично смени цялото реле комплект с четките.Успех


Потребителски аватар
kokoshka
Мнения: 59
Регистриран на: Вто 04 сеп 2007 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kokoshka » Съб 10 яну 2009 11:31


Кажете в София, проверен сервиз за алтернатори?


Потребителски аватар
stoqn_g60
Мнения: 4380
Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
Автомобил: Audi 80
Двигател: ADA
Местоположение: у Софията

Мнениеот stoqn_g60 » Съб 10 яну 2009 11:41


на Сливница и Ръковска :wink:


Потребителски аватар
kokoshka
Мнения: 59
Регистриран на: Вто 04 сеп 2007 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kokoshka » Съб 10 яну 2009 16:15


Ходих да питам при един на Симеон в една пряка и ми каза че ако е Бош, ще струва около 100 лв. за смяна на реле-регулатора, а ако бил Валео горе-долу на половина. Незнам какъв ми е, но ми се видя малко скъпичко.
Колата е Голф 4, 1.4 16V 98г.

Някои ако даде напътствие дали може човек и сам да си го смени, ще е добре. Гледах го амам ми се вижда на доста неудобно място, незнам трябва ли да се сваля някоя друга част преди това?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта