Привет Колеги,
Проблемът ми е следния, от време на време ми светва лампата на акумулатора и след като форсирам колата до към 5000 оборота изгасва. Напоследък почна да го прави все по често на няколко дни.
Имате ли идея от какво може да е и какво е решението на проблема?
Докато работи на празни обороти (около 800 са и малко по-малко), фаровете и другите светлини на колата пулсират (увеличават се и се намаляват).
Незнам дали има връзка?
Лампата на акумулатора светва, при форсиране изгасва.
- libris
- Мнения: 60
- Регистриран на: Чет 27 ное 2008 17:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
колега
нали сме от един отбор виж тука прочети внимателно защото ако не го направиш акумолаторат ще хвърлиш http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=123031
- kokoshka
- Мнения: 59
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2007 15:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ходих да питам при един на Симеон в една пряка и ми каза че ако е Бош, ще струва около 100 лв. за смяна на реле-регулатора, а ако бил Валео горе-долу на половина. Незнам какъв ми е, но ми се видя малко скъпичко.
Колата е Голф 4, 1.4 16V 98г.
Някои ако даде напътствие дали може човек и сам да си го смени, ще е добре. Гледах го амам ми се вижда на доста неудобно място, незнам трябва ли да се сваля някоя друга част преди това?
Колата е Голф 4, 1.4 16V 98г.
Някои ако даде напътствие дали може човек и сам да си го смени, ще е добре. Гледах го амам ми се вижда на доста неудобно място, незнам трябва ли да се сваля някоя друга част преди това?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 69 госта