След счупен щуцер на термпампулата се наложи да я сменя.
Преди да я сменя колата беше слънце - пали от четвърт оборот, смукача започва от 1700 оборота и си пада до тихите... не прекъсваше докато е на смукач.. абе кола мечта
Значи смених ампулата ( този път с метален корпус, но от карбуратор за 1.8 ) и се почна една сага... първо счупих щуцера за вакуума на делкото. Как да е.. запуших дупката и с тройник боднах маркуча към вакуума за карба.
И за проблема - при студен двигател първи пали с поне няколко оборота и в началото се чуди дали да не загасне. След като се "стабилизира" държи само около 1300-1400 оборота и прекъсва. Като се даде малко газ ( примерно тръгна с колата ) и започва тотално да прекъсва - подскача, гърми... Когато загрее направо заспива - държи 1000 оборота ( толкова съм си ги нагласил от болта на триточковия модул ) и не прави никакви проблеми. Вчера погледнах свещите - там където минава искрата между електродите беше чисто с керемиден цвят ( тоест сместта ми е ок при изключен смукач ).
Върти ми се в главата че ампулата не се прибира до край и затова не вдига оборотите при студен двигател. Ако е така възможно ли е това да се компенсира с промяна на настройките или просто с тази ампула - толкова


