След смяна на термоампула...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

След смяна на термоампула...

Мнениеот Muncho » Нед 18 яну 2009 19:19


Привет.
След счупен щуцер на термпампулата се наложи да я сменя.
Преди да я сменя колата беше слънце - пали от четвърт оборот, смукача започва от 1700 оборота и си пада до тихите... не прекъсваше докато е на смукач.. абе кола мечта :roll: .
Значи смених ампулата ( този път с метален корпус, но от карбуратор за 1.8 ) и се почна една сага... първо счупих щуцера за вакуума на делкото. Как да е.. запуших дупката и с тройник боднах маркуча към вакуума за карба.
И за проблема - при студен двигател първи пали с поне няколко оборота и в началото се чуди дали да не загасне. След като се "стабилизира" държи само около 1300-1400 оборота и прекъсва. Като се даде малко газ ( примерно тръгна с колата ) и започва тотално да прекъсва - подскача, гърми... Когато загрее направо заспива - държи 1000 оборота ( толкова съм си ги нагласил от болта на триточковия модул ) и не прави никакви проблеми. Вчера погледнах свещите - там където минава искрата между електродите беше чисто с керемиден цвят ( тоест сместта ми е ок при изключен смукач ).
Върти ми се в главата че ампулата не се прибира до край и затова не вдига оборотите при студен двигател. Ако е така възможно ли е това да се компенсира с промяна на настройките или просто с тази ампула - толкова :( ?




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Re: След смяна на термоампула...

Мнениеот L&R » Нед 18 яну 2009 19:26


Пич ходи при Люси vitautosofia, на тоя карб на теория бях назубрил всичко, a на практика не се получаваше нищо, след смяна на ампула настройките са много важни за цялата работа. Та Люската каза :) "мащай" книгите и глей кво става въртЕ сука и после спи града.
А да и моя филм започна със смяна на термампула.
Карбураторите не са за направи си сам така излиза :drunk


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: След смяна на термоампула...

Мнениеот i.e.i » Нед 18 яну 2009 19:32


Без претенции да разбирам:
1.Ампулата не влиае ли механично в/у клапа(възможно е новата да не работи коректно),може
да няма достатъчно повишаване на оборотите на студен двигател ,но не и да прекъсва.
2.По-скоро си разбъзикал нещо по вакума.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Re: След смяна на термоампула...

Мнениеот L&R » Нед 18 яну 2009 19:38


Ампулата влияе и на топъл и на студен двигател. Има отзад на карба едни гърбици прогревна и работна които трябва да се паснат добре . Не става за съжаление отвий - завий - карай :deal


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: След смяна на термоампула...

Мнениеот Muncho » Нед 18 яну 2009 19:52


мамка му и прасе....

А дали няма да е по-лесно да сменя корпуса на термоампулата?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Re: След смяна на термоампула...

Мнениеот L&R » Нед 18 яну 2009 20:18


разликите идват от това колко изкача щифта и колко е завита ампулата в корпуса, абе разбазика ли се веднж центровка.


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: След смяна на термоампула...

Мнениеот Muncho » Нед 18 яну 2009 20:26


а как влияе на празния ход?
Имам чувството че стрелката на бензина буквално пред очите ми пада... но пък от свещите съдя че сместта е перфектна...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта