
С каква версия на инжекциона е Корадо-то .....
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
С каква версия на инжекциона е Корадо-то .....
Какво може да се " щипне" от него и да го наместя на 1.8 90 к. ABS визирам инжекциона........ 

-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Идеиата е ...
Доколкото знам корадото има двигател сходен с моя 1.8 ABS , идеята е мога ли да заменя Моното с Digifant-a от корадото и какьв ще е ефекта ..... и заслуйава ли си ....
Мерси предварително
Мерси предварително

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-Има 1.8 139коня (механична инжекция) 16V - КР,
-2.0 - 136коня 16V - 9А
-2.0 8V 115коня - не му знам номера може да 2Е,
Не е задължително да се изпозлва мотор от корадо същите ги има в Голф и Пасат.
Другите мотори G60 и 2.9 VR6 не се вписват в картинката.
Темата ми е интересна, защото и на мен ми се въртят някакви такива мисли в главата - как да си направя АБС-та бега повече.
-2.0 - 136коня 16V - 9А
-2.0 8V 115коня - не му знам номера може да 2Е,
Не е задължително да се изпозлва мотор от корадо същите ги има в Голф и Пасат.
Другите мотори G60 и 2.9 VR6 не се вписват в картинката.
Темата ми е интересна, защото и на мен ми се въртят някакви такива мисли в главата - как да си направя АБС-та бега повече.
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Мога да споделя какво аз сьм направил....

Незнам ти докаде си стигнал,аз трьгнах от идеята за оптимизация.Ама маи ще мина на хард варианти

Филтьр спортен дава голиам темперамент..... завихрящи статични перки ж смукателната труба на филтура дава икономия на гориво и още темперамент...... пластмасовото тяло над инжектора туи облото,отвьтре е направено тьпо, сложил сьм един дефлектор, в топло време прави чудеса,доохлажда сместа и двигателя не вдига температура независимо от стила на каране,... последната гиаволия е че сьм подстригал 1 ред с 50% на нагревателя които е в смук.колектор. Набира идеално,звука утихна,знаеш как е при 3000-4000 оборота, сега диша много по-добре, вече незнам колко кончета е ама вурви добре, за пролетта сум планирал нов изпускателен колектор този оригиналния е пулен смиах незнам дали си го виждал...и маи ще стане кола от Голфа хехехехе,......
надиавам се сум ти дал нови идеи
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз по моя за момента нищо не съм пипал.
Имам намерение след края на лятото да го пипна, но всичко зависи от това колко пари ще мога да отделя след края на лятото.
Имам следните идей:
1. Филтър К&Н, ще си взема два броя един панелен и един конусен след като ги изпробвам и двата единия ще го продам
2. Спортен разпределителен вал от autotech.com 270градуса и евентуално пружини към него
3. Чип, хубави свещи и кабели
4. Махнат катализатор задно гърне:Borla, Remus(мога да си позволя само с една тръба иначе тези с два кюнеца са по 300$) или Mangaflow тип DTM с две тръби
5. Много ми се иска и глава от Голф 2 ГТИ 1.8 112коня PB-мотор и на нея да се сложи вала с пружините
6. Спорно окачване weitec, sachs, FK или само спортни амортисьори Bilstein или Boge Progas -> зависи отново от това какви пари ще мога да отделя, а пружини мога да сема и от Б-я - само че не знам какви са цените.
7. Оптика и разни джунджурийки по интериора (Момо, Спарко, Изота - квото дойде)
8. Некви джанти втора употреба 15-16цола, за предпочитане BBS, OZ, Борбет, Азев - с две думи каквото изпадне изгодно.
При мен шуми много в купето от 2700 до 3500об/мин проблема май е в изпускателния колектор, иначе определено има хляб в този мотор и доста неща могат да се пипнат.
Само тва моно с тая една дюза ме притеснява къв му е ресурса от към туниране, защото май не е много голям и трябва да се отстрани, ако човек иска нещо по-така.
Кажи пробвал ли си се с Гофл3 ГТИ 115коня, ако го биеш или той те бие но само с един калник, значи има файда. Ако си се пробвал с някви други колици кажи пак резултатите.
Имам намерение след края на лятото да го пипна, но всичко зависи от това колко пари ще мога да отделя след края на лятото.
Имам следните идей:
1. Филтър К&Н, ще си взема два броя един панелен и един конусен след като ги изпробвам и двата единия ще го продам
2. Спортен разпределителен вал от autotech.com 270градуса и евентуално пружини към него
3. Чип, хубави свещи и кабели
4. Махнат катализатор задно гърне:Borla, Remus(мога да си позволя само с една тръба иначе тези с два кюнеца са по 300$) или Mangaflow тип DTM с две тръби
5. Много ми се иска и глава от Голф 2 ГТИ 1.8 112коня PB-мотор и на нея да се сложи вала с пружините
6. Спорно окачване weitec, sachs, FK или само спортни амортисьори Bilstein или Boge Progas -> зависи отново от това какви пари ще мога да отделя, а пружини мога да сема и от Б-я - само че не знам какви са цените.
7. Оптика и разни джунджурийки по интериора (Момо, Спарко, Изота - квото дойде)
8. Некви джанти втора употреба 15-16цола, за предпочитане BBS, OZ, Борбет, Азев - с две думи каквото изпадне изгодно.
При мен шуми много в купето от 2700 до 3500об/мин проблема май е в изпускателния колектор, иначе определено има хляб в този мотор и доста неща могат да се пипнат.
Само тва моно с тая една дюза ме притеснява къв му е ресурса от към туниране, защото май не е много голям и трябва да се отстрани, ако човек иска нещо по-така.
Кажи пробвал ли си се с Гофл3 ГТИ 115коня, ако го биеш или той те бие но само с един калник, значи има файда. Ако си се пробвал с някви други колици кажи пак резултатите.
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца


Аз вьзнамериавам повечето неща да си ги правя сам,изпускателния колектор не е труден, имам няколко схеми за гурнетата назад,каталитик нямам одавна,.
Искам да експериментирам с по-глям диаметьр на дросела...38мм да храни 1.8 литра ми се види малко,....за сравнение хонда 1.6 е с 65 мм...
искам да го пусна на фреза до 55 мм ....пьк после маи ще се боря с бедна смес...ама да видим...
имам идея за нов смукателен колектор, с по-дьлги труби ама туи по-натам,... пролетта ще видим + совете на новия изпускател........
иначе и аз за разпределителен вал се оглеждам, харесул сум един 260 градусов...
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Пак се започна!
Първо как точно ще замениш Digifant от Корадо като единия вариянт е от 2Е, който не е 1,8 и има разлика с РВ, другия е от PG (G60) и той също е различен и от РВ и от 2Е? Като се борите за 20 кс. от някъде направо един двигател 2Е за 500~600 лв и цялостна подмяна, Технотест и нов талон.

Първо как точно ще замениш Digifant от Корадо като единия вариянт е от 2Е, който не е 1,8 и има разлика с РВ, другия е от PG (G60) и той също е различен и от РВ и от 2Е? Като се борите за 20 кс. от някъде направо един двигател 2Е за 500~600 лв и цялостна подмяна, Технотест и нов талон.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта