С каква версия на инжекциона е Корадо-то .....

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

С каква версия на инжекциона е Корадо-то .....

Мнениеот Symptom » Нед 19 фев 2006 12:46


Какво може да се " щипне" от него и да го наместя на 1.8 90 к. ABS визирам инжекциона........ :P




Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 19 фев 2006 13:15


Кажи с какъв мотор е това Корадо.


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Идеиата е ...

Мнениеот Symptom » Нед 19 фев 2006 14:02


Доколкото знам корадото има двигател сходен с моя 1.8 ABS , идеята е мога ли да заменя Моното с Digifant-a от корадото и какьв ще е ефекта ..... и заслуйава ли си ....


Мерси предварително 8)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 19 фев 2006 14:22


-Има 1.8 139коня (механична инжекция) 16V - КР,
-2.0 - 136коня 16V - 9А
-2.0 8V 115коня - не му знам номера може да 2Е,
Не е задължително да се изпозлва мотор от корадо същите ги има в Голф и Пасат.
Другите мотори G60 и 2.9 VR6 не се вписват в картинката.

Темата ми е интересна, защото и на мен ми се въртят някакви такива мисли в главата - как да си направя АБС-та бега повече.


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мога да споделя какво аз сьм направил....

Мнениеот Symptom » Нед 19 фев 2006 15:44


8)

Незнам ти докаде си стигнал,аз трьгнах от идеята за оптимизация.Ама маи ще мина на хард варианти :)

Филтьр спортен дава голиам темперамент..... завихрящи статични перки ж смукателната труба на филтура дава икономия на гориво и още темперамент...... пластмасовото тяло над инжектора туи облото,отвьтре е направено тьпо, сложил сьм един дефлектор, в топло време прави чудеса,доохлажда сместа и двигателя не вдига температура независимо от стила на каране,... последната гиаволия е че сьм подстригал 1 ред с 50% на нагревателя които е в смук.колектор. Набира идеално,звука утихна,знаеш как е при 3000-4000 оборота, сега диша много по-добре, вече незнам колко кончета е ама вурви добре, за пролетта сум планирал нов изпускателен колектор този оригиналния е пулен смиах незнам дали си го виждал...и маи ще стане кола от Голфа хехехехе,......
надиавам се сум ти дал нови идеи


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 19 фев 2006 16:19


Аз по моя за момента нищо не съм пипал.
Имам намерение след края на лятото да го пипна, но всичко зависи от това колко пари ще мога да отделя след края на лятото.
Имам следните идей:
1. Филтър К&Н, ще си взема два броя един панелен и един конусен след като ги изпробвам и двата единия ще го продам
2. Спортен разпределителен вал от autotech.com 270градуса и евентуално пружини към него
3. Чип, хубави свещи и кабели
4. Махнат катализатор задно гърне:Borla, Remus(мога да си позволя само с една тръба иначе тези с два кюнеца са по 300$) или Mangaflow тип DTM с две тръби
5. Много ми се иска и глава от Голф 2 ГТИ 1.8 112коня PB-мотор и на нея да се сложи вала с пружините
6. Спорно окачване weitec, sachs, FK или само спортни амортисьори Bilstein или Boge Progas -> зависи отново от това какви пари ще мога да отделя, а пружини мога да сема и от Б-я - само че не знам какви са цените.
7. Оптика и разни джунджурийки по интериора (Момо, Спарко, Изота - квото дойде)
8. Некви джанти втора употреба 15-16цола, за предпочитане BBS, OZ, Борбет, Азев - с две думи каквото изпадне изгодно.

При мен шуми много в купето от 2700 до 3500об/мин проблема май е в изпускателния колектор, иначе определено има хляб в този мотор и доста неща могат да се пипнат.
Само тва моно с тая една дюза ме притеснява къв му е ресурса от към туниране, защото май не е много голям и трябва да се отстрани, ако човек иска нещо по-така.
Кажи пробвал ли си се с Гофл3 ГТИ 115коня, ако го биеш или той те бие но само с един калник, значи има файда. Ако си се пробвал с някви други колици кажи пак резултатите.


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Нед 19 фев 2006 16:37


:D Доста си се наточил...... 8)

Аз вьзнамериавам повечето неща да си ги правя сам,изпускателния колектор не е труден, имам няколко схеми за гурнетата назад,каталитик нямам одавна,.
Искам да експериментирам с по-глям диаметьр на дросела...38мм да храни 1.8 литра ми се види малко,....за сравнение хонда 1.6 е с 65 мм...

искам да го пусна на фреза до 55 мм ....пьк после маи ще се боря с бедна смес...ама да видим...

имам идея за нов смукателен колектор, с по-дьлги труби ама туи по-натам,... пролетта ще видим + совете на новия изпускател........

иначе и аз за разпределителен вал се оглеждам, харесул сум един 260 градусов...


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Нед 19 фев 2006 16:49


Пак се започна! :lol:
Първо как точно ще замениш Digifant от Корадо като единия вариянт е от 2Е, който не е 1,8 и има разлика с РВ, другия е от PG (G60) и той също е различен и от РВ и от 2Е? Като се борите за 20 кс. от някъде направо един двигател 2Е за 500~600 лв и цялостна подмяна, Технотест и нов талон.


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Нед 19 фев 2006 17:20


8)
Аз за туи питам хехехе , бе сьс всичките дивотии дето правим ше минем 20 те, вьпроса е колко ще са над...;))

Дотук вьрви добре и то не за сметка на бензина :D 8) натам ще видим.....пук и си е гьдел ....


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Нед 19 фев 2006 20:46


що не изтриеш дублираната тема.. вместо модераторите..



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 40 госта