проблем с паленето.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

проблем с паленето.

Мнениеот IvanMan » Съб 30 сеп 2006 18:40


проблема е че не всеки път пали, чува се шум, но според познати не изхвърля бендикса, след връщане на контактният ключ и втори или трети опит пали.лошото е че започна да става все по често.




Потребителски аватар
Stefanoz
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 04 яну 2005 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Stefanoz » Съб 30 сеп 2006 18:55


Според мен проблема е в генератора :!:


Потребителски аватар
Schwepsi
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 22 сеп 2005 11:25
Автомобил: Golf 4 GTI
Двигател: ARL 2003
Местоположение: София

Мнениеот Schwepsi » Съб 30 сеп 2006 18:59


Stefanoz написа:Според мен проблема е в генератора :!:

Е ити па кво каза :shock


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 30 сеп 2006 19:06


Свали стартера и при ел.техник.
То ще си покаже, четки, втулки , бендикс.
Между впрочем пробва ли с кабелче директно шалтер-акумулатор за да не се съмняваш в жици и контактни съпротивления :idea:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 30 сеп 2006 19:20


Вземи пробвай с нов акумулатор,че с на един приятел джетата се излагахме цял ден по сервизите,като за да запали,аз го дърпах всеки път 8) ,пък накрая се оказа акумулатор.Аз му казвах ама той е твърда глава.


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Съб 30 сеп 2006 19:41


andro_v написа:Вземи пробвай с нов акумулатор,че с на един приятел джетата се излагахме цял ден по сервизите,като за да запали,аз го дърпах всеки път 8) ,пък накрая се оказа акумулатор.Аз му казвах ама той е твърда глава.

акумулатора го мерих, при запален автомобил и пълно натоварване (включени дълги светлини и парното на четири) показанията на волтметъра бяха 13,7 V а без натоварване 14,1 V т.е. алтернатора работи, на другата сутрин мерих акумулатора и беше 12,4 V.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 30 сеп 2006 19:58


Прочетох ти първото мнение по-внимателно...Само да знаеш,че след като угасиш двигателя,за да го запалиш пак трябва да върнеш ключа до край и после да въртиш,защото ако угасиш двигателя,но оставиш ключа в положението преди контакта,но не до края и после пробваш да запали не става.Знам,че това е много глупаво предложение,но понякога човек не вижда дребните неща.Ако вече не е това и акумулатора,колегите ти казаха какво да правиш-бендикс,четки на стартера.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 81 госта