Имам проблем с ключалката на вратата нещо заяжда,трудно се върти някои може ли да ми каже нещо подходящо за смазване,мисля с масло ама ме притеснява това че много ще цапа ключа.Ако някои има предложение моля да го сподели
Смазване на ключалката на вратата
-
ionko
- Мнения: 159
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 7:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
Смазване на ключалката на вратата
Здравейте колеги!!!
Имам проблем с ключалката на вратата нещо заяжда,трудно се върти някои може ли да ми каже нещо подходящо за смазване,мисля с масло ама ме притеснява това че много ще цапа ключа.Ако някои има предложение моля да го сподели
става въпрос за шофьорската врата на ГОЛФ 3
Имам проблем с ключалката на вратата нещо заяжда,трудно се върти някои може ли да ми каже нещо подходящо за смазване,мисля с масло ама ме притеснява това че много ще цапа ключа.Ако някои има предложение моля да го сподели
-
barz_i_iarosten
- Мнения: 184
- Регистриран на: Пет 21 юли 2006 22:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Смазване на ключалката на вратата
ionko написа:Здравейте колеги!!!
Имам проблем с ключалката на вратата нещо заяжда,трудно се върти някои може ли да ми каже нещо подходящо за смазване,мисля с масло ама ме притеснява това че много ще цапа ключа.Ако някои има предложение моля да го споделистава въпрос за шофьорската врата на ГОЛФ 3
преди ден имах и аз сщия проблем на с клщчалката на голф 2 , слазах я с ВД40 .... сега няма проблем ( да чукнем на дърво ) успех ...
или мини през един пич в люлин има той ще ти я оправи за към 10-тина лв ..
ако такова пиши лс да ти дам тела му че не му помна адреса точно
- koki_folza
- Мнения: 296
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
- Контакти:
- koki_folza
- Мнения: 296
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
- Контакти:
- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
това е евтиния вариантradotom написа:По повод смазването с масло.. на времето всяка есен си цапвах ключа на Трабантчето с малко масълце за шевни машини, вкарам и искарам няколко пъти, поразвъртя и истрия ключа в парцалче. Пак това упражнение 2-3 пъти, без да слагам ново масълце и чесно казано, не съм имал проблеми с цапане на джобове.
- Muncho
- Мнения: 2996
- Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Давай смело с ВД40.
Вкарваш тръбичката в ключалката и започваш пръскаш като и вадиш тръбичката леко за да можеш да напръскаш по цялата дължина на ключалката. След това раздвижваш с ключа. Ако се налага пак пръскаш.
Аз ключалката не я използвам но понеже обичам всичко да си ми е наред си направих по този начин и започна да си се върти както преди да сложа алармата.
Друго нещо което правя е да пръсна малко ВД40 в механизмите на вратите - вратите започват да се затварят осезаемо по-леко.
Вкарваш тръбичката в ключалката и започваш пръскаш като и вадиш тръбичката леко за да можеш да напръскаш по цялата дължина на ключалката. След това раздвижваш с ключа. Ако се налага пак пръскаш.
Аз ключалката не я използвам но понеже обичам всичко да си ми е наред си направих по този начин и започна да си се върти както преди да сложа алармата.
Друго нещо което правя е да пръсна малко ВД40 в механизмите на вратите - вратите започват да се затварят осезаемо по-леко.
Re: Смазване на ключалката на вратата
ionko написа:Здравейте колеги!!!
нещо подходящо за смазване,мисля с масло
На повечето патронници, които не са ментаци на кутийките им пише-ДА НЕ СЕ СМАЗВА! Посъветвай се с майстори ключари, ама не махленски а такива които държат на клиентите си и си разбират от работата, те ще дадат същия съвет-да не се смазва. Смазката е била най-голямата смърт на патронниците. За да заяжда, значе има някакъв механичен проблем вътре в пружинките и пъпчиците-я износване я нещо друго. По-добре свали патронника и го дай на специалист да го погледне. Ако има нещо износено или повредено ще ти го подмени. Е ще платиш 4-5 лв. ама се замисли кое е по-доброто-да се отстрани проблема сега когато е в начален стадий на повреждане или да смажеш и така да се блуждаваш, че по-лесно се отключва и същевременно износването да продължава до момента в който няма вече да можеш да си отключиш.
- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 121 госта


