Цялостен ремонт на двигател 1.8 ABS 90 коня

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
loxxxly
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 10:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Цялостен ремонт на двигател 1.8 ABS 90 коня

Мнениеот loxxxly » Сря 03 окт 2012 13:53


Здравейте имам Голф 2 с гореспоменатия в заглавието двигател. Колата е на 320 000 км., от които последните 200 000 са минати на газ. От доста време стои в гараж без да се кара. Вървеше добре на газ, но на бензин често прекъсваше и не вървеше добре (при наличие само на нов горивен филтъ), масло губеше около литър на 5-6 000 км.! Като масалце си тече от доста места по двигателя. Сега не съм в България, но след 2 месеца се прибирам и искам да си я стегна.
Газовата уредба ще се маха, като колата ще се кара само на бензин. По окачването нямам никакви забележки (на 90% всичко е ново). Искам да сменя всичко по двигателя, защото така или иначе ще се отваря. Мисля да сменям:

1. Основни лагери
2. Биелни лагери
3. Сегменти
4. Клапани, гумички
5. Гарнитура на глава, болтове
6. Семеринги и останалите гарнитури
7. Свещи, кабели и всичко по делкото
8. Ангренажен ремък и ролки
9. Съединител, притискател, лагер

Не съм на ясно и Моля да ме насочите за марка/модел и комбинация на различните части. Знам, че много от Вас са се сблъскали с подобни проблеми, а и не малко сигурно работят в сервизи.
Приемам всякакви компетентни мнения относно предстоящия ремонт. Ако е необходима смяна на нещо допълнително също споделете. Ако споделите ориентировъчни цени на предложените части, ще е добре да си напавя сметката. Голфа го правя за собствен кеф и средствата не са определящи стига да си заслужава!




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Цялостен ремонт на двигател 1.8 ABS 90 коня

Мнениеот radotom » Съб 06 окт 2012 22:49


Не е на АБС мотор, ама дано те ориентира
viewtopic.php?f=11&t=295909&hilit=%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%B8


Потребителски аватар
predat0r
Мнения: 2810
Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
Автомобил: Mercedes-Benz W203
Двигател: C270CDI
Местоположение: АСЕНОВГРАД

Re: Цялостен ремонт на двигател 1.8 ABS 90 коня

Мнениеот predat0r » Съб 06 окт 2012 22:52


Информацията е от Май месец 2012г
Прикачени файлове
SAM_0958.JPG
SAM_0959.JPG


Потребителски аватар
gyleto
Мнения: 309
Регистриран на: Сря 09 май 2007 22:40
Автомобил: Golf 2
Двигател: PL 1991
Местоположение: Пловдив

Re: Цялостен ремонт на двигател 1.8 ABS 90 коня

Мнениеот gyleto » Съб 06 окт 2012 23:44


800,900 Лева са частите като гледам 1,2 около 100 лева... 3 около 100 лева... 4 средно по 10 лева на клапан поне по 1лев гумички... 5 30 гарнитура и 30 болтове... 6 около 50 лева... 7 около 100 до 150 лева... 8 от 60 до 100 лева... 9 около 200,250 лева читав съединител комплект, за ремонта божа работа колко ще искат под 300 няма да е според мен :D


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Цялостен ремонт на двигател 1.8 ABS 90 коня

Мнениеот muns61 » Нед 07 окт 2012 6:41


Цялостен, или основен ремонт включва шлайф на блок и нови бутала и сегменти, шлайф на кол вал и нови лагери, смяна на втулки на спомагателния вал, смяна на маслена помпа, смяна на клапани, "повдигачи" и така нататък...
Твоето е частичен ремонт, а колко ще ти излезе - иди в някой магазин и питай за цена на частите. Трудът си го сметни грубо 400 лв.


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Цялостен ремонт на двигател 1.8 ABS 90 коня

Мнениеот FreeSoul » Пон 08 окт 2012 15:24


А има ли смисъл от набиването на толкова пари в кола, която струва горе-долу толкова? А изхабените нерви и време? А нещата, които ще излезнат допълнително и няма как да предвидиш?

Всеки сам си решава, но това са доста пари, които едва ли ще можеш да избиеш с каране.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Цялостен ремонт на двигател 1.8 ABS 90 коня

Мнениеот emo-gar » Вто 09 окт 2012 21:46


Всеки си прави сам равносметка на джоба,но ако колата като цяло става...що да не хвърлиш някакви пари ,при условие че искаш да си я караш.Помисли пак,отчети еуфорията и носталгията(не ме питай как закарах Венто на "заколение"..само след час беше сплескан на баничка,в едно с всичките ми вложени в него нещица,закарах го в "пълна комплектация",даже с халогени-включени в ясно време,за последният му път..перфектен мотор..и само толкова :bishop )


Потребителски аватар
predat0r
Мнения: 2810
Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
Автомобил: Mercedes-Benz W203
Двигател: C270CDI
Местоположение: АСЕНОВГРАД

Re: Цялостен ремонт на двигател 1.8 ABS 90 коня

Мнениеот predat0r » Сря 10 окт 2012 9:35


FreeSoul написа:А има ли смисъл от набиването на толкова пари в кола, която струва горе-долу толкова? А изхабените нерви и време? А нещата, които ще излезнат допълнително и няма как да предвидиш?

Всеки сам си решава, но това са доста пари, които едва ли ще можеш да избиеш с каране.


Гледай от тази гледна точка.. Колата може да му е наследство и не иска да се разделя с нея :beer


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Цялостен ремонт на двигател 1.8 ABS 90 коня

Мнениеот stefan4o » Сря 10 окт 2012 9:39


Обикновено сантименталната стойност за дадена вещ, особено пък кола, коства понякога доста финансови средства. Лошото е после, че идва момент, рано или късно (винаги идва), в който удряш чертата и си задаваш въпроса: "Абе що съм дал тогава толко пари по тая кола?" :Mr Green Fun Давам за пример моята Джета, по която съм хвърлил дотук пари за още една и то в добро състояние - говорим за сума 1700-2000 лв., е при мен не са наведнъж, но са си толкоз за 3-4 години и 60 000км с тая кола :Mr Green Fun Пари за ремонт на мотор бих дал дотолкоз, че да го закрепя да кара безпроблемно и да не го мисля да не ме остави на път. Там инвестицията (според мен) е по-нерентабилна, отколкото ако ги дадеш за ламарините (щото да речем утре може да решиш да смениш мотора, пък колата да си я оставиш, обратният вариант е по-рядко срещан, освен ако колата не е тотален прогнил кошник).


Потребителски аватар
neiki4a
Мнения: 552
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
Автомобил: polo 6n1
Двигател: 1.4 16V
Местоположение: стара загора
Контакти:

Re: Цялостен ремонт на двигател 1.8 ABS 90 коня

Мнениеот neiki4a » Сря 10 окт 2012 18:54


FreeSoul написа:А има ли смисъл от набиването на толкова пари в кола, която струва горе-долу толкова? А изхабените нерви и време? А нещата, които ще излезнат допълнително и няма как да предвидиш?

Всеки сам си решава, но това са доста пари, които едва ли ще можеш да избиеш с каране.

точно ти ли го казваш mhihi


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Цялостен ремонт на двигател 1.8 ABS 90 коня

Мнениеот pe6kata » Сря 10 окт 2012 19:27


loxxxly написа:Здравейте ..Вървеше добре на газ, но на бензин често прекъсваше и не вървеше добре (при наличие само на нов горивен филтъ), масло губеше около литър на 5-6 000 км.! Като масалце си тече от доста места по двигателя. Сега не съм в България, но след 2 месеца се прибирам и искам да си я стегна.
Газовата уредба ще се маха, като колата ще се кара само на бензин. По окачването нямам никакви забележки (на 90% всичко е ново). Искам да сменя всичко по двигателя, защото така или иначе ще се отваря. Мисля да сменям:

Голфа го правя за собствен кеф и средствата не са определящи стига да си заслужава!


Ми... здрасти :lol:

1- 1.8моно не е мотор за кеф !!!
2- 1.8моно е грехота да не се кара на газ !!!
3- ремонт на мотор се прави при нужда!!!
4- какво точно ще се смени си показва като се отвори, види и замери- има сии допуски за износване.
5- преди да се отвори си има параметри, които се замерват- компресия, консумация на масло...

1л на 5-6000 при положение че ти тече, не виждам на този етап притеснения. Отделно че може и гумички да има, но това е пак нещо, дето недвусмилсено се отделя от сегменти и от необходимоста от отваряне на мотора. Замерване на комресията ще покаже плътността на цилиндрите, както и откъде има пропуск, ако има такъв- дали през клапани или износвания в блок-бутала- сегменти...

Въобще почини малко с ремонта... дет казват 7 пъти мери- веднъж режи... А тия дреболии- там разни семерингчета и гарнитури вземи си ги смени, както и си оправи колата на бензин


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Цялостен ремонт на двигател 1.8 ABS 90 коня

Мнениеот joker » Чет 11 окт 2012 14:14


Подкрепям колегата по-горе!!!
Как ше правиш цялостен ремонт на ДВГ,който е известен с един от най-големите си експлоатационни ресурси.320 000 км,стига да са реални, са нищо за този ДВГ-единствено сервиз на главата и си готов за около 200 лв.
И аз също повтарям-голям грях и минавка е да ме караш тоьи ДВГ на газ.
Но за състезателен кон не става....той просто си е здрав катър!


Потребителски аватар
kristian91pk
Мнения: 67
Регистриран на: Нед 21 юни 2009 16:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Цялостен ремонт на двигател 1.8 ABS 90 коня

Мнениеот kristian91pk » Чет 11 окт 2012 20:32


Ходи му замери компресията преди да отваряш.А ако се наложи да го отвориш, по-добре му шлайфай блок, глава, кол.вал, събери го със нови части, и ако купето ти е здраво, ще надживее доста тройки и четворки mhihi .Поне частите са му евтини с едни 1000 лева(в най-лошия случай), двигателя става нов, минах през този път зимата, но аз правих основен ремонт на дизел, а там частите са една идея по-скъпи.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта