Здравейте имам Голф 2 с гореспоменатия в заглавието двигател. Колата е на 320 000 км., от които последните 200 000 са минати на газ. От доста време стои в гараж без да се кара. Вървеше добре на газ, но на бензин често прекъсваше и не вървеше добре (при наличие само на нов горивен филтъ), масло губеше около литър на 5-6 000 км.! Като масалце си тече от доста места по двигателя. Сега не съм в България, но след 2 месеца се прибирам и искам да си я стегна.
Газовата уредба ще се маха, като колата ще се кара само на бензин. По окачването нямам никакви забележки (на 90% всичко е ново). Искам да сменя всичко по двигателя, защото така или иначе ще се отваря. Мисля да сменям:
1. Основни лагери
2. Биелни лагери
3. Сегменти
4. Клапани, гумички
5. Гарнитура на глава, болтове
6. Семеринги и останалите гарнитури
7. Свещи, кабели и всичко по делкото
8. Ангренажен ремък и ролки
9. Съединител, притискател, лагер
Не съм на ясно и Моля да ме насочите за марка/модел и комбинация на различните части. Знам, че много от Вас са се сблъскали с подобни проблеми, а и не малко сигурно работят в сервизи.
Приемам всякакви компетентни мнения относно предстоящия ремонт. Ако е необходима смяна на нещо допълнително също споделете. Ако споделите ориентировъчни цени на предложените части, ще е добре да си напавя сметката. Голфа го правя за собствен кеф и средствата не са определящи стига да си заслужава!
Цялостен ремонт на двигател 1.8 ABS 90 коня
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Цялостен ремонт на двигател 1.8 ABS 90 коня
Не е на АБС мотор, ама дано те ориентира
viewtopic.php?f=11&t=295909&hilit=%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%B8
viewtopic.php?f=11&t=295909&hilit=%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%B8
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Цялостен ремонт на двигател 1.8 ABS 90 коня
Информацията е от Май месец 2012г
- gyleto
- Мнения: 309
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 22:40
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: PL 1991
- Местоположение: Пловдив
Re: Цялостен ремонт на двигател 1.8 ABS 90 коня
800,900 Лева са частите като гледам 1,2 около 100 лева... 3 около 100 лева... 4 средно по 10 лева на клапан поне по 1лев гумички... 5 30 гарнитура и 30 болтове... 6 около 50 лева... 7 около 100 до 150 лева... 8 от 60 до 100 лева... 9 около 200,250 лева читав съединител комплект, за ремонта божа работа колко ще искат под 300 няма да е според мен 

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Цялостен ремонт на двигател 1.8 ABS 90 коня
Цялостен, или основен ремонт включва шлайф на блок и нови бутала и сегменти, шлайф на кол вал и нови лагери, смяна на втулки на спомагателния вал, смяна на маслена помпа, смяна на клапани, "повдигачи" и така нататък...
Твоето е частичен ремонт, а колко ще ти излезе - иди в някой магазин и питай за цена на частите. Трудът си го сметни грубо 400 лв.
Твоето е частичен ремонт, а колко ще ти излезе - иди в някой магазин и питай за цена на частите. Трудът си го сметни грубо 400 лв.
- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Цялостен ремонт на двигател 1.8 ABS 90 коня
А има ли смисъл от набиването на толкова пари в кола, която струва горе-долу толкова? А изхабените нерви и време? А нещата, които ще излезнат допълнително и няма как да предвидиш?
Всеки сам си решава, но това са доста пари, които едва ли ще можеш да избиеш с каране.
Всеки сам си решава, но това са доста пари, които едва ли ще можеш да избиеш с каране.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Цялостен ремонт на двигател 1.8 ABS 90 коня
Всеки си прави сам равносметка на джоба,но ако колата като цяло става...що да не хвърлиш някакви пари ,при условие че искаш да си я караш.Помисли пак,отчети еуфорията и носталгията(не ме питай как закарах Венто на "заколение"..само след час беше сплескан на баничка,в едно с всичките ми вложени в него нещица,закарах го в "пълна комплектация",даже с халогени-включени в ясно време,за последният му път..перфектен мотор..и само толкова
)

- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Цялостен ремонт на двигател 1.8 ABS 90 коня
FreeSoul написа:А има ли смисъл от набиването на толкова пари в кола, която струва горе-долу толкова? А изхабените нерви и време? А нещата, които ще излезнат допълнително и няма как да предвидиш?
Всеки сам си решава, но това са доста пари, които едва ли ще можеш да избиеш с каране.
Гледай от тази гледна точка.. Колата може да му е наследство и не иска да се разделя с нея

- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Цялостен ремонт на двигател 1.8 ABS 90 коня
Обикновено сантименталната стойност за дадена вещ, особено пък кола, коства понякога доста финансови средства. Лошото е после, че идва момент, рано или късно (винаги идва), в който удряш чертата и си задаваш въпроса: "Абе що съм дал тогава толко пари по тая кола?"
Давам за пример моята Джета, по която съм хвърлил дотук пари за още една и то в добро състояние - говорим за сума 1700-2000 лв., е при мен не са наведнъж, но са си толкоз за 3-4 години и 60 000км с тая кола
Пари за ремонт на мотор бих дал дотолкоз, че да го закрепя да кара безпроблемно и да не го мисля да не ме остави на път. Там инвестицията (според мен) е по-нерентабилна, отколкото ако ги дадеш за ламарините (щото да речем утре може да решиш да смениш мотора, пък колата да си я оставиш, обратният вариант е по-рядко срещан, освен ако колата не е тотален прогнил кошник).


- neiki4a
- Мнения: 552
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
- Автомобил: polo 6n1
- Двигател: 1.4 16V
- Местоположение: стара загора
- Контакти:
Re: Цялостен ремонт на двигател 1.8 ABS 90 коня
FreeSoul написа:А има ли смисъл от набиването на толкова пари в кола, която струва горе-долу толкова? А изхабените нерви и време? А нещата, които ще излезнат допълнително и няма как да предвидиш?
Всеки сам си решава, но това са доста пари, които едва ли ще можеш да избиеш с каране.
точно ти ли го казваш

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Цялостен ремонт на двигател 1.8 ABS 90 коня
loxxxly написа:Здравейте ..Вървеше добре на газ, но на бензин често прекъсваше и не вървеше добре (при наличие само на нов горивен филтъ), масло губеше около литър на 5-6 000 км.! Като масалце си тече от доста места по двигателя. Сега не съм в България, но след 2 месеца се прибирам и искам да си я стегна.
Газовата уредба ще се маха, като колата ще се кара само на бензин. По окачването нямам никакви забележки (на 90% всичко е ново). Искам да сменя всичко по двигателя, защото така или иначе ще се отваря. Мисля да сменям:
Голфа го правя за собствен кеф и средствата не са определящи стига да си заслужава!
Ми... здрасти

1- 1.8моно не е мотор за кеф !!!
2- 1.8моно е грехота да не се кара на газ !!!
3- ремонт на мотор се прави при нужда!!!
4- какво точно ще се смени си показва като се отвори, види и замери- има сии допуски за износване.
5- преди да се отвори си има параметри, които се замерват- компресия, консумация на масло...
1л на 5-6000 при положение че ти тече, не виждам на този етап притеснения. Отделно че може и гумички да има, но това е пак нещо, дето недвусмилсено се отделя от сегменти и от необходимоста от отваряне на мотора. Замерване на комресията ще покаже плътността на цилиндрите, както и откъде има пропуск, ако има такъв- дали през клапани или износвания в блок-бутала- сегменти...
Въобще почини малко с ремонта... дет казват 7 пъти мери- веднъж режи... А тия дреболии- там разни семерингчета и гарнитури вземи си ги смени, както и си оправи колата на бензин
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Цялостен ремонт на двигател 1.8 ABS 90 коня
Подкрепям колегата по-горе!!!
Как ше правиш цялостен ремонт на ДВГ,който е известен с един от най-големите си експлоатационни ресурси.320 000 км,стига да са реални, са нищо за този ДВГ-единствено сервиз на главата и си готов за около 200 лв.
И аз също повтарям-голям грях и минавка е да ме караш тоьи ДВГ на газ.
Но за състезателен кон не става....той просто си е здрав катър!
Как ше правиш цялостен ремонт на ДВГ,който е известен с един от най-големите си експлоатационни ресурси.320 000 км,стига да са реални, са нищо за този ДВГ-единствено сервиз на главата и си готов за около 200 лв.
И аз също повтарям-голям грях и минавка е да ме караш тоьи ДВГ на газ.
Но за състезателен кон не става....той просто си е здрав катър!
- kristian91pk
- Мнения: 67
- Регистриран на: Нед 21 юни 2009 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Цялостен ремонт на двигател 1.8 ABS 90 коня
Ходи му замери компресията преди да отваряш.А ако се наложи да го отвориш, по-добре му шлайфай блок, глава, кол.вал, събери го със нови части, и ако купето ти е здраво, ще надживее доста тройки и четворки
.Поне частите са му евтини с едни 1000 лева(в най-лошия случай), двигателя става нов, минах през този път зимата, но аз правих основен ремонт на дизел, а там частите са една идея по-скъпи.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта