Колеги здравейте, имаме проблме с един голф гти 88 година 1.8 115к.с проблема е вакумите
и в това че на 4-5 предавка колата не иска повече от 150 сякаш нещо я спира ????
Промените който са направени по двигатела е генерацията която е къса под задната врата но пък има резонатор
имам съмнение че може би в това е проблема ???
VW GOLF GTI DX, 1988 проблема е вакумите
- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
VW GOLF GTI DX, 1988 проблема е вакумите
Последна промяна от RISTEE на Нед 28 окт 2012 19:37, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW GOLF GTI 1988
Колега, нищо не ти се разбира от поста. Кои вакууми са й проблемът? Освен това 1.8 115к.с. не съществува изобщо в гамата на Фолксваген. За да ти се помогне кажи малко предистория на проблема - кога се е появил, има ли съвпадение с ремонт/смяна на нещо по колата и т.н. важно инфо.
- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: VW GOLF GTI 1988 проблема е вакумите
Ами значи мотор е 1.8 112к.с, ами предистория няма
колата е била сложебна не се знае какво е било обслужване на автомобила
става въпрос за вакума който е до кутията на въздушния филтър
той има маркуче към колектора и към дистрибутора ??
Само препдолагам че може би е от там пролбема защтото този вакум не работи ?
колата е била сложебна не се знае какво е било обслужване на автомобила
става въпрос за вакума който е до кутията на въздушния филтър
той има маркуче към колектора и към дистрибутора ??
Само препдолагам че може би е от там пролбема защтото този вакум не работи ?
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 18:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: VW GOLF GTI 1988 проблема е вакумите
Натискаш копчето на MFA,
даваш на контакт (да светнат контролните лампи),
без да пускаш MFA, връщаш ключа (да изгаснат) и после пак без да пускаш MFA палиш.
Така влизаш в TEST MODE (пускаш вече копчето след като запалиш ),
превключваш на позиция ІІ и с копчето на MFA стигаш маркера да показва "часовника",
тези данни са ти точно вакуума и ако всичко е наред при форсиране на двг-то тази стойност се променя,
ако имаш пробит (откачен) маркуч, мисля, че седи на 1 (или 1000), без да се променя, т.е. атмосферно налягане , липсва вакум.
Пробвай първо с това.
даваш на контакт (да светнат контролните лампи),
без да пускаш MFA, връщаш ключа (да изгаснат) и после пак без да пускаш MFA палиш.
Така влизаш в TEST MODE (пускаш вече копчето след като запалиш ),
превключваш на позиция ІІ и с копчето на MFA стигаш маркера да показва "часовника",
тези данни са ти точно вакуума и ако всичко е наред при форсиране на двг-то тази стойност се променя,
ако имаш пробит (откачен) маркуч, мисля, че седи на 1 (или 1000), без да се променя, т.е. атмосферно налягане , липсва вакум.
Пробвай първо с това.
- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: VW GOLF GTI 1988 проблема е вакумите
Няма мфа ?
- Nasulov
- Мнения: 161
- Регистриран на: Нед 12 окт 2008 13:51
- Автомобил: 1990 Golf PB
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW GOLF GTI 1988 проблема е вакумите
tihomir написа:Натискаш копчето на MFA,
даваш на контакт (да светнат контролните лампи),
без да пускаш MFA, връщаш ключа (да изгаснат) и после пак без да пускаш MFA палиш.
Така влизаш в TEST MODE (пускаш вече копчето след като запалиш ),
превключваш на позиция ІІ и с копчето на MFA стигаш маркера да показва "часовника",
тези данни са ти точно вакуума и ако всичко е наред при форсиране на двг-то тази стойност се променя,
ако имаш пробит (откачен) маркуч, мисля, че седи на 1 (или 1000), без да се променя, т.е. атмосферно налягане , липсва вакум.
Пробвай първо с това.
Колега аз малко да използвам темата





- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: VW GOLF GTI 1988 проблема е вакумите
RISTEE написа:става въпрос за вакума който е до кутията на въздушния филтър
той има маркуче към колектора и към дистрибутора ??

Тука нещо не е у ред!
PB моторите нямат вакуум към дистрибутора.
Това го имат RP-тата, и то по-ранните. Пак са 1.8, но 90 коня.
А иначе вакуумчето, което отива към филтърната кутия спокойно можеш да го запушиш с едно болтче М5

Аз въобще нямам клапа там (махнал съм я съзнателно) и дори миналата зима, при -40*С не съм имал грижи.
- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: VW GOLF GTI 1988 проблема е вакумите
Ето такъв е мотора от 86 година
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: VW GOLF GTI 1988 проблема е вакумите
В такъв случай, щом това е мотора, допиши в заглавието, че се отнася за двигател DX.
viewtopic.php?f=5&t=352508
Иначе пак ще трябва да четеш глупости, като тези, които съм написал
Не, че са глупости - просто се отнасят за друг тип двигатели
viewtopic.php?f=5&t=352508
Иначе пак ще трябва да четеш глупости, като тези, които съм написал

Не, че са глупости - просто се отнасят за друг тип двигатели
- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: VW GOLF GTI 1988 проблема е вакумите DX
Добре сега като разбрахме какъв е двигателя нека да видим как да оправим колата
да върви както трябва !
да върви както трябва !
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 40 госта