VW GOLF GTI DX, 1988 проблема е вакумите

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

VW GOLF GTI DX, 1988 проблема е вакумите

Мнениеот RISTEE » Пет 26 окт 2012 21:53


Колеги здравейте, имаме проблме с един голф гти 88 година 1.8 115к.с проблема е вакумите
и в това че на 4-5 предавка колата не иска повече от 150 сякаш нещо я спира ????
Промените който са направени по двигатела е генерацията която е къса под задната врата но пък има резонатор
имам съмнение че може би в това е проблема ???

Последна промяна от RISTEE на Нед 28 окт 2012 19:37, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: VW GOLF GTI 1988

Мнениеот stefan4o » Пет 26 окт 2012 22:00


Колега, нищо не ти се разбира от поста. Кои вакууми са й проблемът? Освен това 1.8 115к.с. не съществува изобщо в гамата на Фолксваген. За да ти се помогне кажи малко предистория на проблема - кога се е появил, има ли съвпадение с ремонт/смяна на нещо по колата и т.н. важно инфо.


Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: VW GOLF GTI 1988 проблема е вакумите

Мнениеот RISTEE » Пет 26 окт 2012 22:58


Ами значи мотор е 1.8 112к.с, ами предистория няма
колата е била сложебна не се знае какво е било обслужване на автомобила
става въпрос за вакума който е до кутията на въздушния филтър
той има маркуче към колектора и към дистрибутора ??
Само препдолагам че може би е от там пролбема защтото този вакум не работи ?


tihomir
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 18:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: VW GOLF GTI 1988 проблема е вакумите

Мнениеот tihomir » Пет 26 окт 2012 23:18


Натискаш копчето на MFA,
даваш на контакт (да светнат контролните лампи),
без да пускаш MFA, връщаш ключа (да изгаснат) и после пак без да пускаш MFA палиш.
Така влизаш в TEST MODE (пускаш вече копчето след като запалиш ),
превключваш на позиция ІІ и с копчето на MFA стигаш маркера да показва "часовника",
тези данни са ти точно вакуума и ако всичко е наред при форсиране на двг-то тази стойност се променя,
ако имаш пробит (откачен) маркуч, мисля, че седи на 1 (или 1000), без да се променя, т.е. атмосферно налягане , липсва вакум.
Пробвай първо с това.


Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: VW GOLF GTI 1988 проблема е вакумите

Мнениеот RISTEE » Съб 27 окт 2012 8:19


Няма мфа ?


Потребителски аватар
Nasulov
Мнения: 161
Регистриран на: Нед 12 окт 2008 13:51
Автомобил: 1990 Golf PB
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW GOLF GTI 1988 проблема е вакумите

Мнениеот Nasulov » Съб 27 окт 2012 15:01


tihomir написа:Натискаш копчето на MFA,
даваш на контакт (да светнат контролните лампи),
без да пускаш MFA, връщаш ключа (да изгаснат) и после пак без да пускаш MFA палиш.
Така влизаш в TEST MODE (пускаш вече копчето след като запалиш ),
превключваш на позиция ІІ и с копчето на MFA стигаш маркера да показва "часовника",
тези данни са ти точно вакуума и ако всичко е наред при форсиране на двг-то тази стойност се променя,
ако имаш пробит (откачен) маркуч, мисля, че седи на 1 (или 1000), без да се променя, т.е. атмосферно налягане , липсва вакум.
Пробвай първо с това.


Колега аз малко да използвам темата :lol: ,защото имам горе долу същия проблем.Става въпрос за голф 2 гти с ПБ мотор.Чува се че смуче въздух от някъде ама не мога да разбера точно от къде :banghead: ,а може и да ми се струва само :dontknow: Та въпроса ми е - ако вляза в това меню после как се излиза от него и дали всичко след това ще е ОК,защото съм мяркал тука из форума че след това нещо се бъгва :| Вярно ли е или само всяват страх mhihi


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: VW GOLF GTI 1988 проблема е вакумите

Мнениеот radotom » Съб 27 окт 2012 16:25


RISTEE написа:става въпрос за вакума който е до кутията на въздушния филтър
той има маркуче към колектора и към дистрибутора ??

:gruebel
Тука нещо не е у ред!
PB моторите нямат вакуум към дистрибутора.
Това го имат RP-тата, и то по-ранните. Пак са 1.8, но 90 коня.
А иначе вакуумчето, което отива към филтърната кутия спокойно можеш да го запушиш с едно болтче М5 :lol:
Аз въобще нямам клапа там (махнал съм я съзнателно) и дори миналата зима, при -40*С не съм имал грижи.


Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: VW GOLF GTI 1988 проблема е вакумите

Мнениеот RISTEE » Съб 27 окт 2012 18:02


Ето такъв е мотора от 86 година


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: VW GOLF GTI 1988 проблема е вакумите

Мнениеот radotom » Нед 28 окт 2012 11:14


В такъв случай, щом това е мотора, допиши в заглавието, че се отнася за двигател DX.
viewtopic.php?f=5&t=352508
Иначе пак ще трябва да четеш глупости, като тези, които съм написал mhihi
Не, че са глупости - просто се отнасят за друг тип двигатели


Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: VW GOLF GTI 1988 проблема е вакумите DX

Мнениеот RISTEE » Нед 28 окт 2012 19:48


Добре сега като разбрахме какъв е двигателя нека да видим как да оправим колата
да върви както трябва !



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта