здравейте - ходих на диагностика на компютъра на колата голф 3 1.4 пълна инжекция мотор АЕХ - казаха че ми дава грешка смукача - но не знаят каква е - и може да паля трудно -
та въпроса ми е - сега като запаля сутрин - оборотите ми са около 700-800 - което ми се струва много малко за студена кола - след две три минути падат още на 600-750 - колата работи много добре - притесняваме обаче зимата - с тези ниски обороти дали ще работи на тихи -
дали може някой да ми каже свестен сервиз за диагностика че не ми се чака зимата пък и на всякъде по форума чета че е нормално да пали и да държи около 1300-1500 в началото и после да падат или да се вдигат както при някой колеги
ниски обороти - автоматичен смукач
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: Сря 01 мар 2006 17:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Здрасти
аз сам с двигател 1.6 пълна инжекция '95 и поведението му е същото което обясняваш. През зимата не сам имал никакви проблеми с колата дори и при -13. Като я запаля обикновено за 20-30 сек. застава на 1 000 оборота и след това ми пада на 930 (това са оборотите при нормална работа на моя двигател). Аз мисля че двигателя ти работи ОК като го сравнявам с работата на моят и няма да имаш проблеми зимата.
Но нека спецовете да кажат дали е нормално .....
аз сам с двигател 1.6 пълна инжекция '95 и поведението му е същото което обясняваш. През зимата не сам имал никакви проблеми с колата дори и при -13. Като я запаля обикновено за 20-30 сек. застава на 1 000 оборота и след това ми пада на 930 (това са оборотите при нормална работа на моя двигател). Аз мисля че двигателя ти работи ОК като го сравнявам с работата на моят и няма да имаш проблеми зимата.
Но нека спецовете да кажат дали е нормално .....
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 14 юни 2006 10:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
ре
още не е студено и пак ми се струват малко оборотите - а пък ако стане студено и не мога да паля - трябва тепърва да го мисля - колата работи сега много добре - единствено студа ме притеснява като дойде
- spectrum
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
vladovl написа:Здрасти
аз сам с двигател 1.6 пълна инжекция '95 и поведението му е същото което обясняваш. През зимата не сам имал никакви проблеми с колата дори и при -13. Като я запаля обикновено за 20-30 сек. застава на 1 000 оборота и след това ми пада на 930 (това са оборотите при нормална работа на моя двигател). Аз мисля че двигателя ти работи ОК като го сравнявам с работата на моят и няма да имаш проблеми зимата.
Но нека спецовете да кажат дали е нормално .....
извиняваи .... но би ли ми казал какъв е кода на двигателя ти 1.6 пълен инжекцион данеби случаино да е АЕЕ и да е 75 коня или е 101 ?
а по темата аз като запаля на студена кола ми държи известно време около 1100 зависимост от външната температура и постепено падат до 650
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 14 юни 2006 10:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
ре
нямам нищо против - кажи ми сервиза - дори ще се радвам ако след като го пробваш да споделиш какво ти е мнението
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13551
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Aз съм с АЕЕ 1,6л -75 к.с -пълна инжекция и положението е същото. като загрее държи 600-650 оборота, но ми ходи по нервите понякога когато му кефне променя оборотите/ плуват/.Зимата и на - 20 пали без проблеми вдига до 1000-1100 об..
Сега му сложих STP и на следващият резервоар пак. За кратко време помогна прочистването на моторчето за ПХ и системата със спрей за карбуратори - оборотите спяха.
Няма грешки в компа, нови свещи ,в.филтър, капачка, палец и пак има плуване на топъл мотор.
Сега му сложих STP и на следващият резервоар пак. За кратко време помогна прочистването на моторчето за ПХ и системата със спрей за карбуратори - оборотите спяха.
Няма грешки в компа, нови свещи ,в.филтър, капачка, палец и пак има плуване на топъл мотор.
- spectrum
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
kris11 написа:Aз съм с АЕЕ 1,6л -75 к.с -пълна инжекция и положението е същото. като загрее държи 600-650 оборота, но ми ходи по нервите понякога когато му кефне променя оборотите/ плуват/.Зимата и на - 20 пали без проблеми вдига до 1000-1100 об..
Сега му сложих STP и на следващият резервоар пак. За кратко време помогна прочистването на моторчето за ПХ и системата със спрей за карбуратори - оборотите спяха.
Няма грешки в компа, нови свещи ,в.филтър, капачка, палец и пак има плуване на топъл мотор.
колега аз съм със същият дигател и имам апсолютно същите симптоми които описваш какво ли непробвах и неправих и никъв ефект веднъж като запаля колата се държи перфектно друг път оборотите играят с по 200 нагоре и надолу ... да не кажа голяма дума но откакто смених бензинов филтър вече 700 километра се държи добре ... пробваи и при тебе дали ще има ефект и следтова кажи къв е резултата ...
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: ниски обороти - автоматичен смукач
колеги здравеите мои приател има поло 1.4 бензин-инжекция с газ,и сутрин помпи газта до дупка да запали на бензин а като загрее няма ядове,54 коня е мотора 95 година ,дали е смука4 и къде се намира
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта