Загуба на мощност голф 3 115 АГГ
- hayabusa_gsxr
- Мнения: 470
- Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
- Автомобил: Opel Vectra B
- Двигател: X20XEV
- Местоположение: Бургас/Варна
Re: Загуба на мощност голф 3 115 АГГ
Хора карайте с 95, кви 100 октана кви 5 лева.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13551
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Загуба на мощност голф 3 115 АГГ
Налягане на помпата мерено ли е? Попгледни за всеки случай и белезите на ангренажа - да не е прескочил зъб.
Масло гори ли дими ли ? Компресия ?
Масло гори ли дими ли ? Компресия ?
Re: Загуба на мощност голф 3 115 АГГ
помпата е проверена както и компресията всичко е в норми както ги дават в аутодатата карам с 100 октана понеже горивата в Бг. са убави и колата я осещам доста по добре работеща. масло не гори колега имам само теч от капака на клапаните.
- ase7o
- Мнения: 37
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 22:56
- Автомобил: Golf 2 VR6
- Двигател: AAA
- Местоположение: Стара Загора
Re: Загуба на мощност голф 3 115 АГГ
може ако ти е спукан маркуча м/у дебитомера и дросела пробвай с откачен дебитомер дали има разлика :)
Re: Загуба на мощност голф 3 115 АГГ
разлика няма освен че на място след 10 сек гасне днеска забелязах друго като е студено е доста по пъргава под студена имам предвит 40-50 градуса а ако натисна педала до доло като е загряла почва да придарпва и набира по бавно от колкото като е натиснат на 90%.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13551
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Загуба на мощност голф 3 115 АГГ
Провери :
Intake air sensor ;
0 гр -Ц - 5000-6500 ома
10 грЦ - 3350-4400 ома
20грЦ - 2250-3000 ома
30 гр - 1500-2100 ома
40гр - 950-1400 ома
50 гр - 700-950 ома
60 гр - 540-675
70 гр- 400-500
80 гр- 275-375
Intake air sensor ;
0 гр -Ц - 5000-6500 ома
10 грЦ - 3350-4400 ома
20грЦ - 2250-3000 ома
30 гр - 1500-2100 ома
40гр - 950-1400 ома
50 гр - 700-950 ома
60 гр - 540-675
70 гр- 400-500
80 гр- 275-375
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 31 яну 2011 17:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dimitrovgrad/Stara Zagora
Re: Загуба на мощност голф 3 115 АГГ
Температурен сензор ама на водата, не на въздуха би обяснил всичко. Премери го спрямо маса или плюс на акумулатора , ако дава някакви стойности го изхвърляй.Или най-добре тест с друг със сигурност работещ.
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Загуба на мощност голф 3 115 АГГ
и аз съм съм за температурен датчик на водата. моя ADY ми правеше тея дни мизерии, когато е студен нещеше да работи на място нито на бензин нито на газ. след смяната на датчика се оправи (преди малко правих тестове) и другото което забелязах преди на бензин като я настъпя до към 3000 оборота беше мудна а сега вече върви както трябва.
закачи колата на ваг ком и виж "живите" данни каква температура ти дава на охладителната течност. при мене при 90 на табло в живите данни показваше 117 градуса и така го хванаха и с помощта на друг колега. така, че този датчик е напълно възможно да ти окаже някакво влияние във вървежа на колата
закачи колата на ваг ком и виж "живите" данни каква температура ти дава на охладителната течност. при мене при 90 на табло в живите данни показваше 117 градуса и така го хванаха и с помощта на друг колега. така, че този датчик е напълно възможно да ти окаже някакво влияние във вървежа на колата
- xploid91
- Мнения: 180
- Регистриран на: Съб 09 окт 2010 19:38
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AGU 2002
- Местоположение: Пловдив
Re: Загуба на мощност голф 3 115 АГГ
raix написа:Защото ако сложиш октанометар в 100 октана ще ти покаже 96 и малко ;)
И 95 Колко показва на "октанометъра" ???

Re: Загуба на мощност голф 3 115 АГГ
Проблем решен :) не правилно зацепено делко и развален бензинов регулатор.
Re: Загуба на мощност голф 3 115 АГГ
Здравейте колеги днеска нов ден нов проблем :D при екстремно каране м/у 1 и 2 предавка колата забива после тръгва след това няма проблем трудно превърта дори и на мокро като вкараш 2-ра поради забиването тествах съединителя на 3-4-5 абсолютно никаде не подаде сетих се че преди имах проблем с ламбда сондата откачих я забиването спря и мотора окуця на половина :D та идеята ми е как да тестваме сондата понеже на ваг кома не показа грешка
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13551
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Загуба на мощност голф 3 115 АГГ
raix написа:та идеята ми е как да тестваме сондата понеже на ваг кома не показа грешка
На графиката - гледай как са импулсите .
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта