Загуба на мощност голф 3 115 АГГ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
hayabusa_gsxr
Мнения: 470
Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
Автомобил: Opel Vectra B
Двигател: X20XEV
Местоположение: Бургас/Варна

Re: Загуба на мощност голф 3 115 АГГ

Мнениеот hayabusa_gsxr » Вто 12 фев 2013 18:35


Хора карайте с 95, кви 100 октана кви 5 лева.




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13551
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Загуба на мощност голф 3 115 АГГ

Мнениеот kris11 » Вто 12 фев 2013 18:56


Налягане на помпата мерено ли е? Попгледни за всеки случай и белезите на ангренажа - да не е прескочил зъб.
Масло гори ли дими ли ? Компресия ?


raix
Мнения: 465
Регистриран на: Чет 20 яну 2011 23:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Загуба на мощност голф 3 115 АГГ

Мнениеот raix » Вто 12 фев 2013 20:11


помпата е проверена както и компресията всичко е в норми както ги дават в аутодатата карам с 100 октана понеже горивата в Бг. са убави и колата я осещам доста по добре работеща. масло не гори колега имам само теч от капака на клапаните.


raix
Мнения: 465
Регистриран на: Чет 20 яну 2011 23:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Загуба на мощност голф 3 115 АГГ

Мнениеот raix » Вто 12 фев 2013 21:15


а може ли от повече възду да го прави това ?


Потребителски аватар
ase7o
Мнения: 37
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 22:56
Автомобил: Golf 2 VR6
Двигател: AAA
Местоположение: Стара Загора

Re: Загуба на мощност голф 3 115 АГГ

Мнениеот ase7o » Сря 13 фев 2013 18:00


може ако ти е спукан маркуча м/у дебитомера и дросела пробвай с откачен дебитомер дали има разлика :)


raix
Мнения: 465
Регистриран на: Чет 20 яну 2011 23:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Загуба на мощност голф 3 115 АГГ

Мнениеот raix » Сря 13 фев 2013 20:48


разлика няма освен че на място след 10 сек гасне днеска забелязах друго като е студено е доста по пъргава под студена имам предвит 40-50 градуса а ако натисна педала до доло като е загряла почва да придарпва и набира по бавно от колкото като е натиснат на 90%.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13551
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Загуба на мощност голф 3 115 АГГ

Мнениеот kris11 » Чет 14 фев 2013 10:33


Провери :
Intake air sensor ;
0 гр -Ц - 5000-6500 ома
10 грЦ - 3350-4400 ома
20грЦ - 2250-3000 ома
30 гр - 1500-2100 ома
40гр - 950-1400 ома
50 гр - 700-950 ома
60 гр - 540-675
70 гр- 400-500
80 гр- 275-375


merckx1990
Мнения: 76
Регистриран на: Пон 31 яну 2011 17:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Dimitrovgrad/Stara Zagora

Re: Загуба на мощност голф 3 115 АГГ

Мнениеот merckx1990 » Чет 14 фев 2013 12:11


Температурен сензор ама на водата, не на въздуха би обяснил всичко. Премери го спрямо маса или плюс на акумулатора , ако дава някакви стойности го изхвърляй.Или най-добре тест с друг със сигурност работещ.


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Загуба на мощност голф 3 115 АГГ

Мнениеот ShoGo_GTI » Чет 14 фев 2013 16:43


и аз съм съм за температурен датчик на водата. моя ADY ми правеше тея дни мизерии, когато е студен нещеше да работи на място нито на бензин нито на газ. след смяната на датчика се оправи (преди малко правих тестове) и другото което забелязах преди на бензин като я настъпя до към 3000 оборота беше мудна а сега вече върви както трябва.

закачи колата на ваг ком и виж "живите" данни каква температура ти дава на охладителната течност. при мене при 90 на табло в живите данни показваше 117 градуса и така го хванаха и с помощта на друг колега. така, че този датчик е напълно възможно да ти окаже някакво влияние във вървежа на колата


Потребителски аватар
xploid91
Мнения: 180
Регистриран на: Съб 09 окт 2010 19:38
Автомобил: Golf 4
Двигател: AGU 2002
Местоположение: Пловдив

Re: Загуба на мощност голф 3 115 АГГ

Мнениеот xploid91 » Чет 14 фев 2013 21:32


raix написа:Защото ако сложиш октанометар в 100 октана ще ти покаже 96 и малко ;)

И 95 Колко показва на "октанометъра" ??? :mhihi


raix
Мнения: 465
Регистриран на: Чет 20 яну 2011 23:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Загуба на мощност голф 3 115 АГГ

Мнениеот raix » Пон 18 фев 2013 13:09


Проблем решен :) не правилно зацепено делко и развален бензинов регулатор.


raix
Мнения: 465
Регистриран на: Чет 20 яну 2011 23:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Загуба на мощност голф 3 115 АГГ

Мнениеот raix » Вто 16 апр 2013 17:23


Здравейте колеги днеска нов ден нов проблем :D при екстремно каране м/у 1 и 2 предавка колата забива после тръгва след това няма проблем трудно превърта дори и на мокро като вкараш 2-ра поради забиването тествах съединителя на 3-4-5 абсолютно никаде не подаде сетих се че преди имах проблем с ламбда сондата откачих я забиването спря и мотора окуця на половина :D та идеята ми е как да тестваме сондата понеже на ваг кома не показа грешка


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13551
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Загуба на мощност голф 3 115 АГГ

Мнениеот kris11 » Сря 17 апр 2013 10:17


raix написа:та идеята ми е как да тестваме сондата понеже на ваг кома не показа грешка

На графиката - гледай как са импулсите .



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта