За тези, които искат ниска кола - евалата, ако имате нервите и парите
Мога да дам много примери за излишни разходи, в които са се вкарали собствениците на ниски коли - най-вече спукани картери. При Голф 4 е алуминиев и се сещате кой ще го завари и колко ще изкара

Отделно непоносимостта на каквито и да било неравности, спящи полицаи, бордюри...
Често карам зад някой свлечен, който лази с 5 км/ч, за да не си доразбие бъбреците, а предната кола е на 1км. напред... Сам да си осакатиш колата откъм маневреност - не го разбирам

Другото - ножове, подкалници, по-некомфортна возия и т.н.
Нищо лично, но не може да очаквате от "марково" окачване за 400 лв. амортисьори + пружини да вози хем стабилно, хем комфортно. Повечето са пълен боклук... Защо? Возил съм се в Голф 3, 1.6 75 к.с. 1996г. с окачване Билщайн, слагано в Италия с фактура на стойност 1000 или 1200 евро. Колата бе невъобразимо ниска, адски стабилна, но и МНОГО комфортна откъм возия. Но, това не всеки може да си го позволи.
Същата история на по-нова кола - Opel Astra OPC. Колегата си я взе с 2 комплекта окачване - стоковото, което е ужасно и марково за 1300 паунда, което е регулируемо, много по-стабилно, същевременно и по-комфортно! Рядко срещана комбинация, особено в ценовия клас под 1000 лв.
Изхождайки от тази гледна точка - 1.8Т при Голф 4 се предлага само във вариант GTI, т.е. по-спортно и ниско окачване. Без да давам четирицифрена сума, съумях да повдигна колата в рамките на разумното, без да нарушавам конструктивната й стабилност и визия и то за по-малко от 250 лв. - дизелови пружини.