Голф 3 1.8 75 к.с. проблем с охлаждането на антифриза
Голф 3 1.8 75 к.с. проблем с охлаждането на антифриза
Здравейте колеги.Първо се извинявам ако съм допуснал грешка с пускането на нова тема. Днес голфа ми загря 90 и отгоре но перката не се включи досега не го е правил този номер та някой може ли да ми каже каде какво да гледам. 93-та 1.8 м.и. 75 коня. много ме притеснява и искам да разчовъркам тук таме. Бушона е здрав на буксата на перката има 3 кабела и само на средния има + помогнете че не я карам само аз и ме притеснява да не я прегреят и после по големи ядове.Външно кабелите са здрави(не са прекъснати).Моля ви помогнете.
- vanesto
- Мнения: 6350
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: проблем с охлаждането на антифриза
Датчика, който включва перката може да е сдал багажа. Намира се на радиатора. Трябва обаче да си сигурен, че термостата ти е наред, т.е. дали отваря, защото ако стои затворен няма как да ти се включи перката. И двата маркуча, които влизат в радиатора ли парят като загрее, или само единия?
Re: проблем с охлаждането на антифриза
може ли да се провери по някакав начин и евентуално какво трябва да показва мултицета, а и на бъксата на перката си има 1 + два ли трябва да са
- mariovasi
- Мнения: 1787
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
- Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
- Двигател: TSI
- Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново
Re: проблем с охлаждането на антифриза
Както е писал колегата проверяваш термостата отваря ли ,кога отваря.
Мериш реална температура,сравняваш на табло,термостата може да отваря и късно и когато си иска.
Вадиш буксата на перката от датчика на радиатора окъсяваш с кабелче и си проверяваш перката 1ва 2 ра ск.(това на не работеща кола ).
...самият датчик и т.н. след тия неща.
Пък както решиш като искаш си играй първо с него.
Мериш реална температура,сравняваш на табло,термостата може да отваря и късно и когато си иска.
Вадиш буксата на перката от датчика на радиатора окъсяваш с кабелче и си проверяваш перката 1ва 2 ра ск.(това на не работеща кола ).
...самият датчик и т.н. след тия неща.
Пък както решиш като искаш си играй първо с него.
- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: проблем с охлаждането на антифриза
mariovasi написа:Вадиш буксата на перката от датчика на радиатора окъсяваш с кабелче и си проверяваш перката 1ва 2 ра ск.(това на не работеща кола ).
Колега защо не Не работеща кола? Питам за инфо.
- mariovasi
- Мнения: 1787
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
- Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
- Двигател: TSI
- Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново
Re: Голф 3 1.8 75 к.с. проблем с охлаждането на антифриза
По желание на не работеща.
По желание на работеща.Ако желае да ми бучи.Що не.
По желание на работеща.Ако желае да ми бучи.Що не.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Голф 3 1.8 75 к.с. проблем с охлаждането на антифриза
fena_01 написа:Здравейте колеги.Първо се извинявам ако съм допуснал грешка с пускането на нова тема. Днес голфа ми загря 90 и отгоре но перката не се включи досега не го е правил този номер та някой може ли да ми каже каде какво да гледам. 93-та 1.8 м.и. 75 коня. много ме притеснява и искам да разчовъркам тук таме. Бушона е здрав на буксата на перката има 3 кабела и само на средния има + помогнете че не я карам само аз и ме притеснява да не я прегреят и после по големи ядове.Външно кабелите са здрави(не са прекъснати).Моля ви помогнете.
"90 и отгоре"???....Бъди точен ...отгоре са до 130 гр!До 2-3 мм след 90 си е нормално-нарочно не използвам градуси!....
Остави на място да работи и виж кога ще се включи перката ...и на коя степен.Спокойно.... няма да прегрее.
И си измери точно с термометър температурата на течността...просто го потопи в казанчето и наблюдвай кога се включва перката.Не вярвай безрезервно на датчика на таблото!
Re: Голф 3 1.8 75 к.с. проблем с охлаждането на антифриза
joker написа:fena_01 написа:Здравейте колеги.Първо се извинявам ако съм допуснал грешка с пускането на нова тема. Днес голфа ми загря 90 и отгоре но перката не се включи досега не го е правил този номер та някой може ли да ми каже каде какво да гледам. 93-та 1.8 м.и. 75 коня. много ме притеснява и искам да разчовъркам тук таме. Бушона е здрав на буксата на перката има 3 кабела и само на средния има + помогнете че не я карам само аз и ме притеснява да не я прегреят и после по големи ядове.Външно кабелите са здрави(не са прекъснати).Моля ви помогнете.
"90 и отгоре"???....Бъди точен ...отгоре са до 130 гр!До 2-3 мм след 90 си е нормално-нарочно не използвам градуси!....
Остави на място да работи и виж кога ще се включи перката ...и на коя степен.Спокойно.... няма да прегрее.
И си измери точно с термометър температурата на течността...просто го потопи в казанчето и наблюдвай кога се включва перката.Не вярвай безрезервно на датчика на таблото!
Стрелката беше на 100 градуса
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Голф 3 1.8 75 к.с. проблем с охлаждането на антифриза
Ами мери с термометъра....и пиши...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: isildil и 49 госта