Голф 3 1.8 75 к.с. проблем с охлаждането на антифриза

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
fena_01
Мнения: 63
Регистриран на: Съб 27 мар 2010 17:42
Автомобил:
Двигател:

Голф 3 1.8 75 к.с. проблем с охлаждането на антифриза

Мнениеот fena_01 » Чет 13 юни 2013 14:27


Здравейте колеги.Първо се извинявам ако съм допуснал грешка с пускането на нова тема. Днес голфа ми загря 90 и отгоре но перката не се включи досега не го е правил този номер та някой може ли да ми каже каде какво да гледам. 93-та 1.8 м.и. 75 коня. много ме притеснява и искам да разчовъркам тук таме. Бушона е здрав на буксата на перката има 3 кабела и само на средния има + помогнете че не я карам само аз и ме притеснява да не я прегреят и после по големи ядове.Външно кабелите са здрави(не са прекъснати).Моля ви помогнете.




Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6350
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: проблем с охлаждането на антифриза

Мнениеот vanesto » Чет 13 юни 2013 14:58


Датчика, който включва перката може да е сдал багажа. Намира се на радиатора. Трябва обаче да си сигурен, че термостата ти е наред, т.е. дали отваря, защото ако стои затворен няма как да ти се включи перката. И двата маркуча, които влизат в радиатора ли парят като загрее, или само единия?


fena_01
Мнения: 63
Регистриран на: Съб 27 мар 2010 17:42
Автомобил:
Двигател:

Re: проблем с охлаждането на антифриза

Мнениеот fena_01 » Чет 13 юни 2013 15:02


може ли да се провери по някакав начин и евентуално какво трябва да показва мултицета, а и на бъксата на перката си има 1 + два ли трябва да са


Потребителски аватар
mariovasi
Мнения: 1787
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
Двигател: TSI
Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново

Re: проблем с охлаждането на антифриза

Мнениеот mariovasi » Чет 13 юни 2013 21:20


Както е писал колегата проверяваш термостата отваря ли ,кога отваря.
Мериш реална температура,сравняваш на табло,термостата може да отваря и късно и когато си иска.
Вадиш буксата на перката от датчика на радиатора окъсяваш с кабелче и си проверяваш перката 1ва 2 ра ск.(това на не работеща кола ).
...самият датчик и т.н. след тия неща.
Пък както решиш като искаш си играй първо с него.


Потребителски аватар
dushanov
Мнения: 855
Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
Автомобил: Seat Toledo 2
Двигател: AGN
Местоположение: Стара Загора

Re: проблем с охлаждането на антифриза

Мнениеот dushanov » Чет 13 юни 2013 23:46


mariovasi написа:Вадиш буксата на перката от датчика на радиатора окъсяваш с кабелче и си проверяваш перката 1ва 2 ра ск.(това на не работеща кола ).

Колега защо не Не работеща кола? Питам за инфо.


Потребителски аватар
mariovasi
Мнения: 1787
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
Двигател: TSI
Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново

Re: Голф 3 1.8 75 к.с. проблем с охлаждането на антифриза

Мнениеот mariovasi » Пет 14 юни 2013 5:44


По желание на не работеща.
По желание на работеща.Ако желае да ми бучи.Що не.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Голф 3 1.8 75 к.с. проблем с охлаждането на антифриза

Мнениеот joker » Пет 14 юни 2013 13:58


fena_01 написа:Здравейте колеги.Първо се извинявам ако съм допуснал грешка с пускането на нова тема. Днес голфа ми загря 90 и отгоре но перката не се включи досега не го е правил този номер та някой може ли да ми каже каде какво да гледам. 93-та 1.8 м.и. 75 коня. много ме притеснява и искам да разчовъркам тук таме. Бушона е здрав на буксата на перката има 3 кабела и само на средния има + помогнете че не я карам само аз и ме притеснява да не я прегреят и после по големи ядове.Външно кабелите са здрави(не са прекъснати).Моля ви помогнете.

"90 и отгоре"???....Бъди точен ...отгоре са до 130 гр!До 2-3 мм след 90 си е нормално-нарочно не използвам градуси!....
Остави на място да работи и виж кога ще се включи перката ...и на коя степен.Спокойно.... няма да прегрее.
И си измери точно с термометър температурата на течността...просто го потопи в казанчето и наблюдвай кога се включва перката.Не вярвай безрезервно на датчика на таблото!


fena_01
Мнения: 63
Регистриран на: Съб 27 мар 2010 17:42
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 3 1.8 75 к.с. проблем с охлаждането на антифриза

Мнениеот fena_01 » Съб 15 юни 2013 0:13


joker написа:
fena_01 написа:Здравейте колеги.Първо се извинявам ако съм допуснал грешка с пускането на нова тема. Днес голфа ми загря 90 и отгоре но перката не се включи досега не го е правил този номер та някой може ли да ми каже каде какво да гледам. 93-та 1.8 м.и. 75 коня. много ме притеснява и искам да разчовъркам тук таме. Бушона е здрав на буксата на перката има 3 кабела и само на средния има + помогнете че не я карам само аз и ме притеснява да не я прегреят и после по големи ядове.Външно кабелите са здрави(не са прекъснати).Моля ви помогнете.

"90 и отгоре"???....Бъди точен ...отгоре са до 130 гр!До 2-3 мм след 90 си е нормално-нарочно не използвам градуси!....
Остави на място да работи и виж кога ще се включи перката ...и на коя степен.Спокойно.... няма да прегрее.
И си измери точно с термометър температурата на течността...просто го потопи в казанчето и наблюдвай кога се включва перката.Не вярвай безрезервно на датчика на таблото!

Стрелката беше на 100 градуса


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Голф 3 1.8 75 к.с. проблем с охлаждането на антифриза

Мнениеот joker » Съб 15 юни 2013 7:30


Ами мери с термометъра....и пиши...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: valentinkichukov и 55 госта