Голф 2 1.8 90 к.с. GU Центровка на запалването

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
dimitar4o91
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 03 яну 2011 13:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stara Zagora

Голф 2 1.8 90 к.с. GU Центровка на запалването

Мнениеот dimitar4o91 » Чет 20 юни 2013 21:47


Как се прави центровка на предварението на запалването? на колко градуса се прави,от къде се гледа за положението на коляновия вал? Става въпрос за Голф мк 2 с код на мотора GU. транзисторно запалване.
п.с правил съм центровки на мотоциклети,знам какво се прави по принцип,но не знам къде да гледам при колата.




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 2 1.8 90 к.с. GU Центровка на запалването

Мнениеот stefan4o » Пон 24 юни 2013 6:30


Центровката се прави с изключен вакуум-регулатор на делкото - т.е. с изваден маркуч.
При 750 об/мин дават да е около 18 градуса. :th_up
Прикачени файлове
GU.jpg


Потребителски аватар
dimitar4o91
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 03 яну 2011 13:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stara Zagora

Re: Голф 2 1.8 90 к.с. GU Центровка на запалването

Мнениеот dimitar4o91 » Пон 24 юни 2013 10:05


Възможно ли е от центровката на разпределителния вал да не може да върви колата,на по-ниските предавки ми се струва,че дърпа добре,но на 5та на газ стига до около 140 на бензин до около 160 170 и просто спира там.Карал съм пасат 1,6 моно който натоварен с 4 души и багаж в багажника бръскаше 180.Мисля ,че колата трябва да върви повече за тия 90 коня.


Петър Христов
Мнения: 181
Регистриран на: Нед 13 яну 2013 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Голф 2 1.8 90 к.с. GU Центровка на запалването

Мнениеот Петър Христов » Пон 24 юни 2013 19:45


Ето на запалването http://img209.imageshack.us/img209/2175/8uh2.png Дупката е на скоростната кутия,гледа към главата.Вакуумния регулатор работи ли?


Потребителски аватар
dimitar4o91
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 03 яну 2011 13:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stara Zagora

Re: Голф 2 1.8 90 к.с. GU Центровка на запалването

Мнениеот dimitar4o91 » Пон 24 юни 2013 19:51


Благодаря и за 2та принт скрййна.Работи(когато колата работи и изваду вакуума оборотите се променят,мисля че спадаха).
А това на снимката какво е,при първия белег когато има и 0 означава ,че съм на ГМТ а на втория че съм на 18 градуса,и стрелката показва движението на маховика?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 2 1.8 90 к.с. GU Центровка на запалването

Мнениеот stefan4o » Пон 24 юни 2013 21:52


Моето лично мнение е - зацепвай по белег 0 и коригирай с делкото до 18. Този белег действително това значи - ГМТ при 0.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта