Как се прави центровка на предварението на запалването? на колко градуса се прави,от къде се гледа за положението на коляновия вал? Става въпрос за Голф мк 2 с код на мотора GU. транзисторно запалване.
п.с правил съм центровки на мотоциклети,знам какво се прави по принцип,но не знам къде да гледам при колата.
Голф 2 1.8 90 к.с. GU Центровка на запалването
- dimitar4o91
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 03 яну 2011 13:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2 1.8 90 к.с. GU Центровка на запалването
Центровката се прави с изключен вакуум-регулатор на делкото - т.е. с изваден маркуч.
При 750 об/мин дават да е около 18 градуса.
При 750 об/мин дават да е около 18 градуса.

- dimitar4o91
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 03 яну 2011 13:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Голф 2 1.8 90 к.с. GU Центровка на запалването
Възможно ли е от центровката на разпределителния вал да не може да върви колата,на по-ниските предавки ми се струва,че дърпа добре,но на 5та на газ стига до около 140 на бензин до около 160 170 и просто спира там.Карал съм пасат 1,6 моно който натоварен с 4 души и багаж в багажника бръскаше 180.Мисля ,че колата трябва да върви повече за тия 90 коня.
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: Нед 13 яну 2013 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 2 1.8 90 к.с. GU Центровка на запалването
Ето на запалването http://img209.imageshack.us/img209/2175/8uh2.png Дупката е на скоростната кутия,гледа към главата.Вакуумния регулатор работи ли?
- dimitar4o91
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 03 яну 2011 13:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Голф 2 1.8 90 к.с. GU Центровка на запалването
Благодаря и за 2та принт скрййна.Работи(когато колата работи и изваду вакуума оборотите се променят,мисля че спадаха).
А това на снимката какво е,при първия белег когато има и 0 означава ,че съм на ГМТ а на втория че съм на 18 градуса,и стрелката показва движението на маховика?
А това на снимката какво е,при първия белег когато има и 0 означава ,че съм на ГМТ а на втория че съм на 18 градуса,и стрелката показва движението на маховика?
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2 1.8 90 к.с. GU Центровка на запалването
Моето лично мнение е - зацепвай по белег 0 и коригирай с делкото до 18. Този белег действително това значи - ГМТ при 0.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта