Г 3 нестабилни обороти

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Ivo_
Мнения: 732
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Мнениеот Ivo_ » Вто 05 дек 2006 12:50


vasstop написа:
vasstop написа:При мен наскоро се появи същия проблем. Силно ме съмнява моторчето за празния ход и леееко запушен бензинов филтър. Скоро ще ги проверим тези неща...

Лееко запушен бензинов филтър и заминала ламбда сонда колега...
Това се оказа причината при мен.

Я подскажи къде ходи на диагностика, да отида да замерят и моята ламбда. В крайно сметка сложи ли вече новата, и оправи ли се?

Аз още карам с катализатор, и може и там да се потърси проблема. :idea: Ако е почнал да се задръства вече, то предполагам че задържа повече от необходимото изходящите газове, от там и ламбдата дава грешна информация на Екуто. Това заедно с информацията от температурните датчици и МАФа, бъркат компа и давят колата при отпускане на газта и едновременно освобождаване от скорост. За това съдя и от това, че проблема постепенно става по-сериозен, в началото се появяваше само при студено време при недостатъчно загрял двг. Сега вече при напълно загряла кола, и при нетолкова студено време.

Така разсъждавам аз, по пътя на елементарната логика за процесите в колата. Ако греша нещо поправете ме!




Ivo_
Мнения: 732
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Мнениеот Ivo_ » Сря 06 дек 2006 14:25


:?: :arrow:


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Сря 06 дек 2006 14:46


колега,кажи какъв ти е изпарителя???Защото мен много ме съмнява да не е от него.Казваш и на газ и на бенз. ти ги прави тея номера.Според мен не ти е нито ламбата ,нито фитлъра а мембраните на изпарителя.Провери ги и сподели :wink:


Потребителски аватар
tankishev
Мнения: 437
Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tankishev » Сря 06 дек 2006 16:32


Здравей колега,

значи по въпроса с оборотите ... ако се поразровиш из търсачката ще видиш, че съм пускал подобна тема .... проблема ти според мен е в стъпковото моторче .... миналата зима се появи проблема при мен и в началото беше точно както ти го описваш ... правеше мизерии само като освободиш от скорост и оборотите падаха до 200 за няма и секунда и после пак се качваха... сутрин на студено не го правеше много защото тогава колата подава повече гориво .... в последствие почнаха оборотите да играят нагоре надолу през цялото време ... след няколко месеца чудене дали да си хвърля парите по ТиПиеС сензор или по стъпково моторче взех едно моторче 2ра ръка за 50лв. и нещата заспаха веднага ... моят съвет е: намери едно 2ра ръка като твоето, сваляш, пробваш (става за 5 мин) и ако престане проблема плащаш ... ако не престане се ухилваш на продавача и му казваш да ти търси ТиПиеС ....

.... ОБАЧЕ.... преди тази процедура провери: тоци и вакумни съеднения...

... а относно прочистването което някой от колегите ти предлагат да направиш:
- не разглабяй ТиПиеС-а (трудно се наглася после пък и може да направиш по-голяма поразия);
- стъпковото моторче няма смисъл да се разглабя също ... ако е мудно (т.е не му се прибира палеца достатъчно бързо) можеш да го смажеш през палеца ... ако не работи няма какво да му оправяш ти (вътре има една залепена платка и едно моторче) :))))

Поздрави и Успех 8)


Ivo_
Мнения: 732
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Мнениеот Ivo_ » Сря 06 дек 2006 21:22


lilo_stich написа:колега,кажи какъв ти е изпарителя???Защото мен много ме съмнява да не е от него.Казваш и на газ и на бенз. ти ги прави тея номера.Според мен не ти е нито ламбата ,нито фитлъра а мембраните на изпарителя.Провери ги и сподели :wink:

Изарителя (редуктора) е BRC и е на малко над 10х. км и на 4 месеца. Мисля,че не е от него, не защото е нов, но просто проблемите ги прави и на бензин, което според мен го изключва.

tankishev
благодаря за съвета. Смятам още тази седмица при първа възможност да проверя стъпковото моторче. Дано да е от него както казваш, да не излезе нещо по-сериозно.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Чет 07 дек 2006 11:52


ами значи колега,нищо не ти преи да отидеш да ти погледнат мембраните,щом казваш че я палиш вече само на газ в тоя студ е нормално да се втърдят.Друго което се сещам е да ти трупа грешка. :wink:


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 07 дек 2006 12:27


Ivo_ написа:
vasstop написа:
vasstop написа:При мен наскоро се появи същия проблем. Силно ме съмнява моторчето за празния ход и леееко запушен бензинов филтър. Скоро ще ги проверим тези неща...

Лееко запушен бензинов филтър и заминала ламбда сонда колега...
Това се оказа причината при мен.

Я подскажи къде ходи на диагностика, да отида да замерят и моята ламбда. В крайно сметка сложи ли вече новата, и оправи ли се?

Аз още карам с катализатор, и може и там да се потърси проблема. :idea: Ако е почнал да се задръства вече, то предполагам че задържа повече от необходимото изходящите газове, от там и ламбдата дава грешна информация на Екуто. Това заедно с информацията от температурните датчици и МАФа, бъркат компа и давят колата при отпускане на газта и едновременно освобождаване от скорост. За това съдя и от това, че проблема постепенно става по-сериозен, в началото се появяваше само при студено време при недостатъчно загрял двг. Сега вече при напълно загряла кола, и при нетолкова студено време.

Така разсъждавам аз, по пътя на елементарната логика за процесите в колата. Ако греша нещо поправете ме!


Ваското1 ме диагностицира, но проблема не е бил точно в ламбда сондата :oops: :oops: :oops:
Понеже имам реле са ресет на ЕКУ-то (карам и на газ) и при мен е направено това реле да се задейства когато вкарам ключа, а не когато дам на контакт. Оказа се, че релето не сработва и поради тази причина ми държи високи обороти на празен ход - 1100-1200
Сега просто откачих релето, закачих двете кабелчета едно за друго и проблема изчезна. Не вярвам чисто нова ламбда сонда да си замине за една година :roll:
А иначе бензиновия филтър е бил за смяна, спад-а на оборотите при изключване от скорост вече го няма. Предполагам това е бил проблема.


Потребителски аватар
КрасимирМк
Мнения: 24
Регистриран на: Сря 27 сеп 2006 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот КрасимирМк » Чет 07 дек 2006 12:43


Здравей Колега.
Почти съм сигурен , че проблема ти е в Стъпковото моторче.
Имах същия проблем и бече го НЯМАМ.
Прочети тазси тема: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=31547
Успех


Потребителски аватар
КрасимирМк
Мнения: 24
Регистриран на: Сря 27 сеп 2006 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот КрасимирМк » Чет 07 дек 2006 12:47





Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта