


опасна бензинова помпа
- toci_83
- Мнения: 74
- Регистриран на: Чет 02 ное 2006 9:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
опасна бензинова помпа
от 2-3 седмици се чудя от каде ми се омаслява покраи бензиновата помпа и вчера като я свалих видях една мала пукнатина върху метала на помпата. от другата страна на тази пукнатина е щифта които даржи палеца който помпи бензина. та мисалта ми е може ли този палец да се очупи и да падне в двигателя и да се случи нещо наистина лошо. междо другото тая помпа я купих на старо от моргата и от както сам я сложил все сии салзеше по малко.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: опасна бензинова помпа
toci_83 написа:от 2-3 седмици се чудя от каде ми се омаслява покраи бензиновата помпа и вчера като я свалих видях една мала пукнатина върху метала на помпата. от другата страна на тази пукнатина е щифта които даржи палеца който помпи бензина. та мисалта ми е може ли този палец да се очупи и да падне в двигателя и да се случи нещо наистина лошо.
Няма опастност.Дори и да падне ще отиде на дъното на картера. маслената помпа има филтър и няма как да го засмуче.
Но сменяй помпата за да не останеш насред пътя.
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
andro_v написа:Без да правиш абсолютно нищо : даваш на контакт и слушкаш за шум от областта на резервоара.Помпата трябва да издаде шум и след макс 5 сек да спре.
Предупреждавам,че така беше на мойто Фордче,също моноинжекция.На голфа не съм се заслушвал.
Колега много е тиха пущината. Преди около месец го правих този тест (тогава 100% работеше щото и до днес карах на бензин) и нищо не се чуваше

-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Друг,но ОПАСЕН начин-сваляш маркуча за бензина от моноинжекцията,натиквате го в буркан или бутилка на Кока-кола Къмпани (щото издържат на бензин),някой твой приятел държи маркуча със съда,ти даваш на контакт за 1-2 сек...ще се види.АМА ВНИМАВАЙТЕ!
Бензиновите помпи не се скапват толкова бързо.Щом казваш,че не си я чувал да стърже т.е. да издава предсмъртни тонове,може да не е от нея.Проверяваш бушони,тоци и т.н.
Бензиновите помпи не се скапват толкова бързо.Щом казваш,че не си я чувал да стърже т.е. да издава предсмъртни тонове,може да не е от нея.Проверяваш бушони,тоци и т.н.
- IVD
- Мнения: 352
- Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
chefito написа:andro_v написа:Без да правиш абсолютно нищо : даваш на контакт и слушкаш за шум от областта на резервоара.Помпата трябва да издаде шум и след макс 5 сек да спре.
Предупреждавам,че така беше на мойто Фордче,също моноинжекция.На голфа не съм се заслушвал.
Колега много е тиха пущината. Преди около месец го правих този тест (тогава 100% работеше щото и до днес карах на бензин) и нищо не се чувашеДруг начин>?
Вземаш мултицет и мериш на буксата в багажника дали имаш ток при контакт. Мисля че бяха вътрешните два пина на помпата. Успех колега и дано не е помпата, че са скъпички!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта