Въпрос относно Ке-jetronic
- schmid
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 31 май 2009 19:07
- Автомобил: Mk3
- Двигател: PL 1988
- Местоположение: Варна
Въпрос относно Ке-jetronic
Здравейте колеги , някои може ли да ми даде какви параметри трябва да имат буксите на инжекциона и постояно ли трябжа да има напрежение или само при контакт шбуксата на дросела какви параметри трябва да има , и пследно когато се даде контакт стъпковото моторче трябжали да работи постояно. Мерси
- teddy
- Мнения: 716
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
- Автомобил: golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Въпрос относно Ке-jetronic
Напрежение идва само на контакт, съответно потенциометъра на дебитомера отчита съпротивлението и се връща към компа със спад на напрежението. Стъпковият мотор работи непрекъснато при контакт, по-точно се чува леко бръмчене от него.
- schmid
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 31 май 2009 19:07
- Автомобил: Mk3
- Двигател: PL 1988
- Местоположение: Варна
Re: Въпрос относно Ке-jetronic
Заглавие: Въпрос относно Ке-jetronic
благодаря колега за отговора , а когато меря с мултицета какво трябва да покаже , в изводите на бобината кога и колко напрежение трябва да има
teddy написа:Напрежение идва само на контакт, съответно потенциометъра на дебитомера отчита съпротивлението и се връща към компа със спад на напрежението. Стъпковият мотор работи непрекъснато при контакт, по-точно се чува леко бръмчене от него.
благодаря колега за отговора , а когато меря с мултицета какво трябва да покаже , в изводите на бобината кога и колко напрежение трябва да има
- schmid
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 31 май 2009 19:07
- Автомобил: Mk3
- Двигател: PL 1988
- Местоположение: Варна
Re: Въпрос относно Ке-jetronic
някои от Врана имали с ПЛ мотор да ми пише л.с.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта