Въпрос относно Ке-jetronic

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
schmid
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 31 май 2009 19:07
Автомобил: Mk3
Двигател: PL 1988
Местоположение: Варна

Въпрос относно Ке-jetronic

Мнениеот schmid » Нед 15 сеп 2013 8:58


Здравейте колеги , някои може ли да ми даде какви параметри трябва да имат буксите на инжекциона и постояно ли трябжа да има напрежение или само при контакт шбуксата на дросела какви параметри трябва да има , и пследно когато се даде контакт стъпковото моторче трябжали да работи постояно. Мерси




Потребителски аватар
teddy
Мнения: 716
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
Автомобил: golf 4
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Въпрос относно Ке-jetronic

Мнениеот teddy » Пон 16 сеп 2013 19:44


Напрежение идва само на контакт, съответно потенциометъра на дебитомера отчита съпротивлението и се връща към компа със спад на напрежението. Стъпковият мотор работи непрекъснато при контакт, по-точно се чува леко бръмчене от него.


Потребителски аватар
schmid
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 31 май 2009 19:07
Автомобил: Mk3
Двигател: PL 1988
Местоположение: Варна

Re: Въпрос относно Ке-jetronic

Мнениеот schmid » Вто 17 сеп 2013 11:34


Заглавие: Въпрос относно Ке-jetronic

teddy написа:Напрежение идва само на контакт, съответно потенциометъра на дебитомера отчита съпротивлението и се връща към компа със спад на напрежението. Стъпковият мотор работи непрекъснато при контакт, по-точно се чува леко бръмчене от него.



благодаря колега за отговора , а когато меря с мултицета какво трябва да покаже , в изводите на бобината кога и колко напрежение трябва да има


Потребителски аватар
schmid
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 31 май 2009 19:07
Автомобил: Mk3
Двигател: PL 1988
Местоположение: Варна

Re: Въпрос относно Ке-jetronic

Мнениеот schmid » Съб 21 сеп 2013 7:39


някои от Врана имали с ПЛ мотор да ми пише л.с.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: fur1ous, georgi0804 и 83 госта