Здравейте,колеги наскоро забелязах,че голфараната гори доста.
Смятам по формула: литрите се делят на километрите, разделени на сто и ми излиза доста стабилно число (17 градско). Много колеги са ми казвали,че този мотор е икономичен и би трябвало да гори 10-11 с нормално каране.Сменил съм свещи,въздушен филтър и по диагностика я качвах два пъти,и не излизат никакви сериозни грешки смених и ламбда сондата.
Какво друго да направя за тоя разход не знам много е това ..
Проблем с горенето на мк4 1.8т 98г.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 09 яну 2014 14:38
- Автомобил: VW GOLF MK4 1.8T GTI
- Двигател: AGU 1998
Re: Проблем с горенето на мк4 1.8т 98г.
Ако зареждаш от една и съща бензиностанция-смени бензиностанцията и засечи обективно-до горе, изминаваш определени километри и пак до горе:)
Последна промяна от 3115 на Сря 26 фев 2014 21:08, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 09 яну 2014 14:38
- Автомобил: VW GOLF MK4 1.8T GTI
- Двигател: AGU 1998
Re: Проблем с горенето на мк4 1.8т 98г.
Да мисля да пробвам с това да видим дали ще покаже нещо различно,а иначе нещо което може да зависи за горенето от самата кола?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с горенето на мк4 1.8т 98г.
Неща,от които да зависи има много - ламбда сонда, дебитомер, състояние на двигателя, състояние на катализатора и т.н. 100 неща. Започни с прецизното засичане на разхода и наистина ако е от едно и също място, смени мястото :)


-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 09 яну 2014 14:38
- Автомобил: VW GOLF MK4 1.8T GTI
- Двигател: AGU 1998
Re: Проблем с горенето на мк4 1.8т 98г.
ламбда сондата е сменена,състоянието на двигателя мога да твърдя перфектно,но не знам как е дебитометъра..как мога да го разбера дали е заминал или е пред заминаване .. знам че разхода високия може да е и от него,но има ли и други симптоми?
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 09 яну 2014 14:38
- Автомобил: VW GOLF MK4 1.8T GTI
- Двигател: AGU 1998
Re: Проблем с горенето на мк4 1.8т 98г.
Здравейте отново днеска разбрах от къде беше проблема за горенето и излезе датчика на коляновия вал и две вакуумни маркучета от където проникваше въздух направо в двигателя.Сега следва само ремонта.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 09 яну 2014 14:38
- Автомобил: VW GOLF MK4 1.8T GTI
- Двигател: AGU 1998
Re: Проблем с горенето на мк4 1.8т 98г.
Здравейте колеги отново проблем,но вече не знам на къде да гледам под тоя капак..Горенето остава все същото след всичко сменено
Попринцип не съм запознат,но някой който разбира би ли споделил какви са последствията от спукан маркуч(турбо пътищата) освен че се губи мощност оказва ли влияние на горенето?
Попринцип не съм запознат,но някой който разбира би ли споделил какви са последствията от спукан маркуч(турбо пътищата) освен че се губи мощност оказва ли влияние на горенето?
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Сря 02 апр 2008 19:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с горенето на мк4 1.8т 98г.
А освен че гори много,поне върви ли си нормално имали тяга?Да няма някой сцепен маркуч за горивото?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: vasilev.lubo и 78 госта