Golf MK4 1.4 16V Проблем,загрява след поставен ГИ - решено
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 15 яну 2015 12:17
- Автомобил:
- Двигател:
Golf MK4 1.4 16V Проблем,загрява след поставен ГИ - решено
Колеги помагайте .Взех си Голф 4 1.4 16в.Работише си без проблем и не загряваше.Отидох да ми сложат ГИ и като го взех взе да загрява.Казаха ми термостат смених го и пак грее.Перките се включват на радиатора водната помпа е наред .Като тръгне да грее пускам парното на колата макс топло и се оправя температурата.Звънях на газаджията и ми каза ,че е вързал последователно изпарителя ,както на всички коли.Обаче имат съмнение в сервиза ,че заради това грее? Трябвало да е вързан паралелно. Някой някакви идеи ?
Последна промяна от gr_kanev на Съб 17 яну 2015 12:57, променено общо 2 пъти.
Причина: Редактирах заглавието според правилата и темата шаблон,моля придържай се към тях.
Причина: Редактирах заглавието според правилата и темата шаблон,моля придържай се към тях.
- alex_7656
- Мнения: 359
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 18:51
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Проблем с Голф 4 1.4 16в загрява след поставен ГИ
Колега, ако парното духа топло да предположим, че колата е обезвъздушена.
Тогава има само съмнение в работата на газаджийте.
Проследи как са вързали изпатителя, или ако не можеш сам отиди при майстор.
След това сервиза с газта да си поемат последствията.
Тогава има само съмнение в работата на газаджийте.
Проследи как са вързали изпатителя, или ако не можеш сам отиди при майстор.
След това сервиза с газта да си поемат последствията.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 15 яну 2015 12:17
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf MK4 1.4 16V Проблем,загрява след поставен ГИ
Благодаря ти за отговора ,оказа се дефектен термостат.Чисто нов го купих...Смених го и се оправи.Гаснеше и студена и не държеше обороти ,смених и дросел клапата и се оправи.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK4 1.4 16V Проблем,загрява след поставен ГИ - реше
Сподели каква марка термостат си купил, за да знаем да я избягваме :)
По въпроса с изпарителя - зависи къде е вързан. Според това в коя точно част на малкия кръг се веръзва, може да се сложи последователно или паралелно. Примерно ако се връзва на маркучите за към парното, трябва да бъде паралелно, защото дебита на изпарителя е много по-малък от този на радиаторчето и ще започне да се губи топлото при ниски обороти.

По въпроса с изпарителя - зависи къде е вързан. Според това в коя точно част на малкия кръг се веръзва, може да се сложи последователно или паралелно. Примерно ако се връзва на маркучите за към парното, трябва да бъде паралелно, защото дебита на изпарителя е много по-малък от този на радиаторчето и ще започне да се губи топлото при ниски обороти.

- alex_7656
- Мнения: 359
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 18:51
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Golf MK4 1.4 16V Проблем,загрява след поставен ГИ - реше
Добре де при мен изпарителя е вързан по следния начин от парното( AZD мотор)
Тройник от средата на единич маркуч на парното, и от там е изведен маркуч до изпарителя.
Него са го сложили горе долу където трябва да е филтерната кутия на възд, филтър.
И от втория маркуч на парното пак тройник и отива кум изпарителя.
И сега колегата ZFA 159, ме хвърли в размисли, че наистина имам загуба на топло на място.
Това може ли да е проблем, нещо по вигател, охлаждане и т.н ?
Тройник от средата на единич маркуч на парното, и от там е изведен маркуч до изпарителя.
Него са го сложили горе долу където трябва да е филтерната кутия на възд, филтър.
И от втория маркуч на парното пак тройник и отива кум изпарителя.
И сега колегата ZFA 159, ме хвърли в размисли, че наистина имам загуба на топло на място.
Това може ли да е проблем, нещо по вигател, охлаждане и т.н ?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK4 1.4 16V Проблем,загрява след поставен ГИ - реше
Точно така трябва да е вързан, паралелно с два тройника. Това се прави така заради това, което обясних - дебита през изпарителя е малък спрямо парното и така си върти антифриз и през радиатора и през изпадителя. Вариант за да няма читаво парно на място, са доста неща - водна помпа, въздух в системата в частта с радиаторчето, задръстено радиаторче, издухани уплътнения на клапите в таблото, някога сменян радиатор с менте, който не топли добре при п.х. (тогава антифриза е с доста по-малък дебит, от колкото в движение).


Re: Golf MK4 1.4 16V Проблем,загрява след поставен ГИ - реше
Колега да те питам един въпрос извън твоята тема.След поставянето на ГИ когато я караш на газ при превключване на предавките има ли разлика?Падат ли ти по бързо оборотите при смяна на скоростите?Аз също сложих ГИ на моята 4-ка и тя е 1.4 16V обаче има едно предърпване между скоросте..
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 15 яну 2015 12:17
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf MK4 1.4 16V Проблем,загрява след поставен ГИ - реше
Да същото е при мен ,с нова дросел клапа съм,дразни ме ,но се свиква.Термостата беше на mahle ,след това сложих behr и всичко се оправи.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта