Golf MK4 1.4 16V Проблем,загрява след поставен ГИ - решено

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
angelpeshev
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 15 яну 2015 12:17
Автомобил:
Двигател:

Golf MK4 1.4 16V Проблем,загрява след поставен ГИ - решено

Мнениеот angelpeshev » Чет 15 яну 2015 12:19


Колеги помагайте .Взех си Голф 4 1.4 16в.Работише си без проблем и не загряваше.Отидох да ми сложат ГИ и като го взех взе да загрява.Казаха ми термостат смених го и пак грее.Перките се включват на радиатора водната помпа е наред .Като тръгне да грее пускам парното на колата макс топло и се оправя температурата.Звънях на газаджията и ми каза ,че е вързал последователно изпарителя ,както на всички коли.Обаче имат съмнение в сервиза ,че заради това грее? Трябвало да е вързан паралелно. Някой някакви идеи ?

Последна промяна от gr_kanev на Съб 17 яну 2015 12:57, променено общо 2 пъти.
Причина: Редактирах заглавието според правилата и темата шаблон,моля придържай се към тях.




Потребителски аватар
alex_7656
Мнения: 359
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 18:51
Автомобил: Golf IV
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: Проблем с Голф 4 1.4 16в загрява след поставен ГИ

Мнениеот alex_7656 » Пет 16 яну 2015 22:53


Колега, ако парното духа топло да предположим, че колата е обезвъздушена.
Тогава има само съмнение в работата на газаджийте.
Проследи как са вързали изпатителя, или ако не можеш сам отиди при майстор.
След това сервиза с газта да си поемат последствията.


angelpeshev
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 15 яну 2015 12:17
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK4 1.4 16V Проблем,загрява след поставен ГИ

Мнениеот angelpeshev » Съб 17 яну 2015 11:33


Благодаря ти за отговора ,оказа се дефектен термостат.Чисто нов го купих...Смених го и се оправи.Гаснеше и студена и не държеше обороти ,смених и дросел клапата и се оправи.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MK4 1.4 16V Проблем,загрява след поставен ГИ - реше

Мнениеот zfa159 » Съб 17 яну 2015 16:55


Сподели каква марка термостат си купил, за да знаем да я избягваме :)
По въпроса с изпарителя - зависи къде е вързан. Според това в коя точно част на малкия кръг се веръзва, може да се сложи последователно или паралелно. Примерно ако се връзва на маркучите за към парното, трябва да бъде паралелно, защото дебита на изпарителя е много по-малък от този на радиаторчето и ще започне да се губи топлото при ниски обороти.
:beer


Потребителски аватар
alex_7656
Мнения: 359
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 18:51
Автомобил: Golf IV
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: Golf MK4 1.4 16V Проблем,загрява след поставен ГИ - реше

Мнениеот alex_7656 » Съб 17 яну 2015 18:04


Добре де при мен изпарителя е вързан по следния начин от парното( AZD мотор)
Тройник от средата на единич маркуч на парното, и от там е изведен маркуч до изпарителя.
Него са го сложили горе долу където трябва да е филтерната кутия на възд, филтър.
И от втория маркуч на парното пак тройник и отива кум изпарителя.
И сега колегата ZFA 159, ме хвърли в размисли, че наистина имам загуба на топло на място.
Това може ли да е проблем, нещо по вигател, охлаждане и т.н ?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MK4 1.4 16V Проблем,загрява след поставен ГИ - реше

Мнениеот zfa159 » Съб 17 яну 2015 18:09


Точно така трябва да е вързан, паралелно с два тройника. Това се прави така заради това, което обясних - дебита през изпарителя е малък спрямо парното и така си върти антифриз и през радиатора и през изпадителя. Вариант за да няма читаво парно на място, са доста неща - водна помпа, въздух в системата в частта с радиаторчето, задръстено радиаторче, издухани уплътнения на клапите в таблото, някога сменян радиатор с менте, който не топли добре при п.х. (тогава антифриза е с доста по-малък дебит, от колкото в движение).
:beer


loading
Мнения: 45
Регистриран на: Нед 13 окт 2013 11:46
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK4 1.4 16V Проблем,загрява след поставен ГИ - реше

Мнениеот loading » Съб 17 яну 2015 19:40


Колега да те питам един въпрос извън твоята тема.След поставянето на ГИ когато я караш на газ при превключване на предавките има ли разлика?Падат ли ти по бързо оборотите при смяна на скоростите?Аз също сложих ГИ на моята 4-ка и тя е 1.4 16V обаче има едно предърпване между скоросте..


angelpeshev
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 15 яну 2015 12:17
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK4 1.4 16V Проблем,загрява след поставен ГИ - реше

Мнениеот angelpeshev » Съб 17 яну 2015 21:15


Да същото е при мен ,с нова дросел клапа съм,дразни ме ,но се свиква.Термостата беше на mahle ,след това сложих behr и всичко се оправи.


loading
Мнения: 45
Регистриран на: Нед 13 окт 2013 11:46
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK4 1.4 16V Проблем,загрява след поставен ГИ - реше

Мнениеот loading » Нед 18 яну 2015 8:31


Е значи ще свиквам и аз :th_up



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Ivo___wowo и 74 госта