Golf 3 GTI - права изпускателна система (2Е мотор)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
gsimania
Мнения: 466
Регистриран на: Вто 07 авг 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир/Перник
Контакти:

Golf 3 GTI - права изпускателна система (2Е мотор)

Мнениеот gsimania » Вто 12 май 2009 17:00


Свалих цялата изпускателна система за да подменя изгнилите части.Имам задно гърне от неръждавейка.Идеята ми е да сложа резонатор на мястото на катализатора(скапал се е)и да махна следващото гърне също.Притеснява ме само как ще направа кривките които минават над задния мост.От старата ще остане само колектора и меките връзки(те за здрави).Ако някой има идеи и снимки на направена така изп.система можа да покаже.Ще съм му задължен :beer




Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Golf 3 GTI - права изпускателна система (2Е мотор)

Мнениеот poni » Вто 12 май 2009 17:18


със снимки няма да стане.търси майстор с тръбогиб за да го направи.другия начин е с парчета и мноого заварки


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 3 GTI - права изпускателна система (2Е мотор)

Мнениеот Pavcho2 » Сря 13 май 2009 9:48


По добре някой да ти направи чупките чрез огъване защото мен ми се е случвало точно на заварката да ми се счупи и да ми падне гърнето. Между другото сигурен ли си че не искаш средно гърне хич?
Аз лично пробвах и не ми хареса - нито има ефект кой знае какъв нито можеш да си чуеш мисълта в колата по добре го подмени с резонатор(проходно гърне).


Потребителски аватар
gsimania
Мнения: 466
Регистриран на: Вто 07 авг 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир/Перник
Контакти:

Re: Golf 3 GTI - права изпускателна система (2Е мотор)

Мнениеот gsimania » Сря 13 май 2009 19:05


Готово!Преди малко привърших работа.Смених катализатора с резонансо гърне и назад сложих тръба до крайното.Стана много добре.За изпълнение е трудно!!!Аз взех нови колена,кривки и тръби и се получи.Крайното гърне е това от линка.Звука е много плътен,като във високите обороти затихва. :да:
http://www.opelclub-bg.com/forum/index. ... 47535&st=0

Най-голямата игра е да се свърже тръбата със задното(крайното)гърне.При мен се получи това. :shock
Изображение

Последна промяна от gsimania на Чет 14 май 2009 13:38, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Golf 3 GTI - права изпускателна система (2Е мотор)

Мнениеот radotom » Сря 13 май 2009 22:54


Честито!
Сега кажи забелязваш ли реална разлика (освен във звука).
Лично ме интересува, едно, че и аз съм с 2Е, друго, че ми е за смяна средното гърне и трето, че по мои наблюдения, след като ми сложиха катализатор- колата не си промени ГРАМ вървежа и динамиката, само дето разхода падна с поне 1/2 литра...


Потребителски аватар
gsimania
Мнения: 466
Регистриран на: Вто 07 авг 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир/Перник
Контакти:

Re: Golf 3 GTI - права изпускателна система (2Е мотор)

Мнениеот gsimania » Чет 14 май 2009 8:48


radotom написа:Честито!
Сега кажи забелязваш ли реална разлика (освен във звука).
Лично ме интересува, едно, че и аз съм с 2Е, друго, че ми е за смяна средното гърне и трето, че по мои наблюдения, след като ми сложиха катализатор- колата не си промени ГРАМ вървежа и динамиката, само дето разхода падна с поне 1/2 литра...


Разлика има.Но.....Оказа се,че катализатора се е стопил.Част от него намерих в средното и крайното гърне.Колата си е била спъната от това.При всички положение сега е по-добре,но не мога да кажа на 100% дали подобрението е само от "правата" генерация.Ще пиша след няколко дни за вървеж/разход... :да:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: Golf 3 GTI - права изпускателна система (2Е мотор)

Мнениеот vit_autosofia » Пет 15 май 2009 5:25


Аз на пасата съм с два резонатора и крайно гърне.Звукът е поносим,а вървежа осезаемо по-добре.


Потребителски аватар
Ugeorge
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 3 GTI - права изпускателна система (2Е мотор)

Мнениеот Ugeorge » Пет 15 май 2009 11:33


Аз пък имам само изтърбушен катализатор и крайно гърне. Двигателя е 1.3 и колето си е съвсем тихо.


Потребителски аватар
dastre
Мнения: 67
Регистриран на: Пет 11 сеп 2015 12:28
Автомобил: Golf 3
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Golf 3 GTI - права изпускателна система (2Е мотор)

Мнениеот dastre » Нед 06 дек 2015 10:55


Здравейте колеги,имам AGG и мисля да правя генерация,че пърпорим по светофарите. Има катализатор,средно и крайно гърне обаче няма мека връзка. Чудя се дали резонаторно гърне или права тръба. Искам така да го направим,че на дълго ушите да са си на мястото. Приятелче има 3-ка 2Е с права генерация само с крайно гърне,ходихме до морето и се чувствах много гадно,нито може да си кажем някой приказка и усещането във високите обороти е гадно /шума имам предвид/.

Колега извинявай,че ползвам темата !


Потребителски аватар
Gooliath
Мнения: 19
Регистриран на: Сря 02 дек 2015 21:50
Автомобил: GoLF 3 GTI
Двигател: AGG 115hp
Местоположение: София

Re: Golf 3 GTI - права изпускателна система (2Е мотор)

Мнениеот Gooliath » Нед 06 дек 2015 13:47


Аз също съм с AGG мотор и комбинацията ми е Резонатор (на мястото на катализатора) + ново средно гърне + крайно гърне неръждавейка Remus и откъм звук не мога да се оплача. Колата си е тиха, а на дълъг път не се усеща, че изобщо е сменяно крайното гърне



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 53 госта