
Golf 3 GTI - права изпускателна система (2Е мотор)
- gsimania
- Мнения: 466
- Регистриран на: Вто 07 авг 2007 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир/Перник
- Контакти:
Golf 3 GTI - права изпускателна система (2Е мотор)
Свалих цялата изпускателна система за да подменя изгнилите части.Имам задно гърне от неръждавейка.Идеята ми е да сложа резонатор на мястото на катализатора(скапал се е)и да махна следващото гърне също.Притеснява ме само как ще направа кривките които минават над задния мост.От старата ще остане само колектора и меките връзки(те за здрави).Ако някой има идеи и снимки на направена така изп.система можа да покаже.Ще съм му задължен 

Re: Golf 3 GTI - права изпускателна система (2Е мотор)
със снимки няма да стане.търси майстор с тръбогиб за да го направи.другия начин е с парчета и мноого заварки
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 3 GTI - права изпускателна система (2Е мотор)
По добре някой да ти направи чупките чрез огъване защото мен ми се е случвало точно на заварката да ми се счупи и да ми падне гърнето. Между другото сигурен ли си че не искаш средно гърне хич?
Аз лично пробвах и не ми хареса - нито има ефект кой знае какъв нито можеш да си чуеш мисълта в колата по добре го подмени с резонатор(проходно гърне).
Аз лично пробвах и не ми хареса - нито има ефект кой знае какъв нито можеш да си чуеш мисълта в колата по добре го подмени с резонатор(проходно гърне).
- gsimania
- Мнения: 466
- Регистриран на: Вто 07 авг 2007 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир/Перник
- Контакти:
Re: Golf 3 GTI - права изпускателна система (2Е мотор)
Готово!Преди малко привърших работа.Смених катализатора с резонансо гърне и назад сложих тръба до крайното.Стана много добре.За изпълнение е трудно!!!Аз взех нови колена,кривки и тръби и се получи.Крайното гърне е това от линка.Звука е много плътен,като във високите обороти затихва.
http://www.opelclub-bg.com/forum/index. ... 47535&st=0
Най-голямата игра е да се свърже тръбата със задното(крайното)гърне.При мен се получи това.


http://www.opelclub-bg.com/forum/index. ... 47535&st=0
Най-голямата игра е да се свърже тръбата със задното(крайното)гърне.При мен се получи това.

Последна промяна от gsimania на Чет 14 май 2009 13:38, променено общо 2 пъти.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 3 GTI - права изпускателна система (2Е мотор)
Честито!
Сега кажи забелязваш ли реална разлика (освен във звука).
Лично ме интересува, едно, че и аз съм с 2Е, друго, че ми е за смяна средното гърне и трето, че по мои наблюдения, след като ми сложиха катализатор- колата не си промени ГРАМ вървежа и динамиката, само дето разхода падна с поне 1/2 литра...
Сега кажи забелязваш ли реална разлика (освен във звука).
Лично ме интересува, едно, че и аз съм с 2Е, друго, че ми е за смяна средното гърне и трето, че по мои наблюдения, след като ми сложиха катализатор- колата не си промени ГРАМ вървежа и динамиката, само дето разхода падна с поне 1/2 литра...
- gsimania
- Мнения: 466
- Регистриран на: Вто 07 авг 2007 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир/Перник
- Контакти:
Re: Golf 3 GTI - права изпускателна система (2Е мотор)
radotom написа:Честито!
Сега кажи забелязваш ли реална разлика (освен във звука).
Лично ме интересува, едно, че и аз съм с 2Е, друго, че ми е за смяна средното гърне и трето, че по мои наблюдения, след като ми сложиха катализатор- колата не си промени ГРАМ вървежа и динамиката, само дето разхода падна с поне 1/2 литра...
Разлика има.Но.....Оказа се,че катализатора се е стопил.Част от него намерих в средното и крайното гърне.Колата си е била спъната от това.При всички положение сега е по-добре,но не мога да кажа на 100% дали подобрението е само от "правата" генерация.Ще пиша след няколко дни за вървеж/разход...

- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: Golf 3 GTI - права изпускателна система (2Е мотор)
Аз на пасата съм с два резонатора и крайно гърне.Звукът е поносим,а вървежа осезаемо по-добре.
- Ugeorge
- Мнения: 325
- Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 3 GTI - права изпускателна система (2Е мотор)
Аз пък имам само изтърбушен катализатор и крайно гърне. Двигателя е 1.3 и колето си е съвсем тихо.
- dastre
- Мнения: 67
- Регистриран на: Пет 11 сеп 2015 12:28
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Golf 3 GTI - права изпускателна система (2Е мотор)
Здравейте колеги,имам AGG и мисля да правя генерация,че пърпорим по светофарите. Има катализатор,средно и крайно гърне обаче няма мека връзка. Чудя се дали резонаторно гърне или права тръба. Искам така да го направим,че на дълго ушите да са си на мястото. Приятелче има 3-ка 2Е с права генерация само с крайно гърне,ходихме до морето и се чувствах много гадно,нито може да си кажем някой приказка и усещането във високите обороти е гадно /шума имам предвид/.
Колега извинявай,че ползвам темата !
Колега извинявай,че ползвам темата !
- Gooliath
- Мнения: 19
- Регистриран на: Сря 02 дек 2015 21:50
- Автомобил: GoLF 3 GTI
- Двигател: AGG 115hp
- Местоположение: София
Re: Golf 3 GTI - права изпускателна система (2Е мотор)
Аз също съм с AGG мотор и комбинацията ми е Резонатор (на мястото на катализатора) + ново средно гърне + крайно гърне неръждавейка Remus и откъм звук не мога да се оплача. Колата си е тиха, а на дълъг път не се усеща, че изобщо е сменяно крайното гърне
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Пешо123 и 96 госта