Виж сега,като гледам това си е чисто ПБ-112кс,а не 114,провери си сервото,има готин сервиз на Антим 1,Настев се казва майсторът.И не ходи при никакви псевдо майстори,няма диагностика на ПБ и само взимат пари,имах и аз много ядове с моето,но си го нагласих сам,след като дадох луди пари на такива лекета!
ПП:моето ПБ го карах на газ без никаква кихалка,и не е гърмяло,като не са читави кабели и свещи тогава гърми,което мърлява работа!
проблем с газта, не държи обороти - Американски Голф
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
brumbar4e написа:Мембраната на сервото ми е спукано от 2 години. До сега такива проблеми не съм имала. Дай друга идея.
А стига де!?Няма кола която да върви нормално със скъсана мембрана на сервото!(и най-първо реагира празният ход!)!!
Та нали се нарушава качеството на горивната смес...Идва момент когато нарушението става толкова дратично,че не може да се компенсира и става това което пишеш.
Преди да започна каквото и да е аз първо бих и оправил сервото щото със скъсана мамбрана на сервото регулировка на горивната смес не ставааааааааа!
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
brumbar4e написа:ОК ще ти пиша какво е станало. Много благодаря.дано да е само от сервото
Едва ли някой може да се закълне ,че е само от сервото,но докато не отстраниш този МНОГО СЪЩЕСТВЕН ПРОБЛЕМ!(не слушай малограмотни майстори дето са останали на ниво Москвич и Лада)трудон може да се търси друга причина.Само си помисли логично,че засмукването на допълнително въздух от мембраната на сервото ти води до:
- чувствително промяна във вакума в смукателните колектори(най вече на празен ход) и оттам съотношението въздух /гориво
-невъзможност за създаване и регистриране от компютъра на интегрални данни от ламбда сондата , позицията на отворения дросел(ерго разреждането над него), количеството подавано гориво от инжекциона и накрая създаване на адекватнна по характеристика горивна смес.
Най-общо се получава едно лудо флуктуиране на въздушногоривната смес и като краен резултат би трябвало да става точно това което пишеш...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта
