проблем с газта, не държи обороти - Американски Голф

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Пет 16 фев 2007 13:12


Виж сега,като гледам това си е чисто ПБ-112кс,а не 114,провери си сервото,има готин сервиз на Антим 1,Настев се казва майсторът.И не ходи при никакви псевдо майстори,няма диагностика на ПБ и само взимат пари,имах и аз много ядове с моето,но си го нагласих сам,след като дадох луди пари на такива лекета!
ПП:моето ПБ го карах на газ без никаква кихалка,и не е гърмяло,като не са читави кабели и свещи тогава гърми,което мърлява работа!




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 16 фев 2007 13:38


brumbar4e написа:Мембраната на сервото ми е спукано от 2 години. До сега такива проблеми не съм имала. Дай друга идея. :077:

А стига де!?Няма кола която да върви нормално със скъсана мембрана на сервото!(и най-първо реагира празният ход!)!!
Та нали се нарушава качеството на горивната смес...Идва момент когато нарушението става толкова дратично,че не може да се компенсира и става това което пишеш.
Преди да започна каквото и да е аз първо бих и оправил сервото щото със скъсана мамбрана на сервото регулировка на горивната смес не ставааааааааа!


Потребителски аватар
brumbar4e
Мнения: 227
Регистриран на: Чет 15 фев 2007 20:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот brumbar4e » Пет 16 фев 2007 15:05


Ами вероятно си пръв за мембраната, ама разни майстори се опитват да ме убедят, че проблем нямало. Имате ли идея колко струва това серво?
Обаче да ви кажа, че днес пък държи оборотите на 900, а колата загрява. Сигуно има някаква връзка. Да не би да е малко газта и да се тормози някакси термосата?


Потребителски аватар
brumbar4e
Мнения: 227
Регистриран на: Чет 15 фев 2007 20:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот brumbar4e » Пет 16 фев 2007 15:07


Не знам дали е 112 коня или 114 коня, но не всичко от обикновените Голфове става на мойта кола. Та какъв е този сервиз на Антим 1?


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Пет 16 фев 2007 16:37


brumbar4e написа:Не знам дали е 112 коня или 114 коня, но не всичко от обикновените Голфове става на мойта кола. Та какъв е този сервиз на Антим 1?

Ми да ти видят сервото,да ти сменят гумичките не сервото и да ти го надуят и ако е само от него всичко ще ти е ок,ако има проблеми ще пишеш пак!


Потребителски аватар
brumbar4e
Мнения: 227
Регистриран на: Чет 15 фев 2007 20:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот brumbar4e » Пет 16 фев 2007 16:55


ОК ще ти пиша какво е станало. Много благодаря. :D дано да е само от сервото :)


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 16 фев 2007 22:23


brumbar4e написа:ОК ще ти пиша какво е станало. Много благодаря. :D дано да е само от сервото :)

Едва ли някой може да се закълне ,че е само от сервото,но докато не отстраниш този МНОГО СЪЩЕСТВЕН ПРОБЛЕМ!(не слушай малограмотни майстори дето са останали на ниво Москвич и Лада)трудон може да се търси друга причина.Само си помисли логично,че засмукването на допълнително въздух от мембраната на сервото ти води до:
- чувствително промяна във вакума в смукателните колектори(най вече на празен ход) и оттам съотношението въздух /гориво
-невъзможност за създаване и регистриране от компютъра на интегрални данни от ламбда сондата , позицията на отворения дросел(ерго разреждането над него), количеството подавано гориво от инжекциона и накрая създаване на адекватнна по характеристика горивна смес.
Най-общо се получава едно лудо флуктуиране на въздушногоривната смес и като краен резултат би трябвало да става точно това което пишеш...


Потребителски аватар
brumbar4e
Мнения: 227
Регистриран на: Чет 15 фев 2007 20:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот brumbar4e » Пет 16 фев 2007 23:40


Е това вече ме убеди наистина, че засмукването на въздух нарушава работата на двигателя. Ще го отстраня. Пак благодаря :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта