Нещо щрака на контакт/Golf III

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Нещо щрака на контакт/Golf III

Мнениеот Даскала™ » Вто 13 мар 2007 19:15


От седмица ми прави впечатление,че като дам на контакт и нещо започва да щрака неравномерно откъм двигателния отсек :shock
При обстоен преглед забелязвам,че щракането идва откъм моното :roll:
Чувал съм,че дюзи щракат така,ама незнам :roll:
При работещ двигател мисля,че нямам проблеми :roll:
Иначе колата си върви та износи :lol:
Споделете мнението си :roll:




Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Вто 13 мар 2007 22:21


:help:


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Сря 14 мар 2007 7:07


и при мене го има и мисля че енещо по степ мотора. Отново се чува ако подам газ /отворя дроселната клапа/.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Сря 14 мар 2007 7:57


Да не би да е запушена дюзата вече :roll:
Или може би бубина :?:
Абе нещо по електрониката е............аре помагайте :cry:


Потребителски аватар
reinhard
Мнения: 1735
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 10:54
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот reinhard » Сря 14 мар 2007 8:58


Ами аз имам една бубина не е кой знае какво но ако искаш мога да ти я дам да пробваш дали ще излезе от нея.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 14 мар 2007 9:04


Гаранция, че бубина няма как да щрака! Просто няма механични контакти там.
Даскале, има подгряване на смукателния колектор на въздуха :idea: Може неговото реле да щрака!


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 14 мар 2007 9:31


Я виж точно от къде щтрака за начало.
Някой да дава контакт , а ти се ослушвай.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Сря 14 мар 2007 18:02


radotom написа:Даскале, има подгряване на смукателния колектор на въздуха :idea: Може неговото реле да щрака!

Е нормално ли е да е така,защото досега не съм го чувал :roll:
L&R написа:Я виж точно от къде щтрака за начало.
Някой да дава контакт , а ти се ослушвай.

Вики,сутрин като дам контакт да я паля и се започва щракането,просто докато колата е на контакт щрака едно неравномерно под въздушния филтър,по средата на двигателя :roll:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 14 мар 2007 22:23


Сваляй кръглата тава за да видиш с ухото на място. Инжекцията ??? клапан?? Колко време щрака ??Или само щрака и спира после.
Ти не беше ли газофициран ???


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 15 мар 2007 0:52


Еххх Даскалеее, пише се бобина... :twisted:


Потребителски аватар
bboikov
Мнения: 499
Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот bboikov » Чет 15 мар 2007 8:32


Здрасти Даскале!

Мога да ти разкажа следното: Преди време 2-3 г. карах Нисан Примера. В един момент като дам контакт, преди да запаля колата ставаше като коледна елха :056: Оказа се, че на всички коли, без значение, при даване на контакт се включват три токови вериги. Когато клемата на ключа се износи започва да залепва и вместо да включва веригите последователно ги включва както се случи. Щом колата работи нормално като запали най-вероятно е това.

На пазара в "Изток" по-назад, срещу агромагазина има ключар, момчетата разбират и работят чудесно, много пъти са ме спасявали. Имат работилница и на "Твърди ливади" зад р."Радар". Разбират и от токове, но както се казва - ти решаваш. Може и да бъркам нещо, кой знае? :heavymetal:


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Чет 15 мар 2007 18:06


kris11 написа: Колко време щрака ??Или само щрака и спира после.
Ти не беше ли газофициран ???

Ми щрака докато не запаля или не върна контакт!И то не винаги щрака,да го е@а :evil: Газофициран съм,да :lol:
bboikov написа: В един момент като дам контакт, преди да запаля колата ставаше като коледна елха :056: Оказа се, че на всички коли, без значение, при даване на контакт се включват три токови вериги. Когато клемата на ключа се износи започва да залепва и вместо да включва веригите последователно ги включва както се случи.

Батенце,викаш клеморед нещо да не е :roll:
Абе много почна да ме бие ток от една седмица,като слезна от колата и щом пипна вратата да я затворя БАААМ...чак пръста ме заболи....почнах като слепец да слизам....с леко опипване :cry:

п.п батенце,на срещата в неделя ше погледнеш как стоят нещата :wink:


Потребителски аватар
bboikov
Мнения: 499
Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот bboikov » Пет 16 мар 2007 14:03


Да не е масата - на моя двигател е захваната на блока на двигателя. Ако се е откъснала някоя от закачените там маси е нормално да бие ток. Втора ръка коли мочти винаги имат този проблем. До сега не съм карал втора ръка, която да няма този проблем, лошото е, че при тебе явно е по-сериозно. Пичовете зад ШЕЛ при супера, на самата бензиностанция оправят проблема за 5 лв. и 0 време. :D


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пет 16 мар 2007 17:28


bboikov написа: Пичовете зад ШЕЛ при супера, на самата бензиностанция оправят проблема за 5 лв. и 0 време. :D

Евала батенце,ти ме спаси :lol:
Значи сутринта се опитах по-обстойно да огледам откъде идва щракането и забелязах,че като дам на контакт и газта леко се движи напред-назад в такт с щракането :roll: Махнах клемите на акумулатора за половин час и щракането изчезна :shock Явно стъпковото моторче зацикля,ама дали от трупане на грешки незнам :roll:


Потребителски аватар
bboikov
Мнения: 499
Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот bboikov » Пет 16 мар 2007 17:47


Абе хубаво е да погледне майстор, когато имаш време. Аз само гледам какво правят, нали се карам нещо дето не съм го купил ново. :D От зор и немотия е да знаеш. :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 97 госта