От няколко дни имам много странно прекъсване на мотора. Колата е 1,8 моно РП мотор от `91 година. Става следното - когато мотора е натоварен или покачва обороти всичко е нормално. Когато сменя режима на работа и ползвам мотора като спирачка реле № 67(стои долу в дясно на панела с бушоните, синьо е) започва да се включва и изключва и мотора почва да придърпва и да гасне в крайна сметка. Когато колата се кара в тесни граници на оборотите това прекъсване - изключване на релето - го няма и колата работи почти нормално. При рязка промяна на оборотите мотора повишава обороти нормално и при намалянето им релето почва да цъка и колата в крайна сметка гасне. Това прекъсване на релето не оказва влияние когато колата работи на газ въпреки че пак се вкл. и изкл.
Благодаря предварително
Странно прекъсване
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Какво значение има голф ли е или пасат, че питате. Човека ви е казал че е RP мотор.
Та на въпроса:
Реле 67 е за включване на горивната помпа и като прецъква ти спира и пуска притока на гориво постоянно, затова имаш това придърпване. Доколкото знам инжекциите, когато караш над определени обороти, но не си натиснал газта, т.е. използваш мотора за спирачка - изключват дюзата ама за помпата незнам да има такова нещо.
Та на въпроса:
Реле 67 е за включване на горивната помпа и като прецъква ти спира и пуска притока на гориво постоянно, затова имаш това придърпване. Доколкото знам инжекциите, когато караш над определени обороти, но не си натиснал газта, т.е. използваш мотора за спирачка - изключват дюзата ама за помпата незнам да има такова нещо.
- M4r1qn
- Мнения: 619
- Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател: C5 X7
- Местоположение: София
- Контакти:
Най новото е че когато мотора е студен релето непрекъснато цъка. Та си мисля - това реле ако се управлява от датчик следящ положението на дроселната клапа (а когато е студен мотора тя си променя положението заради смукача) и този датчик подава неверна информация дали това не е проблема. а дали това реле не се управлява от моторчето за празен ход. 

-
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
Горивната помпа работи постоянно при работещ двигател. Но има защита срещу работа при внезапно спиране на двигателя и останал включен контактен ключ. По тази причина релето би трябвало да е свързано със запалителната бобина, която му праща импулси (за работещ двигател). Така че провери състоянието на “бобина – реле – кабели между тях”.
- M4r1qn
- Мнения: 619
- Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател: C5 X7
- Местоположение: София
- Контакти:
Некорекно от моя страна е че не споменах всичко. Колата до сега е работила само на газ и след моите опити да я подкарам и на бенз. резултата е това прекъсване. Бях в Радиал на Павлово и там момците казват че проблема идва от ошашаването на комп-а от работата на газ. След монтирането на емулатор на инжекциона и ламбда сондата би трябвало този проблем да се реши. В петък ще бъде монтажа и тогава ще споделя резултатите.
- M4r1qn
- Мнения: 619
- Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател: C5 X7
- Местоположение: София
- Контакти:
За моя мотор РП и моноджетроник емулатора на ламбдата е 60 а на инжекциона е 20 лв. А при мен най отвратителното е че вече си имам емелатори на всичко и въпреки това релето продължава да трака. Най вероятно инжекциона остава в някакво отворено положение - иглата горе - и всичкия дебит който прави помпата се излива в цилиндрите
Това е резултата на проблема - не виждам причината.

- M4r1qn
- Мнения: 619
- Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател: C5 X7
- Местоположение: София
- Контакти:
Решението
Готово - работи нормално. Проблема беше в прекъсната писта в ЕКУ-то. Окислила се и от там нарешава връзката с изпълнителните органи. Решил проблема - Калоян от АТБ Тунинг в двора на Радиал на Павлово. Може и да греша името на фирмата.
Благодаря за сътрудничеството.
Благодаря за сътрудничеството.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 122 госта