Странно прекъсване

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Странно прекъсване

Мнениеот M4r1qn » Пет 01 апр 2005 20:22


От няколко дни имам много странно прекъсване на мотора. Колата е 1,8 моно РП мотор от `91 година. Става следното - когато мотора е натоварен или покачва обороти всичко е нормално. Когато сменя режима на работа и ползвам мотора като спирачка реле № 67(стои долу в дясно на панела с бушоните, синьо е) започва да се включва и изключва и мотора почва да придърпва и да гасне в крайна сметка. Когато колата се кара в тесни граници на оборотите това прекъсване - изключване на релето - го няма и колата работи почти нормално. При рязка промяна на оборотите мотора повишава обороти нормално и при намалянето им релето почва да цъка и колата в крайна сметка гасне. Това прекъсване на релето не оказва влияние когато колата работи на газ въпреки че пак се вкл. и изкл.
Благодаря предварително




Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Пет 01 апр 2005 21:09


Извинявай ама дали не си сбъркал раздела?


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пет 01 апр 2005 21:40


Каква е колата - Пасат, Голф, ... ?


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Съб 02 апр 2005 7:49


Голф ІІ. Дали управлението на това реле не е свързано с положението на дроселната клапа ???


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Съб 02 апр 2005 8:48


Какво значение има голф ли е или пасат, че питате. Човека ви е казал че е RP мотор.
Та на въпроса:
Реле 67 е за включване на горивната помпа и като прецъква ти спира и пуска притока на гориво постоянно, затова имаш това придърпване. Доколкото знам инжекциите, когато караш над определени обороти, но не си натиснал газта, т.е. използваш мотора за спирачка - изключват дюзата ама за помпата незнам да има такова нещо.


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Съб 02 апр 2005 12:59


Най новото е че когато мотора е студен релето непрекъснато цъка. Та си мисля - това реле ако се управлява от датчик следящ положението на дроселната клапа (а когато е студен мотора тя си променя положението заради смукача) и този датчик подава неверна информация дали това не е проблема. а дали това реле не се управлява от моторчето за празен ход. :(


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Пон 04 апр 2005 12:33


Горивната помпа работи постоянно при работещ двигател. Но има защита срещу работа при внезапно спиране на двигателя и останал включен контактен ключ. По тази причина релето би трябвало да е свързано със запалителната бобина, която му праща импулси (за работещ двигател). Така че провери състоянието на “бобина – реле – кабели между тях”.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пон 04 апр 2005 17:24


Sunny написа:Какво значение има голф ли е или пасат, че питате. Човека ви е казал че е RP мотор.

Sunny, питах, за да знам в кой технически раздел да преместя темата...


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Сря 06 апр 2005 21:40


Некорекно от моя страна е че не споменах всичко. Колата до сега е работила само на газ и след моите опити да я подкарам и на бенз. резултата е това прекъсване. Бях в Радиал на Павлово и там момците казват че проблема идва от ошашаването на комп-а от работата на газ. След монтирането на емулатор на инжекциона и ламбда сондата би трябвало този проблем да се реши. В петък ще бъде монтажа и тогава ще споделя резултатите.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 06 апр 2005 22:18


Колко ще струва този емулатор?


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Пет 08 апр 2005 6:51


Обяви ли са ми 80 пари с труда и два часа за работа. Разговарял съм и с други майсторяги и решенията са две - или емулатор или реле за резетване на ЕКУ-то при всяко палене. Първия вариант ми звучи по удачно.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пет 08 апр 2005 8:49


Да и на мен емулатор ми звучи по-удачно. Само че цената, която ми казаха е 200лв !?!?!@#!$#$%#*#%$(още не съм на газ и проучвам въпроса).


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Пет 08 апр 2005 20:12


За моя мотор РП и моноджетроник емулатора на ламбдата е 60 а на инжекциона е 20 лв. А при мен най отвратителното е че вече си имам емелатори на всичко и въпреки това релето продължава да трака. Най вероятно инжекциона остава в някакво отворено положение - иглата горе - и всичкия дебит който прави помпата се излива в цилиндрите :x Това е резултата на проблема - не виждам причината.


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Решението

Мнениеот M4r1qn » Чет 14 апр 2005 17:45


Готово - работи нормално. Проблема беше в прекъсната писта в ЕКУ-то. Окислила се и от там нарешава връзката с изпълнителните органи. Решил проблема - Калоян от АТБ Тунинг в двора на Радиал на Павлово. Може и да греша името на фирмата.
Благодаря за сътрудничеството.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], TheEx0rcist и 86 госта