аз продължавам да се бутам из шамарите...ще повторя това което си написах в другата ми тема:...
имам подръка едно Golf 2 ('92-а, на задната колона пише "Function", и е със зашеметяващият мотор 1300сс пълна инжекция, колата се кара изключително и само на бензин(Н95)) внесен от Италия преди 2-3 години ли станаха. По него са правени доста неща от тогава, които могат да се нарекат по-скоро като консумативи:дискове амортисьори,гумички на клапаните и разни други знайни и незнайни...
ПРОБЛЕМЪТ е следния: когато се кара в градски условия (София) всичко изглежда ОК (освен жуженето откъм бенз.помпа) като постои в задръстване оборотите започват да се разхождат
надолу-нагоре (някой път се случва и да угасне) на дълъг път обаче е големия проблем...при скорост на движение от порядъка на 100-130км/ч идва момент в който на 5-та предавка колата започва да придърпва,като предполагам, че проблема не е свързан с работата на двигателя защото като изкл. и вкл. отново 5-тата скорост проблемът изчезва. Още една бележка: празен ход, зацепен съединител скърцане откъм ск.кутия, при натискане на педала (отцепване на съединителя) скърцането изчезва. Друго което прави впечатление - бяла каша по капачката на маслото (конденз?!) по принцип нивото на маслото пада а на последък подозрително се задържа на ниво и даже като че ли качва(проверявано при едно и също положение на колата)
Kарал съм след него по магистралата с връзка по walkie-talkie-и се получаваха разни моменти на облаци от маслен(на мен ми миришеше така поне) пушек при което шофьора казваше че светва лампата на маслото и жужи зумерче някакво.
Ако всичко което написах по-горе ви звучи странно то мога да ви позволя да видите това чудо срещу скромната сума от 50ст. на возене
Шегата на страна дайте акъл щото ми се струва,че в противен случай някоя ЗК ще регистрира скоро време поредната "тотална щета" и няма да можете и части да намажете даже
