Проблем /светва лампата на маслото/

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
1.8ABS
Мнения: 39
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем /светва лампата на маслото/

Мнениеот 1.8ABS » Нед 29 апр 2007 14:23


Преди 2 месеца смених главата с повдигачите и клапаните на Вентото
1.8МI заради шумове в двигателя -оказа се че трябва да сменя и буталата/взех от друг двигател много запазени бутала със сегменти /
Проблема се реши но на скоро като си карах със 150километра по магистралата всичко беше нормално докато не влязох в София и като намалих ми светна лампата на маслото и издаваше някакъв звук.Изгасих двигателя в движение и запалих и нямямаше никакув проблем/двигателя ми е разработен вече е на 9000 км-/като до 5000км е много предпазливо карана до 3000 оборота/Наскоро се качвах качвах на Витоша и ми направи направи същия проблем точно 1км преди да стигна .Карам с мобил 10в 40 полу синтетика и неми го гори.
Колеги ако някои може да помогне моля да пише!!!!!!!!Защо така свети ???




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 29 апр 2007 15:19


:welcome_to_group
Прегледай тази тема без да се шашкаш от заглавието, двигателя е почти същия ще научиш доста неща :wink:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=41702


1.8ABS
Мнения: 39
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот 1.8ABS » Нед 29 апр 2007 16:00


Мерси за инфото :D .
За момента ще проверя налягането на маслото защото не се сещам какво друго може да е освен маслената помпа.Не ми загрява хич,не тропа двигателя.
Просто единственото нещо което не сам сменял е маслената помпа.
Тая морга ми струва вече +3500лв /от 6 месеца/ремонти и какво ли не.
Такмо се бях зарадвал,викам си стига с тия сервизи то пак ще си е..........


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Нед 29 апр 2007 16:14


колега,пиши после откъде е дошъл проблема и как си я оправил :wink: успех


1.8ABS
Мнения: 39
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот 1.8ABS » Нед 29 апр 2007 16:47


Евентуално тези дни ще се ходи.Сигурно мслената помпа е за сменяне... :roll:


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Нед 29 апр 2007 20:09


1.8ABS написа: Просто единственото нещо което не сам сменял е маслената помпа.

Абиелни и основни лагери?!?!А шлайф на колянов вал евентуално??!


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Пон 30 апр 2007 8:23


10W40 пълна измама никои не може да докара фабри4ните допуски 15W40 е твоето масло обикновенно светенето на ниски обороти е признак на лагери .Да4иците за маслото са 2бр .ввиж главната страница статии.....а може и от ремонта боклуци да има и в/у цетката на помпата за ище инфо ми пиши да не ставаме банални може и skype


1.8ABS
Мнения: 39
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот 1.8ABS » Пон 30 апр 2007 14:09


При смяната на главата са сложени оригинални повдигачи и комплект клапани INA .Разпределителния вал също е сменен .При смяната на главата се отвори картера и лагаретите на коляновия вал и на биелите са сменени и не би следвало да са прачина. За това се чудя да не би да е маслената помпа???Какво влияния оказва тя и какво по принцип принцип трябва да е налягането на маслото??


ttony
Мнения: 169
Регистриран на: Пет 16 дек 2005 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ttony » Пон 30 апр 2007 20:08


Принципно маслената помпа на този двигател е доста дълговечна.
След нови сегменти/клапани се увеличава усилието върху коляновия вал и е възможно от там да започне да пада налягането. Теоретично е възможно да има и проблем в лагерите на междинния вал. Но най-добре е да се отвори. Поне картера.


1.8ABS
Мнения: 39
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот 1.8ABS » Вто 01 май 2007 14:53


OK !
Като гледам на каде вървят нещата пак ще се ходи в сервиза.
Като разбера какъв е проблема ще пиша.


1.8ABS
Мнения: 39
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот 1.8ABS » Вто 01 май 2007 14:59


Колеги ако някои знае маистор в София дето се занимава предимно с с Фолксфаген и тоот рода на моя ,моля да пише.
КАКВО ВИ Е МНЕНИЕТО ЗА AUTO TRADE.


1.8ABS
Мнения: 39
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот 1.8ABS » Вто 01 май 2007 14:59


Колеги ако някои знае маистор в София дето се занимава предимно с с Фолксфаген и тоот рода на моя ,моля да пише.
КАКВО ВИ Е МНЕНИЕТО ЗА AUTO TRADE.


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Вто 01 май 2007 17:13


Погледни в Форума на сервизи и ще видиш какъв избор имаш.....


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Вто 01 май 2007 19:05


А следкато си направил пълен основен ремонт, някой от "майсторите" не се ли сети да види какво е състоянието на маслената помпа :?:
П.П.Това масло дали е читаво :?:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ktamen и 77 госта