Преди 2 месеца смених главата с повдигачите и клапаните на Вентото
1.8МI заради шумове в двигателя -оказа се че трябва да сменя и буталата/взех от друг двигател много запазени бутала със сегменти /
Проблема се реши но на скоро като си карах със 150километра по магистралата всичко беше нормално докато не влязох в София и като намалих ми светна лампата на маслото и издаваше някакъв звук.Изгасих двигателя в движение и запалих и нямямаше никакув проблем/двигателя ми е разработен вече е на 9000 км-/като до 5000км е много предпазливо карана до 3000 оборота/Наскоро се качвах качвах на Витоша и ми направи направи същия проблем точно 1км преди да стигна .Карам с мобил 10в 40 полу синтетика и неми го гори.
Колеги ако някои може да помогне моля да пише!!!!!!!!Защо така свети ???
Проблем /светва лампата на маслото/
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София

Прегледай тази тема без да се шашкаш от заглавието, двигателя е почти същия ще научиш доста неща

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=41702
Мерси за инфото :D .
За момента ще проверя налягането на маслото защото не се сещам какво друго може да е освен маслената помпа.Не ми загрява хич,не тропа двигателя.
Просто единственото нещо което не сам сменял е маслената помпа.
Тая морга ми струва вече +3500лв /от 6 месеца/ремонти и какво ли не.
Такмо се бях зарадвал,викам си стига с тия сервизи то пак ще си е..........
За момента ще проверя налягането на маслото защото не се сещам какво друго може да е освен маслената помпа.Не ми загрява хич,не тропа двигателя.
Просто единственото нещо което не сам сменял е маслената помпа.
Тая морга ми струва вече +3500лв /от 6 месеца/ремонти и какво ли не.
Такмо се бях зарадвал,викам си стига с тия сервизи то пак ще си е..........
- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
10W40 пълна измама никои не може да докара фабри4ните допуски 15W40 е твоето масло обикновенно светенето на ниски обороти е признак на лагери .Да4иците за маслото са 2бр .ввиж главната страница статии.....а може и от ремонта боклуци да има и в/у цетката на помпата за ище инфо ми пиши да не ставаме банални може и skype
При смяната на главата са сложени оригинални повдигачи и комплект клапани INA .Разпределителния вал също е сменен .При смяната на главата се отвори картера и лагаретите на коляновия вал и на биелите са сменени и не би следвало да са прачина. За това се чудя да не би да е маслената помпа???Какво влияния оказва тя и какво по принцип принцип трябва да е налягането на маслото??
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ktamen и 77 госта