Първо става дума за Голф 2 GU мотор. По време на движение държи нормална температура но в задръствания загрява малко повече но пак е в нормата. Интересното е, че като спра и загася двигателя вентилатора на радиатора се включва (дори по време на движение да не е работил) и се върти поне 20мин. та чак започва да ми пада акумулатора. Прави същото и като дам на контакт и после върна ключа при напълно студен двигател. Сменил съм датчика на радиатора, термостата и релето което управлява режимите на вентилатора (което ми се видя доста сложно направено с транзистори вътре и др.), но няма ефект. Ясно ми е, че това реле получава от някаде грешен сигнал но не мога да разбера от къде. Ако някой е имал подобен проблем PLEASE HELP
Вентилатор на радиатора на Г2 не изключва при загасен ДВГ
- batzman
- Мнения: 19
- Регистриран на: Нед 07 авг 2005 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Вентилатор на радиатора на Г2 не изключва при загасен ДВГ
Колеги изчетох повечето постове по темата, но не намерих подобен проблем, който е следният:
Първо става дума за Голф 2 GU мотор. По време на движение държи нормална температура но в задръствания загрява малко повече но пак е в нормата. Интересното е, че като спра и загася двигателя вентилатора на радиатора се включва (дори по време на движение да не е работил) и се върти поне 20мин. та чак започва да ми пада акумулатора. Прави същото и като дам на контакт и после върна ключа при напълно студен двигател. Сменил съм датчика на радиатора, термостата и релето което управлява режимите на вентилатора (което ми се видя доста сложно направено с транзистори вътре и др.), но няма ефект. Ясно ми е, че това реле получава от някаде грешен сигнал но не мога да разбера от къде. Ако някой е имал подобен проблем PLEASE HELP
!!! Никак не ми се иска да монтирам ключ на ръчно пускане или по скоро спиране на вентилатора 
Първо става дума за Голф 2 GU мотор. По време на движение държи нормална температура но в задръствания загрява малко повече но пак е в нормата. Интересното е, че като спра и загася двигателя вентилатора на радиатора се включва (дори по време на движение да не е работил) и се върти поне 20мин. та чак започва да ми пада акумулатора. Прави същото и като дам на контакт и после върна ключа при напълно студен двигател. Сменил съм датчика на радиатора, термостата и релето което управлява режимите на вентилатора (което ми се видя доста сложно направено с транзистори вътре и др.), но няма ефект. Ясно ми е, че това реле получава от някаде грешен сигнал но не мога да разбера от къде. Ако някой е имал подобен проблем PLEASE HELP
- batzman
- Мнения: 19
- Регистриран на: Нед 07 авг 2005 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Вентилатор на радиатора на Г2 не изключва при загасен ДВГ
Защото го прави и на напълно студен двигател, само като дам на контакт и върна ключа се включва и се върти 20 мин без дори да съм палил двигателя.
-
docenta
- Мнения: 40
- Регистриран на: Чет 29 юни 2006 10:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Имах подобен проблем, двигатела ми е EZ,а карбуратора 2Е2, така че не знам дали ще съм ти от полза.А също моят вентилатор е двускоростен и на датчика на радиатора имам три кабела.Близо до датчика при мен има един куплунг, по който в случаи като твоя при мен идваше ''+'', и когато дойде този плюс се включва вентилатора ,т.е. шунтира датчика на вентилатора.Във форума намерих, че този кабел идва от някакъв датчик някъде около карбуратора.Изклучих този куплунг и вече не се включва вентилатора.Надявам се да съм ти би от полза.
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- batzman
- Мнения: 19
- Регистриран на: Нед 07 авг 2005 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Вентилатор на радиатора на Г2 не изключва при загасен ДВГ
Всичко съм сменил с изключение на този датчик на карба (за него чувам за 1 път). Много благодаря и още сега отивам да го намеря каде е и да го изкъртя 
-
stratcross
- Мнения: 9
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 8:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Реле - цена?
Колеги аз имах подобен проблем. при мене се получи така, че релето което командва вентилатора (над таблото с бушоните) отказа (залепнало ли или нещо такова - това бяха думи на електричаря). Лошото е че аз не разбрах че това е станало и вентилатора продължил да работи докато изчерпи всички тоци от акумулатора. Няма да ви описвам колко проблеми имах докато се прибера, защото не искам да се сещам. Въпроса ми е това реле колко може да струва - проверих в една от фирмите за авточасти тук в Шумен и ми казаха цена от 83 лева за оригинално реле. Кажете ми моля ви вярна ли е такава цена?
P.S. Въпросния електричар каза, че вентилатора пак ще стартира като повече загрее двигателя дори и без релето. Обаче аз досега не съм го чул да се включва тоя вентилатор. Е то не е имало толкова топли дни. Може би трябва да пробвам да го гоня по някой по-дълъг баир, та да видя дали ще се включи. та и това да ви питам може ли вентилатора да се включва без релето?
P.S. Въпросния електричар каза, че вентилатора пак ще стартира като повече загрее двигателя дори и без релето. Обаче аз досега не съм го чул да се включва тоя вентилатор. Е то не е имало толкова топли дни. Може би трябва да пробвам да го гоня по някой по-дълъг баир, та да видя дали ще се включи. та и това да ви питам може ли вентилатора да се включва без релето?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 78 госта