за перката за охлаждане и климатика
за перката за охлаждане и климатика
Днес ми напълниха системата с фреон и сложиха онова масло цветното за проверка. След това обаче ми направи впечатление че като карам в града или колата работи на място перката освен на първа скорост която се включва още при пускането му включва и втора скорост на пресекулки за по няколко секунди. В същото време температурата на водата е около 80 градуса, и си стои там щото съм с ония "италиянските" - прецаканите термостати дето отварят малко по-рано. Та въпроса ми е нормално ли е да се включва и втората степен при положение че не е достигнал градус за това /в уреда съм сигурен щото без климата 1-ва степен включва на 93-4 градуса/, или е нещо проблем в системата, защото не си спомням преди да е правила така /или поне не съм забелязал/? Иначе извън града не знам коя степен работи щото двигателя си бучи.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- spa
- Мнения: 107
- Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: за перката за охлаждане и климатика
slav написа:...
Доколкото ми е известно когато включиш климатика задължително се включва втората степен на въртене.
Re: за перката за охлаждане и климатика
spa написа:slav написа:...
Доколкото ми е известно когато включиш климатика задължително се включва втората степен на въртене.
Е не знам но за мен това е трето лято с колата и до сега като че ли се включваше само първа степен още с натискането на копчето, а сега от време на време превключва и на втора за няколко секунди и пак преминава на първа.
IVD написа:Колега, когато колата е спряла, но климатика е включен, трябва да върти вентилатора за да охлажда фреона, няма въздушна струя. Има си един датчик, който следи налягането на фреона и включва принудително перката.
Да де то нали затова си включва първата степен още с пускането. Интересно до сега като че ли не правеше точно така но то ще си покаже къде е проблема предполагам.
- kamus11
- Мнения: 851
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: за перката за охлаждане и климатика
ами вече имаш достатъчно фреон и компресора вдига по бързо налягане значи работи без проблемно ....нямаш причини за притеснение.......измии радиаторитеslav написа:spa написа:slav написа:...
Доколкото ми е известно когато включиш климатика задължително се включва втората степен на въртене.
Е не знам но за мен това е трето лято с колата и до сега като че ли се включваше само първа степен още с натискането на копчето, а сега от време на време превключва и на втора за няколко секунди и пак преминава на първа.

Re: за перката за охлаждане и климатика
kamus11 написа:ами вече имаш достатъчно фреон и компресора вдига по бързо налягане значи работи без проблемно ....нямаш причини за притеснение.......измии радиаторитеslav написа:spa написа:slav написа:...
Доколкото ми е известно когато включиш климатика задължително се включва втората степен на въртене.
Е не знам но за мен това е трето лято с колата и до сега като че ли се включваше само първа степен още с натискането на копчето, а сега от време на време превключва и на втора за няколко секунди и пак преминава на първа.


Между другото колко налягане е нормални да вдига компресора мри работа щото някъде като че ли пишеше че при 20 изключва сам а аз забелязах че на машината вдигна почти 15 при работа на оборот и около 18 при форсиране и подаване на повече газ, та да не би да вдига повечко от нормалното налягане?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 80 госта