за перката за охлаждане и климатика

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

за перката за охлаждане и климатика

Мнениеот slav » Вто 10 юли 2007 15:17


Днес ми напълниха системата с фреон и сложиха онова масло цветното за проверка. След това обаче ми направи впечатление че като карам в града или колата работи на място перката освен на първа скорост която се включва още при пускането му включва и втора скорост на пресекулки за по няколко секунди. В същото време температурата на водата е около 80 градуса, и си стои там щото съм с ония "италиянските" - прецаканите термостати дето отварят малко по-рано. Та въпроса ми е нормално ли е да се включва и втората степен при положение че не е достигнал градус за това /в уреда съм сигурен щото без климата 1-ва степен включва на 93-4 градуса/, или е нещо проблем в системата, защото не си спомням преди да е правила така /или поне не съм забелязал/? Иначе извън града не знам коя степен работи щото двигателя си бучи.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 10 юли 2007 15:22


При мене преди 3-4 дена я гледах се включваха направо двете перки като пусна климатика.Ама по-добре така отколкото да не се включва изобщо перката-на мен така за малко да ми отече компресора.


Потребителски аватар
spa
Мнения: 107
Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: за перката за охлаждане и климатика

Мнениеот spa » Вто 10 юли 2007 16:48


slav написа:...

Доколкото ми е известно когато включиш климатика задължително се включва втората степен на въртене.


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Re: за перката за охлаждане и климатика

Мнениеот slav » Вто 10 юли 2007 17:00


spa написа:
slav написа:...

Доколкото ми е известно когато включиш климатика задължително се включва втората степен на въртене.

Е не знам но за мен това е трето лято с колата и до сега като че ли се включваше само първа степен още с натискането на копчето, а сега от време на време превключва и на втора за няколко секунди и пак преминава на първа.


Потребителски аватар
IVD
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот IVD » Вто 10 юли 2007 17:52


Колега, когато колата е спряла, но климатика е включен, трябва да върти вентилатора за да охлажда фреона, няма въздушна струя. Има си един датчик, който следи налягането на фреона и включва принудително перката.


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Вто 10 юли 2007 18:45


Нормално е да включва и втората степен ( и аз "открих" на моя Сеат това лято втората степен :oops: ). Много му е горещо за това. Съвсем сериозно ти говоря.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 10 юли 2007 18:53


The Red Guy написа:Нормално е да включва и втората степен ( и аз "открих" на моя Сеат това лято втората степен :oops: ). Много му е горещо за това. Съвсем сериозно ти говоря.
:shock :shock

Досега не е сработвал на 2 ра степен освен миналата година когато си отиде 1 ва степен заради дисбаланс на перката.


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Вто 10 юли 2007 18:59


IVD написа:Колега, когато колата е спряла, но климатика е включен, трябва да върти вентилатора за да охлажда фреона, няма въздушна струя. Има си един датчик, който следи налягането на фреона и включва принудително перката.

Да де то нали затова си включва първата степен още с пускането. Интересно до сега като че ли не правеше точно така но то ще си покаже къде е проблема предполагам.


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: за перката за охлаждане и климатика

Мнениеот kamus11 » Вто 10 юли 2007 19:25


slav написа:
spa написа:
slav написа:...

Доколкото ми е известно когато включиш климатика задължително се включва втората степен на въртене.

Е не знам но за мен това е трето лято с колата и до сега като че ли се включваше само първа степен още с натискането на копчето, а сега от време на време превключва и на втора за няколко секунди и пак преминава на първа.
ами вече имаш достатъчно фреон и компресора вдига по бързо налягане значи работи без проблемно ....нямаш причини за притеснение.......измии радиаторите :!:


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Re: за перката за охлаждане и климатика

Мнениеот slav » Вто 10 юли 2007 19:31


kamus11 написа:
slav написа:
spa написа:
slav написа:...

Доколкото ми е известно когато включиш климатика задължително се включва втората степен на въртене.

Е не знам но за мен това е трето лято с колата и до сега като че ли се включваше само първа степен още с натискането на копчето, а сега от време на време превключва и на втора за няколко секунди и пак преминава на първа.
ами вече имаш достатъчно фреон и компресора вдига по бързо налягане значи работи без проблемно ....нямаш причини за притеснение.......измии радиаторите :!:

:) Дано да нямам повече проблеми със системата /макар че се съмнявам малко/. Иначе за радиаторите - кондензатора е сменян преди две години и още е чист няма много мизерия по него :)
Между другото колко налягане е нормални да вдига компресора мри работа щото някъде като че ли пишеше че при 20 изключва сам а аз забелязах че на машината вдигна почти 15 при работа на оборот и около 18 при форсиране и подаване на повече газ, та да не би да вдига повечко от нормалното налягане?


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Вто 10 юли 2007 19:40


между 17 18 атмосвери при 3000 об.мин......а радиаторите е хубаво да ги миеш защото се получава тънк филм.....налеп......преди всяко лято ги ми с водоструика нищо не ти пречи :wink:


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Вто 10 юли 2007 20:27


Ок ще те послушам и още при следващото миене ще искам да го идзият и него :wink: Много съм благодарен за мненията.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 137 госта