Здравейте. Наскоро колата започна да ми изгасва докато си карам.. явно нещо става с контактния ключ, защото ключа се връща няколко милиметра назад, лампите на таблото започват съвсем лекичко да светят и колата изгава/по скоро затихва и започва ряско да намаля скоростта/. Като върна веднага ключа напред и като съм си на скорост си продължавам. Лошото е че започна много честа да се случва и докато карам в града много ме дразни постоянно да мисля за това.
Предполагам трябва смяна на контакния ключ, но все пак има ли някакъв по безболезнен вариянт да се "оправи" нещо по него и да не ми се връща така сам ключа.
Ако няма "лесен" варият моля някой които е сменял да каже за голф 2 колко горе доло струва. Нов ли да е от морга ли да (че може тоз от моргата и той да почне кат моя да се врища).
Също и ако се земе нов подлежат ли на пренареждане на ключалката да стане пак за моя си ключ и трудна ли е смяната? /че кави ли не истории съм чувал за проблеми по ел. инсталациите/
Губи контакт и гасне, контактен ключ?
- zexer
- Мнения: 308
- Регистриран на: Нед 07 авг 2005 15:33
- Автомобил: Golf2
- Двигател: 1.3 MH
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Губи контакт и гасне, контактен ключ?
Последна промяна от zexer на Съб 06 яну 2007 10:33, променено общо 2 пъти.
- PESHERLAN
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Нед 05 фев 2006 1:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
sa
Приятелю,недеи дасе ядосваш,проблема ти не е сериозен!Прави ти проблем един куплунг,който се намира непосредствено зад патрона,тои е направен от пластмаса и често дава фира.Сигурен съм че е от него, вчера си правих моя при един ключар-( мой приятел),при мене беше същото,само с тази разлика,че палеше трудно-налагаше се да вращам ключа по няколко пъти да давам контакт докато запали.Докато една сутрин не ме остави изведнъж.Имам контакт,а стартер НЕ!!!!Сменихме го това нещо и нещата си се върнаха по старому.Цената му е олколо 9-11лв.
Re: sa
PESHERLAN написа:Приятелю,недеи дасе ядосваш,проблема ти не е сериозен!Прави ти проблем един куплунг,който се намира непосредствено зад патрона,тои е направен от пластмаса и често дава фира.Сигурен съм че е от него, вчера си правих моя при един ключар-( мой приятел),при мене беше същото,само с тази разлика,че палеше трудно-налагаше се да вращам ключа по няколко пъти да давам контакт докато запали.Докато една сутрин не ме остави изведнъж.Имам контакт,а стартер НЕ!!!!Сменихме го това нещо и нещата си се върнаха по старому.Цената му е олколо 9-11лв.
Темата е стара, за което се извинявам предварително. Същия проблем имам и аз, давам на контакт и като врътна още малко за стартера той не зацепва. Първо ходих да ми оправят стартера, смениха му четки и втулки. След няколко дена пак същата работа. Смених и клемореда, както са писали колегите, пак така прави...вече не знам какво да правя...почвам да се съмнявам във включвателя на стартера...писна ми да бутам

- Geleto
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 1.8 MI 1994
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: sa
PESHERLAN написа:Приятелю,недеи дасе ядосваш,проблема ти не е сериозен!Прави ти проблем един куплунг,който се намира непосредствено зад патрона,тои е направен от пластмаса и често дава фира.Сигурен съм че е от него, вчера си правих моя при един ключар-( мой приятел),при мене беше същото,само с тази разлика,че палеше трудно-налагаше се да вращам ключа по няколко пъти да давам контакт докато запали.Докато една сутрин не ме остави изведнъж.Имам контакт,а стартер НЕ!!!!Сменихме го това нещо и нещата си се върнаха по старому.Цената му е олколо 9-11лв.
Колко ключа имаш на връзката? Предполагам , че не е по - малко от половин килограм

Последна промяна от Geleto на Пет 13 юли 2007 12:53, променено общо 1 път.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: sa
[list=]Geleto написа:PESHERLAN написа:Приятелю,недеи дасе ядосваш,проблема ти не е сериозен!Прави ти проблем един куплунг,който се намира непосредствено зад патрона,тои е направен от пластмаса и често дава фира.Сигурен съм че е от него, вчера си правих моя при един ключар-( мой приятел),при мене беше същото,само с тази разлика,че палеше трудно-налагаше се да вращам ключа по няколко пъти да давам контакт докато запали.Докато една сутрин не ме остави изведнъж.Имам контакт,а стартер НЕ!!!!Сменихме го това нещо и нещата си се върнаха по старому.Цената му е олколо 9-11лв.
Колко ключа имаш на врзката? Предполагам , че не е по - малко от половин килограмАз и на други места съм отговарял , че на контакта трябва да бъде само контактния ключ и няма никакви ядове!
Аиде сега и ти на Пасата ако знаеш конт. ключ и по точно отдоло клемореда му е слабо место не може да не знаеш.[/list]
- zexer
- Мнения: 308
- Регистриран на: Нед 07 авг 2005 15:33
- Автомобил: Golf2
- Двигател: 1.3 MH
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Забравил съм да пиша по темата но бях на ключар и ми го оправиха. Наистина беше пластмасата зад патрона.
Ключара се опита да натегне някакви пружинки на мойта старата ама не стана (като чукаше по таблото пак сама се изключваше) и накрая ми сложи ново. Вече няколко месеца нямам проблеми даже бях забравил
чакала
Малко вероятно ама акумулатора ти има ли живот в него? Моя веднъж беше паднал и така таблото свети ток има (явно много малко) ама като врътна няма никой (лампичките по таблото леко омаляват при неуспешния опит да запали)
Ключара се опита да натегне някакви пружинки на мойта старата ама не стана (като чукаше по таблото пак сама се изключваше) и накрая ми сложи ново. Вече няколко месеца нямам проблеми даже бях забравил


Малко вероятно ама акумулатора ти има ли живот в него? Моя веднъж беше паднал и така таблото свети ток има (явно много малко) ама като врътна няма никой (лампичките по таблото леко омаляват при неуспешния опит да запали)
zexer написа:Забравил съм да пиша по темата но бях на ключар и ми го оправиха. Наистина беше пластмасата зад патрона.
Ключара се опита да натегне някакви пружинки на мойта старата ама не стана (като чукаше по таблото пак сама се изключваше) и накрая ми сложи ново. Вече няколко месеца нямам проблеми даже бях забравил
чакала
Малко вероятно ама акумулатора ти има ли живот в него? Моя веднъж беше паднал и така таблото свети ток има (явно много малко) ама като врътна няма никой (лампичките по таблото леко омаляват при неуспешния опит да запали)
Акумуалатора ми е нов на 2 месеца

- ziperr
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пон 24 юли 2006 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
По темата - ПОМАГАЙТЕ
Абсолютно това ми е проблема: контакт има, стартиращата "команда" обаче - глас в пустиня. Разглобих пластмаси и тръгнах по жицата... Стигнах до контактния ключ. Извадих буксата с кабели от задния край. Замерих напрежение и по дебелина на проводника предположих кои кабели са за стартер и контакт. Симулирах работата на ключа - една пластинка за контакт и с отверка към пластинката - стартер. Парахода избоботи както не съм го чувал преди. Запали от четвърт. Повторих няколко пъти операцията. ВИНАГИ отличен резултат! От месец-два имам проблем с паленето и понякога странно прекъсване! Контакта не съм забелязал да се губи, но явно причината е била в тази бяла пластмаса дето е на долния край на сглобката на контактния ключ (в нея се пъха една почти трапецовидна букса с кабели, чистачките също са на тази букса).
Сега след като съм 100% УБЕДЕН, че това е решение на един комплексен проблем и моля за инфо как да доразглобя възела на контактният ключ и да подменя (с нова) дефектната ми пластмасова джаджа.
Другият ми вариант е да "побългаря" с бутон за старт и ключ за контакт.... (не искам така, пък и се кефя на първоначален вид и функционалност).
Пускайте тук, понеже проблема е общ за марката и ще е ценно за всички (а не на ЛС).
Сега след като съм 100% УБЕДЕН, че това е решение на един комплексен проблем и моля за инфо как да доразглобя възела на контактният ключ и да подменя (с нова) дефектната ми пластмасова джаджа.
Другият ми вариант е да "побългаря" с бутон за старт и ключ за контакт.... (не искам така, пък и се кефя на първоначален вид и функционалност).
Пускайте тук, понеже проблема е общ за марката и ще е ценно за всички (а не на ЛС).
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта