Губи контакт и гасне, контактен ключ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
zexer
Мнения: 308
Регистриран на: Нед 07 авг 2005 15:33
Автомобил: Golf2
Двигател: 1.3 MH
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Губи контакт и гасне, контактен ключ?

Мнениеот zexer » Пет 25 авг 2006 12:18


Здравейте. Наскоро колата започна да ми изгасва докато си карам.. явно нещо става с контактния ключ, защото ключа се връща няколко милиметра назад, лампите на таблото започват съвсем лекичко да светят и колата изгава/по скоро затихва и започва ряско да намаля скоростта/. Като върна веднага ключа напред и като съм си на скорост си продължавам. Лошото е че започна много честа да се случва и докато карам в града много ме дразни постоянно да мисля за това.
Предполагам трябва смяна на контакния ключ, но все пак има ли някакъв по безболезнен вариянт да се "оправи" нещо по него и да не ми се връща така сам ключа.

Ако няма "лесен" варият моля някой които е сменял да каже за голф 2 колко горе доло струва. Нов ли да е от морга ли да (че може тоз от моргата и той да почне кат моя да се врища).

Също и ако се земе нов подлежат ли на пренареждане на ключалката да стане пак за моя си ключ и трудна ли е смяната? /че кави ли не истории съм чувал за проблеми по ел. инсталациите/

Последна промяна от zexer на Съб 06 яну 2007 10:33, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Пет 25 авг 2006 13:49


не бързай с заключението че е от контактния ключ и аз имах същия проблем като твоя и се оказа че е от клемореда струва около 9лв.


Потребителски аватар
PESHERLAN
Мнения: 1112
Регистриран на: Нед 05 фев 2006 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

sa

Мнениеот PESHERLAN » Пет 25 авг 2006 15:51


Приятелю,недеи дасе ядосваш,проблема ти не е сериозен!Прави ти проблем един куплунг,който се намира непосредствено зад патрона,тои е направен от пластмаса и често дава фира.Сигурен съм че е от него, вчера си правих моя при един ключар-( мой приятел),при мене беше същото,само с тази разлика,че палеше трудно-налагаше се да вращам ключа по няколко пъти да давам контакт докато запали.Докато една сутрин не ме остави изведнъж.Имам контакт,а стартер НЕ!!!!Сменихме го това нещо и нещата си се върнаха по старому.Цената му е олколо 9-11лв.


Потребителски аватар
zexer
Мнения: 308
Регистриран на: Нед 07 авг 2005 15:33
Автомобил: Golf2
Двигател: 1.3 MH
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот zexer » Вто 29 авг 2006 19:25


Благодаря много :) Ще видя дали ще се престраша сам да разглобявам или ще ида на ключар. Като е Ок ще пиша какво е станало и от какво е проблема:)


чакала
Мнения: 445
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: sa

Мнениеот чакала » Пет 05 яну 2007 21:38


PESHERLAN написа:Приятелю,недеи дасе ядосваш,проблема ти не е сериозен!Прави ти проблем един куплунг,който се намира непосредствено зад патрона,тои е направен от пластмаса и често дава фира.Сигурен съм че е от него, вчера си правих моя при един ключар-( мой приятел),при мене беше същото,само с тази разлика,че палеше трудно-налагаше се да вращам ключа по няколко пъти да давам контакт докато запали.Докато една сутрин не ме остави изведнъж.Имам контакт,а стартер НЕ!!!!Сменихме го това нещо и нещата си се върнаха по старому.Цената му е олколо 9-11лв.

Темата е стара, за което се извинявам предварително. Същия проблем имам и аз, давам на контакт и като врътна още малко за стартера той не зацепва. Първо ходих да ми оправят стартера, смениха му четки и втулки. След няколко дена пак същата работа. Смених и клемореда, както са писали колегите, пак така прави...вече не знам какво да правя...почвам да се съмнявам във включвателя на стартера...писна ми да бутам :cry: ПОМОЩ!


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Re: sa

Мнениеот Geleto » Пет 05 яну 2007 21:54


PESHERLAN написа:Приятелю,недеи дасе ядосваш,проблема ти не е сериозен!Прави ти проблем един куплунг,който се намира непосредствено зад патрона,тои е направен от пластмаса и често дава фира.Сигурен съм че е от него, вчера си правих моя при един ключар-( мой приятел),при мене беше същото,само с тази разлика,че палеше трудно-налагаше се да вращам ключа по няколко пъти да давам контакт докато запали.Докато една сутрин не ме остави изведнъж.Имам контакт,а стартер НЕ!!!!Сменихме го това нещо и нещата си се върнаха по старому.Цената му е олколо 9-11лв.


Колко ключа имаш на връзката? Предполагам , че не е по - малко от половин килограм :wink: Аз и на други места съм отговарял , че на контакта трябва да бъде само контактния ключ и няма никакви ядове!

Последна промяна от Geleto на Пет 13 юли 2007 12:53, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Re: sa

Мнениеот Теодор » Пет 05 яну 2007 22:14


Geleto написа:
PESHERLAN написа:Приятелю,недеи дасе ядосваш,проблема ти не е сериозен!Прави ти проблем един куплунг,който се намира непосредствено зад патрона,тои е направен от пластмаса и често дава фира.Сигурен съм че е от него, вчера си правих моя при един ключар-( мой приятел),при мене беше същото,само с тази разлика,че палеше трудно-налагаше се да вращам ключа по няколко пъти да давам контакт докато запали.Докато една сутрин не ме остави изведнъж.Имам контакт,а стартер НЕ!!!!Сменихме го това нещо и нещата си се върнаха по старому.Цената му е олколо 9-11лв.


Колко ключа имаш на врзката? Предполагам , че не е по - малко от половин килограм :wink: Аз и на други места съм отговарял , че на контакта трябва да бъде само контактния ключ и няма никакви ядове!
[list=]
Аиде сега и ти на Пасата ако знаеш конт. ключ и по точно отдоло клемореда му е слабо место не може да не знаеш.[/list]


Потребителски аватар
zexer
Мнения: 308
Регистриран на: Нед 07 авг 2005 15:33
Автомобил: Golf2
Двигател: 1.3 MH
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот zexer » Съб 06 яну 2007 10:30


Забравил съм да пиша по темата но бях на ключар и ми го оправиха. Наистина беше пластмасата зад патрона.
Ключара се опита да натегне някакви пружинки на мойта старата ама не стана (като чукаше по таблото пак сама се изключваше) и накрая ми сложи ново. Вече няколко месеца нямам проблеми даже бях забравил :)

:arrow: чакала
Малко вероятно ама акумулатора ти има ли живот в него? Моя веднъж беше паднал и така таблото свети ток има (явно много малко) ама като врътна няма никой (лампичките по таблото леко омаляват при неуспешния опит да запали)


чакала
Мнения: 445
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот чакала » Съб 06 яну 2007 21:57


zexer написа:Забравил съм да пиша по темата но бях на ключар и ми го оправиха. Наистина беше пластмасата зад патрона.
Ключара се опита да натегне някакви пружинки на мойта старата ама не стана (като чукаше по таблото пак сама се изключваше) и накрая ми сложи ново. Вече няколко месеца нямам проблеми даже бях забравил :)

:arrow: чакала
Малко вероятно ама акумулатора ти има ли живот в него? Моя веднъж беше паднал и така таблото свети ток има (явно много малко) ама като врътна няма никой (лампичките по таблото леко омаляват при неуспешния опит да запали)

Акумуалатора ми е нов на 2 месеца :cry:


Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Нед 07 яну 2007 11:13


Провери си кабелите за хлабави или окислени клеми. Тези на акомулатора също. Тествай стартера с директен плюс като му подадеш.


Потребителски аватар
ziperr
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 24 юли 2006 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

По темата - ПОМАГАЙТЕ

Мнениеот ziperr » Пет 13 юли 2007 10:28


Абсолютно това ми е проблема: контакт има, стартиращата "команда" обаче - глас в пустиня. Разглобих пластмаси и тръгнах по жицата... Стигнах до контактния ключ. Извадих буксата с кабели от задния край. Замерих напрежение и по дебелина на проводника предположих кои кабели са за стартер и контакт. Симулирах работата на ключа - една пластинка за контакт и с отверка към пластинката - стартер. Парахода избоботи както не съм го чувал преди. Запали от четвърт. Повторих няколко пъти операцията. ВИНАГИ отличен резултат! От месец-два имам проблем с паленето и понякога странно прекъсване! Контакта не съм забелязал да се губи, но явно причината е била в тази бяла пластмаса дето е на долния край на сглобката на контактния ключ (в нея се пъха една почти трапецовидна букса с кабели, чистачките също са на тази букса).

Сега след като съм 100% УБЕДЕН, че това е решение на един комплексен проблем и моля за инфо как да доразглобя възела на контактният ключ и да подменя (с нова) дефектната ми пластмасова джаджа.

Другият ми вариант е да "побългаря" с бутон за старт и ключ за контакт.... (не искам така, пък и се кефя на първоначален вид и функционалност).

Пускайте тук, понеже проблема е общ за марката и ще е ценно за всички (а не на ЛС).



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 132 госта