смяна на термостат
- shr
- Мнения: 68
- Регистриран на: Пет 25 май 2007 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Костинброд
смяна на термостат
Някой сменял ли е термостат на голф3 с климатик?
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Yonata написа:Виж си температурния режим, пише го на термостата и го сменяш със същия. Смяната е лесна. Успех !!!
Не е чак толкова лесна

- SBobi
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp
andro_ написа:Yonata написа:Виж си температурния режим, пише го на термостата и го сменяш със същия. Смяната е лесна. Успех !!!
Не е чак толкова леснаСваля се помпата на хидравликата (ако има такава).Лесна е смяната само на двигател АБД.На другите си трябва канал.Освен това се източва антифриза.Не е чак толкова просто.Трябва и да се внимава да не се счупи някой пластмасов фланец.
Колега аз лично не съм сменял на мойта термостата но не съм обеден че се сваля помпата на хидравликата! Почти съм сигурен че не се сваля! какъв ще е тоя термостат при помпата незнам! поне при мен така като го гледам нямат нищо общо незнам как е при другите мотори не споря (лично мнение)!
Колкото до антифриза изтича малко не целия мисля че това не е проблем после колегата ще си досипе!
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
На АБД и АБУ (погледнах,за да съм сигурен
),термостатът им е разположен в "таралежа" с многото фланци,който се закрепва за блока на двг-то и смяната не е трудна.
При другите мотори термостатът е закачен за водната помпа,водната помпа е под алтернатора,компресора на климатика и над помпата на хидравликата.Помпата на хидравликата пречи и затова се сваля,за да смени термостата.Не се откачат хидравличните маркучи,само се откача помпата
.Компресорът на климатика не е необходимо да се пипа.

При другите мотори термостатът е закачен за водната помпа,водната помпа е под алтернатора,компресора на климатика и над помпата на хидравликата.Помпата на хидравликата пречи и затова се сваля,за да смени термостата.Не се откачат хидравличните маркучи,само се откача помпата

-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Колега , не хич сложно.
1. дигаш на крик дясна предна + осигуровка
2. махаш дясна гума и защитната кора (горе има една спец. шайба която се развива с подходящ инструмент-напр. дълга отвертка)
3. демонтираш хидро- помпата , да виси на гумения маркуч ,осигури я с някаква тел да не се клати много , хидравлични магистрали не развивай!
3. над хидравликата ще видиш едно пластмасово коляно , под него се намира термостата
4. вадиш 2 винтчета махаш стария , по обратен ред монтираш нов
5.ОБЪРНИ ВНИМАНИЕ НА УПЛЪТНЕНИЕТО НА ТЕМОСТАТА ,обикновено в кутията има 1-2-3 модела, градусите на които отваря-87
ВАЖНО-забравих... преди всичко източи водата , най- лесно от долния маркуч на радиатора.
6.!!!за да извършиш действията по точка 3- ще се наложи да демон тираш и една алуминиева планка около генератора , ако имаш елементарни технически умения- ще се оправиш
1. дигаш на крик дясна предна + осигуровка
2. махаш дясна гума и защитната кора (горе има една спец. шайба която се развива с подходящ инструмент-напр. дълга отвертка)
3. демонтираш хидро- помпата , да виси на гумения маркуч ,осигури я с някаква тел да не се клати много , хидравлични магистрали не развивай!
3. над хидравликата ще видиш едно пластмасово коляно , под него се намира термостата
4. вадиш 2 винтчета махаш стария , по обратен ред монтираш нов
5.ОБЪРНИ ВНИМАНИЕ НА УПЛЪТНЕНИЕТО НА ТЕМОСТАТА ,обикновено в кутията има 1-2-3 модела, градусите на които отваря-87
ВАЖНО-забравих... преди всичко източи водата , най- лесно от долния маркуч на радиатора.
6.!!!за да извършиш действията по точка 3- ще се наложи да демон тираш и една алуминиева планка около генератора , ако имаш елементарни технически умения- ще се оправиш
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
shr написа:мерси за вниманието. сменям го защото отваря на 72-3 градуса и не неможе да си влезе в температурня режим!!!!
Ти провери ли си дали това са реални градуси или гледаш датчика на таблото!!!Ако следиш само него има голям риск да сбъркаш и да сменяш термостат без нужда.....или още по-лошо да се набуташ с някое менте и колата да почне да прегрява.....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта