от какво ли ще е? Възможно ли е смукача да се е прецакал и да не подава достатъчно гориво докато загрее? А, сложих една гофрирана връзка от двигателя да вкарва въздух във въздушния филтър...Ниски обороти
- zone967
- Мнения: 166
- Регистриран на: Съб 10 сеп 2005 23:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ниски обороти
Колата е 1.3 карбуратор, като я запаля и тръгна оборотите на празен ход ми падат яко и гасне по светофарите. После като поработи известно време или ако спра някъде и после тръгна няма проблеми-кове си 900 оборота и така
амаа
от какво ли ще е? Възможно ли е смукача да се е прецакал и да не подава достатъчно гориво докато загрее? А, сложих една гофрирана връзка от двигателя да вкарва въздух във въздушния филтър...
от какво ли ще е? Възможно ли е смукача да се е прецакал и да не подава достатъчно гориво докато загрее? А, сложих една гофрирана връзка от двигателя да вкарва въздух във въздушния филтър...- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
hristian37 и vit_autosofia са хората, които могат да ти помогнат да си решиш проблема
Особено втория има и сервиз за тази работа.
Относно гофрето от към мотора... доколкото знам, не е добра идея да вкарваш топъл въздух в горивната смес. Най-малкото защото колата няма да върви. Плътноста на загретия въздух е много по-ниска от този на студения. В резултат за единица обем засмукан въздух получаваш много по-малко тегловни части от него в горивната смес.
Особено втория има и сервиз за тази работа.
Относно гофрето от към мотора... доколкото знам, не е добра идея да вкарваш топъл въздух в горивната смес. Най-малкото защото колата няма да върви. Плътноста на загретия въздух е много по-ниска от този на студения. В резултат за единица обем засмукан въздух получаваш много по-малко тегловни части от него в горивната смес.
- zone967
- Мнения: 166
- Регистриран на: Съб 10 сеп 2005 23:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
radotom написа:hristian37 и vit_autosofia са хората, които могат да ти помогнат да си решиш проблема
Особено втория има и сервиз за тази работа.
Относно гофрето от към мотора... доколкото знам, не е добра идея да вкарваш топъл въздух в горивната смес. Най-малкото защото колата няма да върви. Плътноста на загретия въздух е много по-ниска от този на студения. В резултат за единица обем засмукан въздух получаваш много по-малко тегловни части от него в горивната смес.
Мерси братле! Ще го махна да видим как е

- zone967
- Мнения: 166
- Регистриран на: Съб 10 сеп 2005 23:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
zone967 написа:radotom написа:hristian37 и vit_autosofia са хората, които могат да ти помогнат да си решиш проблема
Особено втория има и сервиз за тази работа.
Относно гофрето от към мотора... доколкото знам, не е добра идея да вкарваш топъл въздух в горивната смес. Най-малкото защото колата няма да върви. Плътноста на загретия въздух е много по-ниска от този на студения. В резултат за единица обем засмукан въздух получаваш много по-малко тегловни части от него в горивната смес.
Мерси братле! Ще го махна да видим как е
Махнах гофрето
много по-добре е[/code]Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта