Ниски обороти

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
zone967
Мнения: 166
Регистриран на: Съб 10 сеп 2005 23:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Ниски обороти

Мнениеот zone967 » Вто 06 ное 2007 20:20


Колата е 1.3 карбуратор, като я запаля и тръгна оборотите на празен ход ми падат яко и гасне по светофарите. После като поработи известно време или ако спра някъде и после тръгна няма проблеми-кове си 900 оборота и така :roll: амаа :gruebel от какво ли ще е? Възможно ли е смукача да се е прецакал и да не подава достатъчно гориво докато загрее? А, сложих една гофрирана връзка от двигателя да вкарва въздух във въздушния филтър...




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 06 ное 2007 22:00


hristian37 и vit_autosofia са хората, които могат да ти помогнат да си решиш проблема ;)
Особено втория има и сервиз за тази работа.
Относно гофрето от към мотора... доколкото знам, не е добра идея да вкарваш топъл въздух в горивната смес. Най-малкото защото колата няма да върви. Плътноста на загретия въздух е много по-ниска от този на студения. В резултат за единица обем засмукан въздух получаваш много по-малко тегловни части от него в горивната смес.


Потребителски аватар
zone967
Мнения: 166
Регистриран на: Съб 10 сеп 2005 23:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zone967 » Сря 07 ное 2007 20:12


radotom написа:hristian37 и vit_autosofia са хората, които могат да ти помогнат да си решиш проблема ;)
Особено втория има и сервиз за тази работа.
Относно гофрето от към мотора... доколкото знам, не е добра идея да вкарваш топъл въздух в горивната смес. Най-малкото защото колата няма да върви. Плътноста на загретия въздух е много по-ниска от този на студения. В резултат за единица обем засмукан въздух получаваш много по-малко тегловни части от него в горивната смес.

Мерси братле! Ще го махна да видим как е :028:


Потребителски аватар
zone967
Мнения: 166
Регистриран на: Съб 10 сеп 2005 23:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zone967 » Сря 14 ное 2007 15:31


zone967 написа:
radotom написа:hristian37 и vit_autosofia са хората, които могат да ти помогнат да си решиш проблема ;)
Особено втория има и сервиз за тази работа.
Относно гофрето от към мотора... доколкото знам, не е добра идея да вкарваш топъл въздух в горивната смес. Най-малкото защото колата няма да върви. Плътноста на загретия въздух е много по-ниска от този на студения. В резултат за единица обем засмукан въздух получаваш много по-малко тегловни части от него в горивната смес.

Мерси братле! Ще го махна да видим как е :028:

Махнах гофрето :055: много по-добре е[/code]



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта