...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

...

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Нед 04 сеп 2005 16:43


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:11, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

?

Мнениеот Sachko » Нед 04 сеп 2005 17:42


Аз и тука ли да се вклиу4вам или само на ЛС-та :twisted:


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Нед 04 сеп 2005 18:31


Ми понапишете нещо и за останалите. На всекиго ще е интересно какво трябва да се смени при подобна смяна двигател с карб -> двигател с инжекционна система.

Тая скоростна кутия 4Т колко мощен двигател може да поеме?


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 04 сеп 2005 18:41


Както ти писах и на ЛС.
Според мене бензинова помпа, стартер и алтернатор /ако няма тоя мотор от ГТИ-то/. Бензиновата помпа ако е потопяема според мене ще трябва и резервоара да смениш защото предполагам че в твоя резервоар няма тия щифтовете дето се задържа помпата на тях. Освен това мисля ще трябва регулатор за налягането на горивото, горивен филтър. Реле + бушини за помпата. Все си мисля че някой трябва да я накара да бачка тая помпа, демек и нещо като компУтер.
Аз те питах ама не разбрах механична или ел. инжекция е.
Не знам още ауспуси, колектори там дали ще съвпаднат, но това може да се окаже най-малкия проблем.

Та мойто мнение е ако искаш нещо по-мощно продавай РФ-ката и взимай нещо друго, иначе търси 1.8 карб. щото ако е 1.8 моно пак опираш и до въпросната помпа, която втора употреба да я взимаш си е като кво беше там в чувал. Нова, не истинска, а някакъв заместител е може би към 150 лв. /за моно./ За пълна инж. за Пасата ми искат 350++ лв.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Нед 04 сеп 2005 19:21


Г1 ГТИ би трябвало да има регулатора за горивото, той обикновенно седи на горивната релса дето са дюзите, не знам за ГТИ без такъв регулатор....иначе помпата и аз мисля че ще трябва да я смениш.....


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

!

Мнениеот Sachko » Нед 04 сеп 2005 20:08


Еииии големи .... аиде да не казвам .....

Стартера и Алтернатора ... стават неговите си :idea:

Бензиновата Помпа .... става с една ваншна от ГТИ (2ка) или кфато и да е друга само да дава от 5 до 6 бара налягане....
вразва се на контактния клиу4 или на друго място(може и реле аиде)
кфа е тая помпа дет я оправлява комп :?: :roll: :roll:4е аз не знам за такаф (особено на 1-ца)

Регулатора за налягането на бензина си е в инжекциона.... :idea:

колектора става неговия (изпускателния) и назад е ясно ...

кутията и саеднителя сащо стават неговите ....

... за помпата знам понеже 1-цата в момента е с такава а си варви както трябва :twisted:

Никси ... за6то реши 4е 1.8 моно 6те варви пове4е от този мотор?
аз сам 100% 4е не е така понеже е пробвано....

и последно ..... горивен филтър. Реле + бушини за помпата. -тфа ли е проблема когато се трансплантира един мотор ... 2-3 лева :roll:
Нема се сардите ама се издразних на глупостите :evil:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: !

Мнениеот °niksi° » Нед 04 сеп 2005 20:52


Sachko написа:Еииии големи .... аиде да не казвам .....

Стартера и Алтернатора ... стават неговите си :idea:

Бензиновата Помпа .... става с една ваншна от ГТИ (2ка) или кфато и да е друга само да дава от 5 до 6 бара налягане....
вразва се на контактния клиу4 или на друго място(може и реле аиде)
кфа е тая помпа дет я оправлява комп :?: :roll: :roll:4е аз не знам за такаф (особено на 1-ца)

Регулатора за налягането на бензина си е в инжекциона.... :idea:

колектора става неговия (изпускателния) и назад е ясно ...

кутията и саеднителя сащо стават неговите ....

... за помпата знам понеже 1-цата в момента е с такава а си варви както трябва :twisted:

Никси ... за6то реши 4е 1.8 моно 6те варви пове4е от този мотор?
аз сам 100% 4е не е така понеже е пробвано....

и последно ..... горивен филтър. Реле + бушини за помпата. -тфа ли е проблема когато се трансплантира един мотор ... 2-3 лева :roll:
Нема се сардите ама се издразних на глупостите :evil:


Първо Мемфиса не ми е казал има ли или не алтернатор и стартер.
OK. Има всичко по двигателя.
Не съм казал че 1.8 моно ще върви повече от ТОЗИ, а повече от неговия сегашен :idea: :idea:

И накрая Мемфисе няма нещо което да не може да стане, въпроса е дали ще си заслужава времето, парите и нервите.
Ако е на добра цена ГТИ-то взимай го, гаража ми е празен, само че я почваш като имаш готово всичко защото от време на време го ползвам. Каквото мога ще помагам останалото си зависи от тебе.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Нед 04 сеп 2005 21:34


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:11, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Нед 04 сеп 2005 21:56


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:11, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Нед 04 сеп 2005 22:12


Само DIGIFANT-а има потопяваща доколкото знам,механичните нямат,всичко би трябвало да стане така кат гледам...


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

!

Мнениеот Sachko » Пон 05 сеп 2005 0:23


казах ти помпата трябва да дава бензина под 5 до 6 бара налягане ... отива6 мери6 я и я зимаш ... ако е от 2-ка добре понеже ще си я сложиш кадето си е местото(ваншната до задния мост седи).... наи важно е налягането :idea:
Има и механи4ни инжекциони с потопяеми не е само Дигифанта :!:
ми кфо е необходимо ...
стартера и алтернатора ще си използваш твоите (от РФ-а)стават 100%
Лапите на мотора пак твоите (понеже на кабриото му е друго захващането на мотора..)
слагаш си го намираш някои да ти го окабели (да пусне ток на помпа и т.н.) ... ако можеш сам о6те по добре !
и ако има други неща за които в момента не се сещам те ще са минимални (символика :twisted: )


ААааа и още нещо ... ще се наложи да си махнеш казан4ето за водата на 4иста4ките .... xa xa xa понеже на този мотор там му стои филтарната кутия с разпределителя :dance: ... ама тфа да са ти грижите ...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 200 госта