...
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:11, променено общо 1 път.
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
?
Аз и тука ли да се вклиу4вам или само на ЛС-та 

- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Както ти писах и на ЛС.
Според мене бензинова помпа, стартер и алтернатор /ако няма тоя мотор от ГТИ-то/. Бензиновата помпа ако е потопяема според мене ще трябва и резервоара да смениш защото предполагам че в твоя резервоар няма тия щифтовете дето се задържа помпата на тях. Освен това мисля ще трябва регулатор за налягането на горивото, горивен филтър. Реле + бушини за помпата. Все си мисля че някой трябва да я накара да бачка тая помпа, демек и нещо като компУтер.
Аз те питах ама не разбрах механична или ел. инжекция е.
Не знам още ауспуси, колектори там дали ще съвпаднат, но това може да се окаже най-малкия проблем.
Та мойто мнение е ако искаш нещо по-мощно продавай РФ-ката и взимай нещо друго, иначе търси 1.8 карб. щото ако е 1.8 моно пак опираш и до въпросната помпа, която втора употреба да я взимаш си е като кво беше там в чувал. Нова, не истинска, а някакъв заместител е може би към 150 лв. /за моно./ За пълна инж. за Пасата ми искат 350++ лв.
Според мене бензинова помпа, стартер и алтернатор /ако няма тоя мотор от ГТИ-то/. Бензиновата помпа ако е потопяема според мене ще трябва и резервоара да смениш защото предполагам че в твоя резервоар няма тия щифтовете дето се задържа помпата на тях. Освен това мисля ще трябва регулатор за налягането на горивото, горивен филтър. Реле + бушини за помпата. Все си мисля че някой трябва да я накара да бачка тая помпа, демек и нещо като компУтер.
Аз те питах ама не разбрах механична или ел. инжекция е.
Не знам още ауспуси, колектори там дали ще съвпаднат, но това може да се окаже най-малкия проблем.
Та мойто мнение е ако искаш нещо по-мощно продавай РФ-ката и взимай нещо друго, иначе търси 1.8 карб. щото ако е 1.8 моно пак опираш и до въпросната помпа, която втора употреба да я взимаш си е като кво беше там в чувал. Нова, не истинска, а някакъв заместител е може би към 150 лв. /за моно./ За пълна инж. за Пасата ми искат 350++ лв.
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
!
Еииии големи .... аиде да не казвам .....
Стартера и Алтернатора ... стават неговите си
Бензиновата Помпа .... става с една ваншна от ГТИ (2ка) или кфато и да е друга само да дава от 5 до 6 бара налягане....
вразва се на контактния клиу4 или на друго място(може и реле аиде)
кфа е тая помпа дет я оправлява комп
4е аз не знам за такаф (особено на 1-ца)
Регулатора за налягането на бензина си е в инжекциона....
колектора става неговия (изпускателния) и назад е ясно ...
кутията и саеднителя сащо стават неговите ....
... за помпата знам понеже 1-цата в момента е с такава а си варви както трябва
Никси ... за6то реши 4е 1.8 моно 6те варви пове4е от този мотор?
аз сам 100% 4е не е така понеже е пробвано....
и последно ..... горивен филтър. Реле + бушини за помпата. -тфа ли е проблема когато се трансплантира един мотор ... 2-3 лева
Нема се сардите ама се издразних на глупостите
Стартера и Алтернатора ... стават неговите си

Бензиновата Помпа .... става с една ваншна от ГТИ (2ка) или кфато и да е друга само да дава от 5 до 6 бара налягане....
вразва се на контактния клиу4 или на друго място(може и реле аиде)
кфа е тая помпа дет я оправлява комп



Регулатора за налягането на бензина си е в инжекциона....

колектора става неговия (изпускателния) и назад е ясно ...
кутията и саеднителя сащо стават неговите ....
... за помпата знам понеже 1-цата в момента е с такава а си варви както трябва

Никси ... за6то реши 4е 1.8 моно 6те варви пове4е от този мотор?
аз сам 100% 4е не е така понеже е пробвано....
и последно ..... горивен филтър. Реле + бушини за помпата. -тфа ли е проблема когато се трансплантира един мотор ... 2-3 лева

Нема се сардите ама се издразних на глупостите

- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: !
Sachko написа:Еииии големи .... аиде да не казвам .....
Стартера и Алтернатора ... стават неговите си
Бензиновата Помпа .... става с една ваншна от ГТИ (2ка) или кфато и да е друга само да дава от 5 до 6 бара налягане....
вразва се на контактния клиу4 или на друго място(може и реле аиде)
кфа е тая помпа дет я оправлява комп![]()
![]()
4е аз не знам за такаф (особено на 1-ца)
Регулатора за налягането на бензина си е в инжекциона....
колектора става неговия (изпускателния) и назад е ясно ...
кутията и саеднителя сащо стават неговите ....
... за помпата знам понеже 1-цата в момента е с такава а си варви както трябва![]()
Никси ... за6то реши 4е 1.8 моно 6те варви пове4е от този мотор?
аз сам 100% 4е не е така понеже е пробвано....
и последно ..... горивен филтър. Реле + бушини за помпата. -тфа ли е проблема когато се трансплантира един мотор ... 2-3 лева![]()
Нема се сардите ама се издразних на глупостите
Първо Мемфиса не ми е казал има ли или не алтернатор и стартер.
OK. Има всичко по двигателя.
Не съм казал че 1.8 моно ще върви повече от ТОЗИ, а повече от неговия сегашен


И накрая Мемфисе няма нещо което да не може да стане, въпроса е дали ще си заслужава времето, парите и нервите.
Ако е на добра цена ГТИ-то взимай го, гаража ми е празен, само че я почваш като имаш готово всичко защото от време на време го ползвам. Каквото мога ще помагам останалото си зависи от тебе.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:11, променено общо 1 път.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:11, променено общо 1 път.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
!
казах ти помпата трябва да дава бензина под 5 до 6 бара налягане ... отива6 мери6 я и я зимаш ... ако е от 2-ка добре понеже ще си я сложиш кадето си е местото(ваншната до задния мост седи).... наи важно е налягането
Има и механи4ни инжекциони с потопяеми не е само Дигифанта
ми кфо е необходимо ...
стартера и алтернатора ще си използваш твоите (от РФ-а)стават 100%
Лапите на мотора пак твоите (понеже на кабриото му е друго захващането на мотора..)
слагаш си го намираш някои да ти го окабели (да пусне ток на помпа и т.н.) ... ако можеш сам о6те по добре !
и ако има други неща за които в момента не се сещам те ще са минимални (символика
)
ААааа и още нещо ... ще се наложи да си махнеш казан4ето за водата на 4иста4ките .... xa xa xa понеже на този мотор там му стои филтарната кутия с разпределителя
... ама тфа да са ти грижите ...

Има и механи4ни инжекциони с потопяеми не е само Дигифанта

ми кфо е необходимо ...
стартера и алтернатора ще си използваш твоите (от РФ-а)стават 100%
Лапите на мотора пак твоите (понеже на кабриото му е друго захващането на мотора..)
слагаш си го намираш някои да ти го окабели (да пусне ток на помпа и т.н.) ... ако можеш сам о6те по добре !
и ако има други неща за които в момента не се сещам те ще са минимални (символика

ААааа и още нещо ... ще се наложи да си махнеш казан4ето за водата на 4иста4ките .... xa xa xa понеже на този мотор там му стои филтарната кутия с разпределителя

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 145 госта