Температурата на вашата кола в тези жеги

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
qnkeca
Мнения: 46
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 1:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот qnkeca » Съб 30 юни 2007 12:06


lamer4e написа:1,4 АБД около 92-98 градуса

И аз съм като колегата! :да:




Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Съб 30 юни 2007 12:16


Много просто...повдигаш ги максимално нагоре едно по едно - много лесно се вдигат,щракват и се закопчават сами!!!!!!не се свалят еееей...сакън!!!!Аз лятото карам само с вдигнати жалузи...

Пак научих нещо ново...преди малко ги отворих на загряла кола и веднага ме лъхна горещ въздух, който иначе предполагам си остава вътре.


bocotam
Мнения: 26
Регистриран на: Чет 05 май 2005 8:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bocotam » Съб 30 юни 2007 13:10


сега погледнах и аз жалузите на моя радиатор, но си мисля че има смисъл да са там и да са свалени .... те според мен работят като една голяма клапа и когато колата е в движение се отварят под напора на въздуха и се подобрява циркулацията през радиатора, а когато колата е спряла и се пусне вентилатора те не позволяват въздуха да премине в обратна посока и отново подобряват циркулацията през радиатора .....
според мен по добре да не се барат

още повече че тези жалузи нямат горно положение а триябва лекинко да се насилят за да застанат нагоре !!!


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Съб 30 юни 2007 14:21


Разсъжденията са интересни,но при мен тези жалузчета посмъртно не могат да се отворят от напора на въздуха(който все пак трябва да мине през два радиатора :!: ) ,а и си имат горно положение...и все пак не твърдя,че сме открили топлата вода и ако има някой по-компетентен може да разясни каква е все пак функцията им и трябва ли да се пипат въобще.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Съб 30 юни 2007 17:13


FELIPE написа:Разсъжденията са интересни,но при мен тези жалузчета посмъртно не могат да се отворят от напора на въздуха(който все пак трябва да мине през два радиатора :!: ) ,а и си имат горно положение...и все пак не твърдя,че сме открили топлата вода и ако има някой по-компетентен може да разясни каква е все пак функцията им и трябва ли да се пипат въобще.

ами аз написах по-горе......те не се отварят от въздуха!!!!!макар и да се люлеят.....повдигаш ги едно по едно до максималното ...всяко изщраква и се самозакопчава в горно положение ..подобрява се обдухването на радиатора....за лятото....аз карам така и щом са закопчани не мърдат...стоят си отворени...


Потребителски аватар
asengamalov
Мнения: 285
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот asengamalov » Съб 30 юни 2007 18:21


моита като закове на 90 и не мърда :lol:


Потребителски аватар
plamen_at
Мнения: 126
Регистриран на: Съб 06 яну 2007 18:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър
Контакти:

Мнениеот plamen_at » Съб 30 юни 2007 18:50


и мойта си стои на 90


Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Нед 01 юли 2007 7:45


90 градуса цепи и не мърда


Потребителски аватар
BECK0
Мнения: 464
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 23:32
Автомобил: VW Passat B7
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот BECK0 » Нед 01 юли 2007 9:13


Мойта може ли да има проблем след като почти не качва над 80 градуса.. освем в задръстване или ако я форсирам нещо.. но дори и да качи до 90-100 за отрицателно време след като се пусне перката и се охлажда..


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 02 юли 2007 7:48


FELIPE написа:
Много просто...повдигаш ги максимално нагоре едно по едно - много лесно се вдигат,щракват и се закопчават сами!!!!!!не се свалят еееей...сакън!!!!Аз лятото карам само с вдигнати жалузи...

Пак научих нещо ново...преди малко ги отворих на загряла кола и веднага ме лъхна горещ въздух, който иначе предполагам си остава вътре.

Е чак да седне да си стои вътре не,ама много по-бавно циркулира и се обменя....тоест по-неефективно охлаждане...


Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Пон 02 юли 2007 9:04


Колеги ,колко е голям радиатора на 1.8 ABS, аз по моя гледам че нямам така наречените жалузи,и е малък...предполагам като на 1.4 голфовете!


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 02 юли 2007 9:20


toshev написа:Колеги ,колко е голям радиатора на 1.8 ABS, аз по моя гледам че нямам така наречените жалузи,и е малък...предполагам като на 1.4 голфовете!

Има поне 4 вида радиатори,които се монтират на 1.8(така излизат по каталог ...моят е от по-малките....не може да нямаш жалузи (вляво от перката..като застанеш с лице към ДВГ....едни пластники които изглеждат като залепени но като ги бутнеш се люлеят....)


Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Пон 02 юли 2007 9:48


Аз нямам, JOKER (за съжаление), вчера като четох вашите постове търсих, но няма. Радиатора ми е един малък, като погледнеш перката по 3 пръста отляво и отдясно само на ширина излиза! Нв е заема цялото свободно място зад решетка.
Мисля че ABU-тата са с радиатори като 1.4 !

P.S. Joker, знаеш ли уреда на таблото за температурата как може да се "настрои " да показва по-точно! След дълги експерименти установих че си послъгва доста! Ти беше писал за 10 волтов стабилизатор...........


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 02 юли 2007 10:08


toshev написа:Аз нямам, JOKER (за съжаление), вчера като четох вашите постове търсих, но няма. Радиатора ми е един малък, като погледнеш перката по 3 пръста отляво и отдясно само на ширина излиза! Нв е заема цялото свободно място зад решетка.
Мисля че ABU-тата са с радиатори като 1.4 !

P.S. Joker, знаеш ли уреда на таблото за температурата как може да се "настрои " да показва по-точно! След дълги експерименти установих че си послъгва доста! Ти беше писал за 10 волтов стабилизатор...........

не съм го правил....ама мисля,че се сменя този стабилизатор(много е възлов)....във форума има доста по-компетенти колеги по темата ,които сигурно са го правили...надявам се да се обадят....


Потребителски аватар
dobbyone
Мнения: 21
Регистриран на: Пон 16 апр 2007 8:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dobbyone » Пон 02 юли 2007 15:39


Аз мисля че това със стрелката е много неточно. При мен не мърда от 90, но като вържа VAG показва 95-105 и се колебае в този диапазон при каране.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта