Има ли разлика между корите под двигателя на Г2 и Г3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Кора под двигателя!

Мнениеот red.devilll » Пон 02 яну 2012 18:41


По-добре мека отколкото твърда и през първата буца сняг да събираме пърчетата и.




Потребителски аватар
kapitango
Мнения: 113
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 19:25
Автомобил: Audi S6 plus
Двигател: V8 AHK
Местоположение: Плевен

Re: Кора под двигателя!

Мнениеот kapitango » Пон 02 яну 2012 19:28


mupk0 написа:Тази кора за 68лв ми изглежда като от найлон...лъскава и мека :talk:

Аз купих точно такава. Не е много мека, просто е достатъчно мека за да може да поема евентуални по-леки удари без да стане на парчета.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Кора под двигателя!

Мнениеот znainainai » Вто 03 яну 2012 0:34


Kарал съм и със менте а в момента съм със оригинална.Има разлика на оригиналната има изрязано за тръбата на хидравликата. На моя едната тръба за хидравликата се захваща на гредата на радиатора със цел охлаждане на маслото :shock Също така има разлика понеже на повечето дизели гредата е по на ниско от на бензиновия 6см по-ниска.


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Кора под двигателя!

Мнениеот Sashko_Trg » Вто 03 яну 2012 10:56


znainainai написа:Kарал съм и със менте а в момента съм със оригинална.Има разлика на оригиналната има изрязано за тръбата на хидравликата. На моя едната тръба за хидравликата се захваща на гредата на радиатора със цел охлаждане на маслото :shock Също така има разлика понеже на повечето дизели гредата е по на ниско от на бензиновия 6см по-ниска.


Колко струва оригиналната и предполагам се купува от представител ...


Потребителски аватар
kapitango
Мнения: 113
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 19:25
Автомобил: Audi S6 plus
Двигател: V8 AHK
Местоположение: Плевен

Re: Кора под двигателя!

Мнениеот kapitango » Вто 03 яну 2012 12:06


На дизелите със сигурност е различна. Аз като я поръчах ми се обадиха за да им потвърдя, че колата е бензинова. Иначе и тази(ментето май се прави в БГ)е изрязана като оригиналната. Оребрената част на картера се показва през кората за да се охлажда от въздушната струя. Всичките 8 отвори за захващането си съвпадат.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Кора под двигателя!

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 10 яну 2012 11:06


Моята кора за дизел също пристигна.Пасна перфектно и даже вече е изпробвана по "перфектно изчистените ни пътища" и не се строши :lol: .На дизела е различна(голяма),но пасна перфектно.Според ЕТКА се води sound deadener.Само не можах във краината и част да я вържа понеже там има само дупки в гредата отдолу и не може да се прекарат свински опашки.Липсват ми ето тези дюбелчета:

Изображение

Интересно ,че на дизела дават някакви въздуховоди (с позиция 5) само че не се разбира това дали е въздуха за мотора ,или за охлаждане на пространството окло него.Колегите с дизел могат да кажат.


Потребителски аватар
pedalchobaba
Мнения: 1430
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Кора под двигателя!

Мнениеот pedalchobaba » Вто 10 яну 2012 11:21


Колеги, не мога да проумея защо се заблуждавате, че набягващата струя под автомобила, при движение, влияе с нещо на охлаждането на двигателя и че наличието на кора го затормозява?
При температура на антифриза 90° и на маслото над 100°, чакайте обдухването отдолу да реши нещо.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Кора под двигателя!

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 10 яну 2012 12:28


pedalchobaba написа:Колеги, не мога да проумея защо се заблуждавате, че набягващата струя под автомобила, при движение, влияе с нещо на охлаждането на двигателя и че наличието на кора го затормозява?

Заради физичните закони на топлопредаването.За водата не се притеснявам защото радиатора е отпред.Притеснява ме турбината и маслото което се охлажда основно от картера.То ,че се охлаждат по лошо е ясно - въпросът е колко точно и пречи ли им това.Освен това как ще коментираш въздуховодите на позиция 5 и 7 в долната схема?


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Кора под двигателя!

Мнениеот Sashko_Trg » Вто 10 яну 2012 19:27


За мен единственото предназначение на тази кора е да не се цапа мотора... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: а аз лично карам с кора само и само да не си прецакам турбото още по-бързо и според мен това има най-много логика вода, пясък, луга ла*на това всичко е ужаз за турбото и актуатора.


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Кора под двигателя!

Мнениеот nokiangage » Нед 28 окт 2012 20:17


Sashko_Trg написа:Лошото е че тези кори които продавт нямат такъв дунапрен както оригиналните.

Много добра забележка колега, виждал съм оригинални кори и чак сега се замислям, че би било хубаво да се помисли по възможността за добавяне на такъв тип обезшумяване на неоригиналните ни кори. От къде може да се набави този дунапрен със сходни характеристики за да може да изпълнява функциите на оригиналния замисъл, а лепилото също е под въпрос?


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Кора под двигателя!

Мнениеот znainainai » Нед 28 окт 2012 22:13


И като се намокри да тежи на кората та да може хубаво да увисне и зимата е тотална щета.


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Кора под двигателя!

Мнениеот Sashko_Trg » Нед 28 окт 2012 22:57


Аз така и до ден днешен кора не съм сменял, просто не ми остава време и ред за нея, но смятам ако я сменям да купя оригинакна, защото много хора се оплакват от тея че мн се чупят зимата !


Потребителски аватар
the_FAN76
Мнения: 69
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 11:58
Автомобил: VW Golf III 1.4
Двигател: ABD 1993
Местоположение: София
Контакти:

Re: Кора под двигателя!

Мнениеот the_FAN76 » Пет 09 ное 2012 0:15


Здравейте колеги,
[url] http://www.avto.bim.bg/Kora-pod-dvigate ... 2m648.html /url]
Купих си кората от линка и днес я монтирах, но останах с впечатление че нещо не е наред.
Като отвори и форма кората легна добре, но трябваше да поизрежа малко зъбите отпред
Захванах я със свински опашки поради липса на винтове, а и не искам да изгният и кората да падне някой ден. Това леко я отмести в посока предната броня (около 1см.). На щифтовете около калниците пасна горе-долу добре.(при десния калник кората не ще да влезе на предния от двата щифта)

1. Бихте ли ми казали предния край на кората ( тази със зъбите) къде влиза ??
В отворите за ножа на бронята или металната греда над нея? ??

2. Има ли щипки за монтаж или само с винтове става? ???

3. Има ли колеги с Голф 3 1.4 или 1.6 с кора за каже кората му същата ли е като на снимката от линка или не е? Моята няма този правоъгълен вдлъбнат участък а от БИМ се заклеха че само на снимката е така....дали това е причината да не легне на единия щифт???



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 218 госта