Кой бензинов мотор за Г3 предпочитате

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora

Кой бензинов мотор за Г3 предпочитате

1.4 (55к.с 60к.с)АБД, АЕХ
6
5%
1.6 (75к.с)
8
6%
1.8 (7.5к.с )
7
6%
1.8 (90к.с)АБС
43
34%
1.6 (101к.с)
14
11%
2.0 (115к.с)
11
9%
2.0 (150к.с)
36
29%
 
Общо гласове: 125
Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Вто 03 яну 2006 0:32


angell написа:значи този ОГРАНИчИТЕЛ на 5200 е просто неправилно зацепен ремък....100% съм сигурен щото и моя беше така ма го оправих и сега е точно когато влиза в червеното 6500маи
колеги, стискайте палци...утре(б.р. днес) ще ходя на диагностика в Бош в Пловдив .Дано да излезне какво му е ,та и аз да се порадвам малко на тази кола :roll:




Потребителски аватар
alex synchro
Мнения: 430
Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alex synchro » Вто 03 яну 2006 9:21


Значи има голяма разлика между 1,6/101 АЕК и 1,6/101 AFT. Втория е с подобрена горивна система на Сименс, притежава повишен максимален въртящ момент при по-ниски обороти от АЕК.

1/4 mile ABS Vento - 17,60sec @ 81mph (0-60mph in -,--sec)
1/4 mile AEK Golf 3 - 16,98sec @ 83mph (0-60mph in 8,93sec)


Щом при тестовете 1,8/90 с 1,6/101 AEK, последният както виждате ускорява по-бързо при по-вискои обороти, представете си тогава какво ще направи 1,6/101 AFT!


Потребителски аватар
CellNet ™
Sheriff
Мнения: 2570
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Golf Capital of the World
Контакти:

Мнениеот CellNet ™ » Вто 03 яну 2006 10:22


synchro написа:......
1/4 mile ABS Vento - 17,60sec @ 81mph (0-60mph in -,--sec)
1/4 mile AEK Golf 3 - 16,98sec @ 83mph (0-60mph in 8,93sec)


Щом при тестовете 1,8/90 с 1,6/101 AEK, последният както виждате ускорява по-бързо при по-вискои обороти, представете си тогава какво ще направи 1,6/101 AFT!


А кви са резултатите на ABS Golf 3 спрямо AEK и AFT на Golf 3? :roll:


Потребителски аватар
Golfstrom
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 16 окт 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот Golfstrom » Вто 03 яну 2006 11:37


Щом при тестовете 1,8/90 с 1,6/101 AEK, последният както виждате ускорява по-бързо при по-вискои обороти, представете си тогава какво ще направи 1,6/101 AFT!

:!: Имаме участник познал верния отговор на въпроса :!:

synchro ЧЕСТИТО ! :D


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 03 яну 2006 12:47


Мдааа малко му е powera :( Ако бях дал на 5-та вместо да го ръчкам на 4 та щеше да даде бууст оше двайсетина километра до към 160-70 и после е пълно шоу ... нема никой предавам се предавам се :cry: :cry: не му е силата у високите обороти :)


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Вто 03 яну 2006 16:05


nero написа:
angell написа:значи този ОГРАНИчИТЕЛ на 5200 е просто неправилно зацепен ремък....100% съм сигурен щото и моя беше така ма го оправих и сега е точно когато влиза в червеното 6500маи
колеги, стискайте палци...утре(б.р. днес) ще ходя на диагностика в Бош в Пловдив .Дано да излезне какво му е ,та и аз да се порадвам малко на тази кола :roll:

такааа...ето какво стана днес на диагностиката...първо излезна че съм с инжекционна система Симос :shock ... а трябва да съм с Мотроник...както и да е, според мойсторите там проблема може да идва от неправелно зацепено делко и от нещо друго ама не запоних какво :banghead: само знам, че ще трябва да се измерва с уред наречен масметър...но не е сигурно дали ще се оправи...на дават гаранция. утре пак съм там :(


Потребителски аватар
alex synchro
Мнения: 430
Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alex synchro » Вто 03 яну 2006 16:33


nero написа:
nero написа:
angell написа:значи този ОГРАНИчИТЕЛ на 5200 е просто неправилно зацепен ремък....100% съм сигурен щото и моя беше така ма го оправих и сега е точно когато влиза в червеното 6500маи
колеги, стискайте палци...утре(б.р. днес) ще ходя на диагностика в Бош в Пловдив .Дано да излезне какво му е ,та и аз да се порадвам малко на тази кола :roll:

такааа...ето какво стана днес на диагностиката...първо излезна че съм с инжекционна система Симос :shock ... а трябва да съм с Мотроник...както и да е, според мойсторите там проблема може да идва от неправелно зацепено делко и от нещо друго ама не запоних какво :banghead: само знам, че ще трябва да се измерва с уред наречен масметър...но не е сигурно дали ще се оправи...на дават гаранция. утре пак съм там :(


Бате, ама значи ти не си АЕК а AFT бре, браво. АЕК е с инжекция на Бош. Твойта е Simos na Сименс.


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Вто 03 яну 2006 16:41


synchro написа:Бате, ама значи ти не си АЕК а AFT бре, браво. АЕК е с инжекция на Бош. Твойта е Simos na Сименс.


на двигателя пише АЕК :roll: ей го пред мене талона на АВЕЛ Бош сервиза и пише: Диагностика - система симос и прочетените грешки. луда раота :shock :? номер на двигателя АЕК033943 .утре ще питам пак момчето в сервиза да видим ,дали то не се е объркало :roll:


Потребителски аватар
alex synchro
Мнения: 430
Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alex synchro » Вто 03 яну 2006 16:43


А стига бе, егати работата. Я верно питай утре, що така? Screwy


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Вто 03 яну 2006 16:54


1.nikooo_1 за пореден път успя да провокира юзърите.
2. Даскала с ABD-то остана сам срещу всички/почти/.
3. 16волтовите си похвалиха мАторите
4. ABF килъра ви помоли да спрете безмислените спорове.
5. някои току-що разбраха какъв двигател тормозят!?
6. други използват темата вместо ЛС.
7. от анкетата се вижда,че най-предпочитания двигател е 1.8 90hp след него се нарежда 2.0 16V 150hp.
8.заключвам !



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 111 госта