Колеги, какъв двигател за Голф 3
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Вто 24 мар 2009 16:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sevlievo
Re: Колеги, какъв двигател за Голф 3
1.8 бензин. Не се занимавай с газ. Почват да се пукат маркучи, изпускателната система изгаря, пригарят клапани. ТДИ-110 к.с.- ще ти пръснат тиквата с данък.
Re: Колеги, какъв двигател за Голф 3
Vw_wV написа:handycam написа:термостата отваря на 87 градуса, перката включва първа степен на 95 градуса, втора степен на 102 градуса.може и да я караш, по-бързо ще загрее.след това спри отвори капака и гледай при каква температура ще се пусне перката.
не трябва ли да си седи на 90 градуса стрелката, не е ли това нормалното....



Re: Колеги, какъв двигател за Голф 3
boyanbotev написа:1.8 бензин. Не се занимавай с газ. Почват да се пукат маркучи, изпускателната система изгаря, пригарят клапани. ТДИ-110 к.с.- ще ти пръснат тиквата с данък.

и от какво точно се пукат тия маркучи............
явно не си карал никога на газ........... е ако ще ходиш на състезание .....


-
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Колеги, какъв двигател за Голф 3
boyanbotev написа:1.8 бензин. Не се занимавай с газ. Почват да се пукат маркучи, изпускателната система изгаря, пригарят клапани. ТДИ-110 к.с.- ще ти пръснат тиквата с данък.
Слушал си градски легенди. Машината много добре го обясни в една друга тема - проблеми с клапаните на газ има само когато някой спестовник обедни сместа за да му харчи малко. Какви маркучи по-точно се пукат, защото на моята газова за 5 години не са мръднали. Гърнето - страшна загуба. Ще дам 50лв за крайно гърне на 4, вместо на 6 години.... Спестяваш толкова пари, че каквото и да строшиш си го избил одавна. И пак си караш тиха бензинова кола, която зимата пали с клик и може да я ръчкаш без проблем до 6000 оборота.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Колеги, какъв двигател за Голф 3
Че то и дизела пали от клик,стига да е читав.Зимата гориш бензин и газ,а дизела само нафта.При газта трябва да мислиш за две неща,за газ и за бензин.Ако караш само на газ трябва да имаш и бензин в резервоара,че иначе лошо.С времето тоя бензин губи всичките си качества,и става страшно.Колата спира да работи на бензин,поради ред приини.От опит го казвам.За шумна кола не може да се каже,коя е по шумна,аз съм с дизел и не ми е шумна.Да не говорим за мястото,което ти заема бутилката,и неудобствата ,които създава.Особено лятото,трябва все да търсиш сянка,за да я оставиш за по-дълго време,мисля че не е нужно да казвам причината.Общо взето всяка кола си има предимства и недостатъци.Вече въпрос на личен избор.
Re: Колеги, какъв двигател за Голф 3
rosen79 написа:Че то и дизела пали от клик,стига да е читав.Зимата гориш бензин и газ,а дизела само нафта.При газта трябва да мислиш ................. Общовзето всяка кола си има предимства и недостатъци.Вече въпрос на личен избор.







- Nikkolay
- Мнения: 1652
- Регистриран на: Съб 18 авг 2007 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Колеги, какъв двигател за Голф 3
Има ли начин да се разбере дали една кола гори масло..



- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Колеги, какъв двигател за Голф 3
Vw_wV написа:Има ли начин да се разбере дали една кола гори масло..![]()

- Nikkolay
- Мнения: 1652
- Регистриран на: Съб 18 авг 2007 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Колеги, какъв двигател за Голф 3
rosen79 написа:Vw_wV написа:Има ли начин да се разбере дали една кола гори масло..![]()
Разбира се,като го следиш.И ако нивото му пада(дръстично)и няма теч от никъде,значи го гори.Също така ако гори масо ще пуши синкаво и ще мерише на масло.
Да, ако го следиш е ясно, но при покупка на кола дали може да се разбере евентуално. Освен това джамбазите слагат добавки в мотора и едва ли ще дими.
Имам предвид нещо компресия ако се мери, дали няма да се разбере такъв проблем

- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
Re: Колеги, какъв двигател за Голф 3
Ако е тотално издухан да. Ама тогава и ще пуши на умиране. При покупката го форсирай или някой друг да го форсира пък ти стой отзад да видиш какво излиза. Ако натрапчиво мирише намасло то я ясно. Тогава ще е и синьо-сивкав пушека. Ако е черен има проблем в смесообразуването и прави богата смес.
- Batmirko
- Мнения: 305
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Колеги, какъв двигател за Голф 3
Лично мое мнение е , не се хвърляй на кола Нов Внос задължително, еко такса, тотално обслужване (в повечето случай и съединител), каквото има да се обажда по ходавата започва по нашите "хубави" пътища - 600лв отгоре не ти мърдат, аз като много държах да е от салон, джамбаза ми я даде с изгорели крушки, спукан радиатор на климата (беше февруари,разбрах в последствие, като имаш впредвид че много оглеждам), и съединителче смених като пич (та пак се разминах само с 1000лв барабар с обслужването)
Огледай и за вече регистрирани 3ки с добри стопани, които не са търкаляни много
Нека да отбележа, че това си е лично мое мнение, без да се засяга никой!!!
Пък ако ти се идва към Пловдив, заповядай, за цената ще се доразберем
Ето това трябва да излиза от ауспуха докато работи иначе



Нека да отбележа, че това си е лично мое мнение, без да се засяга никой!!!
Пък ако ти се идва към Пловдив, заповядай, за цената ще се доразберем

Ето това трябва да излиза от ауспуха докато работи иначе


- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Колеги, какъв двигател за Голф 3
Каквато и кола да вземеш винаги трябва да се дадът пари по нея
няма такъв филм да купиш и само да караш без да извадиш пари за нищо, въпрос на време и километри е кога ще извадиш кинтите, винаги трябва да имаш заделени.
Аз лично предпочитам да купувам нов внос няма да спорим защо.
Съдинителя също е консуматив той се разбира най-лесно, ако е за смяна.


Аз лично предпочитам да купувам нов внос няма да спорим защо.
Съдинителя също е консуматив той се разбира най-лесно, ако е за смяна.
- martin4o_mom4e
- Мнения: 376
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Пазарджик
Re: Колеги, какъв двигател за Голф 3
Тука стана като на пазара всеки си хвали неговото си и си мерим п***те
ДИЗЕЛА си е ДИЗЕЛ
БЕНЗИНА си е БЕНЗИН
Всичко зависи от твойто предпочитание и вкус.Така както за АBS мога да ти изкарам 100 недостатъка и предимтства така и за TDI ще ти изкарам по толкова.Ако ще взимаш бензинка ABS да е,ако ще взимаш дизеляк TDI (90 коня) да е.Относно това колко ти гори и колко ще даваш за гориво и за потдръка на автомобила всичко зависи от това колко ти е празна главата (без да се заяждам) и от това как ще е караш и колко ти тежи дясния крак.
П.П. То и аз свалих жигулата на 5.5/100 ама от Пазарджик до Бургас съм патувал 11 часа!И съм твърдо за дизела щото на мен нафтата ми е без пари (международен шофьор) и ме боли ***** колко ще изгори.
Не се заяждам ама това си е изтина:
Ако ще слагаш АГУ мн внимавай каква ще е като марка и при кой майстор щото в БГ всеки 2ри разбира от нещо.И си имай на предвид едно че си слагаш бомба със закъснител в колата.
Отделно,че нов внос или от Горубляне и нз си каде.Всичко е късмет.Наистина в автокъщите повечето гледат да те преебът,но не е гаранция че от др държава няма да стане същото (по слабо верояно,но е възможно)
Всичко зависи от предпочитанията ти и вкуса ти!
90 % е късмет!
Успех с търсенето
ДИЗЕЛА си е ДИЗЕЛ
БЕНЗИНА си е БЕНЗИН
Всичко зависи от твойто предпочитание и вкус.Така както за АBS мога да ти изкарам 100 недостатъка и предимтства така и за TDI ще ти изкарам по толкова.Ако ще взимаш бензинка ABS да е,ако ще взимаш дизеляк TDI (90 коня) да е.Относно това колко ти гори и колко ще даваш за гориво и за потдръка на автомобила всичко зависи от това колко ти е празна главата (без да се заяждам) и от това как ще е караш и колко ти тежи дясния крак.
П.П. То и аз свалих жигулата на 5.5/100 ама от Пазарджик до Бургас съм патувал 11 часа!И съм твърдо за дизела щото на мен нафтата ми е без пари (международен шофьор) и ме боли ***** колко ще изгори.
Не се заяждам ама това си е изтина:
Ако ще слагаш АГУ мн внимавай каква ще е като марка и при кой майстор щото в БГ всеки 2ри разбира от нещо.И си имай на предвид едно че си слагаш бомба със закъснител в колата.
Отделно,че нов внос или от Горубляне и нз си каде.Всичко е късмет.Наистина в автокъщите повечето гледат да те преебът,но не е гаранция че от др държава няма да стане същото (по слабо верояно,но е възможно)
Всичко зависи от предпочитанията ти и вкуса ти!
90 % е късмет!
Успех с търсенето

- galin_krastev
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 10 авг 2008 20:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
Re: Колеги, какъв двигател за Голф 3
Аз сам с ВР6 128Кв. 174к.с. голф 3;
В града ми прави разход между 10-15лтр/100км
А извън града оня ден паднах на 6.9 но го нямам заснето;
За мен бензиновият мотор не е за предпочитане;
Бих ви препорачал 1.9ТДИ 90к.с.
Бензиновият мотор е много податлив кам атмосверните условия и по проблемен;
При дисела имаш само една помпа като по сложен елемент;
Аз бих те съветвал да си вземеш дисел какавто и да е автомобил;
Ето една снимка за моят разход които съм запечатал;
В града ми прави разход между 10-15лтр/100км
А извън града оня ден паднах на 6.9 но го нямам заснето;
За мен бензиновият мотор не е за предпочитане;
Бих ви препорачал 1.9ТДИ 90к.с.
Бензиновият мотор е много податлив кам атмосверните условия и по проблемен;
При дисела имаш само една помпа като по сложен елемент;
Аз бих те съветвал да си вземеш дисел какавто и да е автомобил;
Ето една снимка за моят разход които съм запечатал;